Kunhan raja aukeaa niin menen ostamaan Sonicareen uusia harjoja
Venäjällä Sonicare sähköhammasharjan vaihtopäät maksavat 15€ 8/kpl kun taas tällä puolella rajaa joudut maksamaan 45€ samasta pakkauksesta. Voi sitten myydä sukulaisille ja tutuille 25-30€. Sama päätee muuhunkin tavaraan sekä bensaan.
Käykö lännessä asuvia kateeksi?
Kommentit (23)
Siis myyt bensaa sukulaisille ja tutuille? Millä sä siellä käyt, tankkirekalla?
Ja tutuilla ja sukulaisilla on kaikilla samanlaiset hammasharjat? Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen ostamaan halpaa pillua.
Suomalaisten hiv-tartunnoista merkittävä osa saadaan Venäjän matkoilla. Vaikka juuri nyt Venäjälle ei paljon reissatakaan, kannattaa hiv-testi tehdä, jos on joskus matkaillessa ollut seksiä ilman kondomia. Hiv-tartunta voi olla vuosiakin oireeton, eikä sitä voi päätellä omien oireiden perusteella tai kumppanin ulkonäön tai olemuksen mukaan. Ainoastaan hiv-testissä käyminen varmistaa asian.
https://hivpoint.fi/hiv-ja-matkailu/riskitta-reissussa-hiv-testausta-ve…
Onneksi en ole niin köyhä, että tarvitsisi lähteä ulkomaille ostamaan hammasharjoja tai bensaa. Tosin, mulla on Tesla, joten se siitä bensasta.
Eiks muka netistä saa tilattua vähintään yhtä halvalla?
Ja miten ihmeessä kukaan uskaltaa ryssii. mennä, kun ne on ihan mielivaltasia. Tiedä, millä syyllä estää pääsemästä takaisin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole pitkään aikaa minulle (naiselle) tullutkaan sähköpostiin tarjouksia venäläisistä naisista. Vanhaan luukku-sähköpostiin tapasi silloin tällöin tulla. Siihen sähköpostiosoitteeseen, jota käytin kaikkeen humpuukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten hiv-tartunnoista merkittävä osa saadaan Venäjän matkoilla. Vaikka juuri nyt Venäjälle ei paljon reissatakaan, kannattaa hiv-testi tehdä, jos on joskus matkaillessa ollut seksiä ilman kondomia. Hiv-tartunta voi olla vuosiakin oireeton, eikä sitä voi päätellä omien oireiden perusteella tai kumppanin ulkonäön tai olemuksen mukaan. Ainoastaan hiv-testissä käyminen varmistaa asian.
https://hivpoint.fi/hiv-ja-matkailu/riskitta-reissussa-hiv-testausta-ve…
Joo, mutta siellä tavara on halpaa ja hyvälaatuista.
Oikeuskansleri ja eduskunnan oikeusasiamies kertovat, miksi Suomi voi poiketa kansainvälisistä velvoitteista, mutta Liettua ei https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010532306.html
"Hänen mukaansa on keskeinen ero, onko kyse siitä, että vieraan vallan viranomaiset katsovat ihmissalakuljettajien toimintaa sormiensa läpi, vai siitä, että turvallisuuspalvelu on järjestämässä sitä. Suomen ja Venäjän rajalla kyse on ollut Pöystin mukaan jälkimmäisestä. Tiedot ovat Pöystin mukaan peräisin Suomen sotilastiedustelulta, suojelupoliisilta, Rajavartiolaitokselta, ulkoministeriöstä sekä lisäksi EU:n tiedustelusta, sotilasliitto Natosta ja Suomen liittolaisilta. Pöysti ei tarkemmin avaa näitä tietoja, mutta kertoo pyrkineensä huolehtimaan, että julkisissa asiakirjoissa olisi löydettävissä kaikki se tieto, mitä voidaan julkistaa."
Stubb MTV:lle: Venäjä saisi muutamassa tunnissa yli tuhat siirtolaista rajalle https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bcecc0a8-e9d6-46f8-a1d0-d7c59f55f3c9
Hybridioperaatiot voivat johtaa aseelliseen hyökkäykseen näin järeää tekstiä Suomi sai Naton julkilausumaan Naton julkilausumassa mainitaan useassa kohdassa Suomen toiveesta hybridisodankäynti. IS kävi läpi kaikki kohdat, joista yhden mukaan hybridioperaatiot voivat jopa johtaa artikla 5:een vetoamiseen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010559070.html
Minulla oli jo valmiiksi tällainen stereotypia itärajan lähellä asuvista joten kiva kun teillä on taas joku syy asua siellä niin ette ainakaan tänne ihmisten ilmoille ole muuttamassa hammasharjoinenne.
Jotka minä sivumennen sanoen tilaan Amazonista kotiovelle toimitettuna tuohon hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sähköhammasharjoista? Niitä on periaatteessa vain kahta isompaa brändiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jo valmiiksi tällainen stereotypia itärajan lähellä asuvista joten kiva kun teillä on taas joku syy asua siellä niin ette ainakaan tänne ihmisten ilmoille ole muuttamassa hammasharjoinenne.
Jotka minä sivumennen sanoen tilaan Amazonista kotiovelle toimitettuna tuohon hintaan.
Etkö muka maksa postikuluja? Jep jep... enemmän päädyt maksamaan kuin minä. On tyhmää maksaa liikaa kuten eräs firma mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka maksa postikuluja? Jep jep... enemmän päädyt maksamaan kuin minä. On tyhmää maksaa liikaa kuten eräs firma mainostaa.
Amazonilla on ilmainen toimitus jos tilaa tietyn rajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ap ei maksa matkakuluja ja ties mitä vielä siihen päälle. Pääseeks sinne ilman viisumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sähköhammasharjoista? Niitä on periaatteessa vain kahta isompaa brändiä.
Liikuttavaa, että ryssssssän hyödyllinen idiootti myy sukulaisille jotain hammasharjan osia. Ja vielä luulee, että kadehditaan tätä. Onneksi meillä länsimaissa on ihmisillä asiat paremmin.
Teen myös tilauksen. Tuo mulle uppopumppu ja polkupyörän rengasmallin dynämö jossa on kaksi lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka maksa postikuluja? Jep jep...
En.
Eihän tuo Amazon.de olekaan toimittanut postikuluittaa Suomeen vasta kuin 20v ajan niin on ihan ymmärrettävää ettei tieto ole vielä sinulle saakka kulkenut.
Vierailija kirjoitti:
Teen myös tilauksen. Tuo mulle uppopumppu ja polkupyörän rengasmallin dynämö jossa on kaksi lähtöä.
Ei tarvita kuin yksi lähtö; AP:n lähtö takaisin kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka maksa postikuluja? Jep jep...
En.
Eihän tuo Amazon.de olekaan toimittanut postikuluittaa Suomeen vasta kuin 20v ajan niin on ihan ymmärrettävää ettei tieto ole vielä sinulle saakka kulkenut.
Maksat tuotteesta enemmän kuin minä. Vai luuletko että Amazon myy tavaraa tappiolla? Venäjältä saa halvemmalla. Automatka lähimpään kauppaan venäjällä kestää mulla noin 30 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun harjasettisi hinnalla saan jotain 5-7 perinteistä harjaa jotka kestää taatusti kauemmin kuin sähköharjaksesi. Toki jos lasketaan vielä sen peruslaitteen hinta mukaan niin olen aika reippaasti voitolla.
Montako kananmunaa tarvitsee vaihdossa samaan harjasettiin?