Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkohousut synnyttäneellä, mitkä ne ovat?

Vierailija
11.01.2014 |

Voisiko joku valaista tietämätöntä; minkälaiset ovat synnytyksen jälkeen käytettävät verkkohousut? Mihin niitä käytetään, kuinka kauan ja miksi?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, siinä kun kaikki eritteet valuu reisille, maha on yhä turpea kuin 5 kk raskaana ja alapää revitty, leikattu ja tilattu niin että istumaan pystyy vain pelastusrenkaan päällä, ei tulisi mieleenkään koettaa änkäytyä mihinkään pitsiunelmastringeihin, joita ehkä muulloin käyttäisin.

Miehelläkin voi perhehuoneessa asustaessaan jäädä niistä hepenistä huonot muistot jos yhdistyy kaikkeen siihen ei niin nättiin ja sexyyn mitä synnytyksen jälkeisiin päiviin liittyy. Mieluummin sairaalavaatteet sairaalavaatteina ja sänkykamarivaatteet sänkykamarivaatteina.

Vierailija
22/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:14"]

Ystäväni kertoi joskus synnytyksestään ja puhui näistä "verkkoalkkareista" ja olin ihan varma, että hän vain viilaa mua linssiin ja pahasti, koska itselläni ei ole lapsia. Mutta nyt, nähnyt jo parikin kuvaa jossa kyseinen "pikkarimalli" on käytössä enkä tiedä itkenkö vai nauranko :') Varmasti noi on kätevät yms, ja ehkä aikanaan itsekin ymmärrän niiden käytännöllisyyden yms, mutta sen verran pinnallisena ihmisenä en voi edes kuvitella laittavani tuollaisia jalkaan. Joku mainitsi, kuinka "naiseus on heikkoa" jos housuista kiinni, mutta mielellään sitä hyvältä näyttää vaikka missä tilassa :)

[/quote]

Voihan synnytettyään pitää omiakin alushousuja, jos sulla lastenhankinta meinaa verkkopöksyihin kaatua. Ei kukaan kiellä käyttämästä omia alkkareita ja ohuita siteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jotenkin sairaalla tavalla nautin synnärin spurguilusta verkkohousuineen ja yöpaitoineen. Meillä oli kaikki muijat päivähuoneessa niin seinästä reväistyn näköisinä ettei omat säärikarvat tai paskanen tukka haitannut yhtään. Ja niitä verkkohousuja mukavampia vaatteita saa etsiä!

Yksi asia mun turhamaisuutta kiusasi: jouduin synnytyssalista leikkaukseen, ja nukutuksesta toipumisen vuoksi en päässyt suihkuun kuin seuraavana iltana. Puolitoista vuorokautta siis haisin kaikille synnytyksen eritteille omat veret pitkin kroppaa. Se ei ollu hääviä. Tosin eipä ole koskaan suihku tuntunut niin hyvältä kuin sitten kun sinne viimein pääsi. Kunpa vain ne hajut olisivat haihtuneet sairaalasängystäkin suihkun aikana, ei auttanut lakanoitten vaihto vaan löyhkässä maattiin neljä päivää.

Vierailija
24/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:47"]

Heh, siinä kun kaikki eritteet valuu reisille, maha on yhä turpea kuin 5 kk raskaana ja alapää revitty, leikattu ja tilattu niin että istumaan pystyy vain pelastusrenkaan päällä, ei tulisi mieleenkään koettaa änkäytyä mihinkään pitsiunelmastringeihin, joita ehkä muulloin käyttäisin.

Miehelläkin voi perhehuoneessa asustaessaan jäädä niistä hepenistä huonot muistot jos yhdistyy kaikkeen siihen ei niin nättiin ja sexyyn mitä synnytyksen jälkeisiin päiviin liittyy. Mieluummin sairaalavaatteet sairaalavaatteina ja sänkykamarivaatteet sänkykamarivaatteina.

[/quote]

Ja nyt kaikki into pinkeenä hankkiutumaan raskaaksi ja synnyttämään! :P

Vierailija
25/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:40"]

Taisin juuri menettää mielenkiintoni lastenhankintaan.

