Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

XL-koot ja kirpputori

Vierailija
11.01.2014 |

XL-kokoiset hoi, käyttekö usein kirpputorilla ja löytyykö vaatteita? Olen maanantaina viemässä ison läjän XL-kokoisia vaatteita kirppikselle ja vähän pelottaa että meneekö kaupaksi. Ihan perusvaatteita, henkkamaukalta paljon, kaikki myyn max 5e. Useimmat 1e. Toivottavasti niitä ostetaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän niitä on tarjolla, mutta jotain löytöjä olen ostanut. Laita ap siihen rekkiin lappu "Isoja kokoja" tms. niin tulee sitten tarvitsijoiden selattua paremmin. Yleensä etsin lapsille, koska isoja kokoja on niin vähän ja arvaan, etten itselleni mitään löydä kuitenkaan.

Vierailija
2/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tosi vähän myynnissä ja siksi käyvät hyvin kaupaksi, jos ovat vähänkään muodikkaita.

Suurin osa vaatteiden nopeista kierrättäjistä on nimittäin xs/s kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
4/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
5/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis päin?

Vierailija
6/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki

Vierailija
7/14 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupupuupuup

Vierailija
8/14 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Vaatteet tosiaan ovat ehkä enemmän "tätimallia",kun on kyse eläkeikäisen ihmisen vaatevalikoimista. Ja se varmasti vaikuttaa ettei kauppa käy niin helposti. Taidan kokeilla vielä reilua hintojen pudotusta. Kyseessä on iso ja uusi kirppis pk-seudulla, joten paikka ainakin on hyvä. :)

Vierailija
9/14 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt muutaman viikon yrittänyt myydä isoja hyväkuntoisia vaatteita kirppiksellä edullisesti ja aika vähän on mennyt! Laitoin kyllä lapun "isoja kokoja", jonkun verran on selvästi ihmiset katsoneet ja penkoneet... Myyn siis äitini todella isoja vaatteita, lähinnä kokoa 50-56. Housuja ei ole kukaan ostanut tuota kokoa, takkeja sentään muutamia. Luultavasti siis joudunkin kantamaan kaiken lahjoituskontiin seuraavaksi.

Eli ehkä noita todella isoja vaatteita ei kannata edes viedä kirppikselle, olisiko netin kautta helpompaa? Myytäviä olisi vielä lisää, en ole kaikkea edes saanut vietyä kun ei kirppispaikkaan enempää mahdu. 

Vierailija
10/14 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille kirpparille S joella? Ullakko  vai?

Vierailija
11/14 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:08"]Olen nyt muutaman viikon yrittänyt myydä isoja hyväkuntoisia vaatteita kirppiksellä edullisesti ja aika vähän on mennyt! Laitoin kyllä lapun "isoja kokoja", jonkun verran on selvästi ihmiset katsoneet ja penkoneet... Myyn siis äitini todella isoja vaatteita, lähinnä kokoa 50-56. Housuja ei ole kukaan ostanut tuota kokoa, takkeja sentään muutamia. Luultavasti siis joudunkin kantamaan kaiken lahjoituskontiin seuraavaksi.

Eli ehkä noita todella isoja vaatteita ei kannata edes viedä kirppikselle, olisiko netin kautta helpompaa? Myytäviä olisi vielä lisää, en ole kaikkea edes saanut vietyä kun ei kirppispaikkaan enempää mahdu. 

[/quote]
Uskoisin, että vaatteilta ison koon lisäksi haetaan myös trendikkyyttä, laatua, ajankohtaisuutta ja nuorekkuutta."Tätivaatteet" eivät ehkä ole kovin kiinnostavia monen mielestä. Tarkoitus ei ollut kritisoida, vaan kertoa mahdollisia syitä sille, miksei kauppa käy.

Vierailija
12/14 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:08"]

Olen nyt muutaman viikon yrittänyt myydä isoja hyväkuntoisia vaatteita kirppiksellä edullisesti ja aika vähän on mennyt! Laitoin kyllä lapun "isoja kokoja", jonkun verran on selvästi ihmiset katsoneet ja penkoneet... Myyn siis äitini todella isoja vaatteita, lähinnä kokoa 50-56. Housuja ei ole kukaan ostanut tuota kokoa, takkeja sentään muutamia. Luultavasti siis joudunkin kantamaan kaiken lahjoituskontiin seuraavaksi.

[/quote]

Mä olen myynyt kirppikselleä aika paljon 50-54-kokoisia vaatteita. Todella hyvin ovat menneet kaupaksi. Laitan aina rekkiin lapun, jossa kerrotaan "tarjolla vaatteita xxl-kokoiselle naiselle". Vaatteet ovat olleet ihan muodikkaita perusvaatteita (Lindex, Kappahl, H&M, yms.). Farkut menee aina ensimmäisenä.

Vierailija
13/14 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:12"]

Mille kirpparille S joella? Ullakko  vai?

[/quote]

Yli vuoden vanhan viestin vaatteet ei varmaan ole enää saatavilla.

Vierailija
14/14 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän ikivanhan topicin esiin.... Mikähän mahtaa olla tämän päivän tilanne. Meneekö XL-vaatteet parhaiten kaupaksi ihan peruskirppareilla, face-kirppiksillä, Torissa vai missä? 

Itsellä kaappien tyhjennys edessä, ja paljon hyväkuntoista, isokokoista (kokoa 48-54) naistenvaatetta tulossa myyntiin, kunhan vain myyntikanavan keksisi.