Verkkohousut ja vaipat...Ei kiitos mulle.

t. nainen 26v

[/quote]

Niin, kyllähän niitä yleensä käytetään sen päivän pari. Ihan kestämätön ajatus.

Vierailija
26/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:32"]

Minusta ne olivat erittäin mukavat jalassa. Aluksi ajatus tuntui epämiellyttävältä, mutta todellisuus reilusti tikatun alapään kanssa oli toista. Pöllin niitä parit kotiinkin, kun totesin lähtöä puuhatessani, että en pysty pukemaan omia alushousujani.

[/quote]

Minä "unohdin" ne housut jalkaan kotiinlähtöpäivänä ja taisi ne huoneessa olevat varahousutkin eksyä "vahingossa" omaan kassiin. Olivat erittäin käytännölliset ja mukavat ekat päivät/viikot synnytyksen jälkeen. 

Vierailija
27/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:47"]

[/quote]

Ja nyt kaikki into pinkeenä hankkiutumaan raskaaksi ja synnyttämään! :P

[/quote]

Jos lastenhankinta on kiinni muutaman päivän verkkopikkareiden ja jättisiteiden käytöstä niin paras kyllä jättää kokonaan väliin ;)

Vierailija
28/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ns. kinkkuverkko

Vierailija
29/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sairaalalla oli niin isoja ne alushousut, että mä otin omat mukaan. Siis ostin ihan näitä perusmummomallialkkareita. Omat kun pysyy napakasti päällä, niin hehtaarisiteenkin kanssa oli miellyttävämpää.

Minusta on ihanaa, että sairaalassa saa olla niissä sairaalan kamalissa vaatteissa pari ekaa päivää synnytyksen jälkene. Olisin pitänyt näitä verkkohousujakin mielelläni jos koot olisivat olleet tarpeeksi pieniä. Saavat sotkeentua vereen ym eritteisiin rauhassa, eikä tarvi ite alkaa pyykkäämään heti kun pääsee kotiin. Mulla ainakin on ollut synnytyksien jälkeen vähän heikko olo, molemmilla kerroilla eri syistä, vaikka alapää onkin tikitön. Nauratti kerran kun joku ensisynnyttäjä kehaisi olevansa omissa vaatteissa niin hehkeä synnyttäneiden osastolla että kaikki vierailleet isät olivat olleet kateellisia kun oma synnyttänyt vaimo ei siltä näyttänyt. Hehee, nämä on niin hauskoja :D ihan kuin isitkin siinä vaiheessa välittäisi, miltä joku pinnallinen emakko näyttää siellä osastolla!

Ja niitä vaippoja jälkivuotoon otin minäkin parit kotiin.

Vierailija
30/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitääää :DD

Joidenki itsetunto oikeesti alushousuista kii??

ettei hanki lapsia tai tuntee suurta ahdistusta ku jalassa on verkkohousut pari hassua päivää??

ehkä mies kenen kanssa lapsi on hankittu ei olekkaan niin sopiva jos todella täytyy miettiä mitä mies ajattelee kun jalassa on sellaiset :D

en tiiä pitäskö itkee vai nauraa

Vierailija
31/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytyksen jälkeen käytin noita ihan onnistuneesti jättisiteen kanssa. Kuopuksen syntymän jälkeen en vuotanut solkenaan, joten normaalikin side riitti. Sitähän ei voinut kinkkuverkon kanssa kätevästi käyttää, koska teippi teippaantui itseensä ja jalkoihin kiinni verkon läpi. Piti siis pyytää miestä tuomaan normipikkareita sairaalaan (luulin esikoisen jäljiltä että en niitä tarvitse, vaan verkkohousuilla mennään).

Vierailija
32/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin ennen synnytystä, etten mitään sairaalan pöksyjä laita jalkaani, mutta kuinkas kävikään. Ne olivat oikein mukavat, ja muutenkin siinä tilassa oli yks hailee oliko jalassa muotistringit vai verkkokalsarit :D Ne siteet olivat karseet, mutta eipä niitäkään jaksanut siinä tilassa murehtia. Pari viikkoa meni toipumiseen ja nyt kolmen kuukauden jälkeen ei enää mitään merkkejä siitä, että olisin synnyttänyt :D

Vierailija
33/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lastenhankinta alushousuista tai vaiposta kiinni. Tämä kiteytti kaiken:"Heh, siinä kun kaikki eritteet valuu reisille, maha on yhä turpea kuin 5 kk raskaana ja alapää revitty, leikattu ja tilattu niin että istumaan pystyy vain pelastusrenkaan päällä."

Ehkä lastenteko on parempi jättää muille, kun pelkkä tämän lukeminen aiheuttaa jo kuvotusta. Anteeksi vain, mutta ei minusta tuohon ole, haukkukaa vain. Hatunnosto kaikille teille, jotka olette tuon käyneet läpi. Minä tuskin siihen pystyisin,

t. nainen 26v

Vierailija
34/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin saatoin joskus ajatella. Pelkäsin synnytystä enemmän kuin maailmanloppua, mutta mun tapauksessa koko homma ei sattunut tavallista kuukautiskipua enempää. Sain kyllä isoja repeämiä, jotka ommeltiin, ja olivat viikon päivät kipeät, ja siinä vaiheessa mietin, että kuka hullu jaksaa tehdä useamman lapsen. Mutta sitten tuli päivä, jolloin en enää tuntenut minkäänlaista kipua. Oli kun olisin syntynyt uudelleen :D Parissa viikossa painoin jo alle lähtöpainoni, seksi tuntui mahtavalta ja muutenkin tosi onnellinen olo :) Ja lapsi on maailman ihanin asia maailmassa, vaikka on minulla myös vielä omat menonikin :) Eli ei se aina niin karseaa ole!

Mutta ei kaikkien kannata lapsia hankkia. Varsinkaan jos pelkää kipua ja tuskaa, koska sitä tulee tuntemaan myös sen synnytyksen jälkeen monia vuosia. ;)

Vierailija
35/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nainen 26, jäitä hattuun. Minä käytin omia alkkareita, ohutta yösidettä, maha oli saman tien samanlainen kuin ennenkin, alapää tokeni nopeasti, ainoa mikä oli toisin kuin ennen oli jatkuva hirveä NÄLKÄ!

Vierailija
36/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin niistä kertakäyttöalkkareista. Olivat tosi kivat jalassa ja kotiin lähti muutama mukaan.

Vierailija
37/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:40"]

Taisin juuri menettää mielenkiintoni lastenhankintaan.

Verkkohousut ja vaipat...Ei kiitos mulle.

t. nainen 26v

[/quote]

Niin saat synnytyksen jälkeen vaipat ja verkkohousut. Lisäksi saat sellaisen lasten uimarenkaan jolla voit istua kun revenneellä ja kokoon ommellulla pimpulalla ei muuten kärsi istua.

Vierailija
38/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka synnytyksen jälkeen kun ei alkkareita saanut ollenkaan käyttää, olin toisen synnytyksen jälkeen ikionnellinen verkkohousuista. Paljon mukavampaa kuin keikkua ilman housuja siinä pelkässä paidassa.

Vierailija
39/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista synnytin vuonna 2000. Sairaalassa ei saanut mitään pikkareita, vaan synnytyssalissa annettiin pätkä kuminauhaa, joka solmittiin vyötärölle. Siihen kuminauhaan sitten solmittiin se vaippa kiinni. Jännitys oli aina suuri jalkeille noustessa ja kävellessä, että pitääkö patentti.

Vierailija
40/78 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että siinä vaiheessa kun on saanut vauvan kaiken tuskan kautta maailmaan, on ihan sama millaiset alushousut siellä sairaalakaavun alla on. Kunhan pysyy kunnon siteet, kun verta vuotaa kuitenkin. Vauva kuitenkin siinä vaiheessa se Number One joka vie kaiken huomion

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi