Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pariskunnasta, jossa mies paremman näköinen ja sosiaalisempi...

Vierailija
11.01.2014 |

kuin vaimo? Kiinnostaisi tietää. Ajatteleeko joku jotain erityistä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sellainen pariskunta. Minä olen ruma, lievästi ylipainoinen, en kauheasti välitä pukeutumisesta, en meikkaa, ja olen asperger ja ääri-introvertti.

Mies on minua 10 vuotta nuorempi, urheilullinen, pukeutuu aina nuorekkaan tyylikkäästi, hoikka ja hyvän näköinen, puhelias ja sosiaalinen.

Tutustuimme toisiimme työkavereina ilman mitään aikeita mistään enemmästä, mutta siinähän sitä huomattiin että jutut menee yksiin mielettömän hyvin ja vähitellen vuosien myötä ihastuttiin. Ilmeisesti siinä vaiheessa ei enää haitannut ikäni tai ulkonäköni miestä yhtään. Jos se nyt koskaan oli haitannutkaan, mies itse ainakin sanoo että ulkokuorella on pitkässä suhteessa olemattoman vähän merkitystä lopulta.

Vierailija
22/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin päin, mieheni on järkyttävän hyvännäköinen ja minä vain ihan näpsäkkä. Mieheni on vuosien jälkeen hulluna minuun enkä ihmettele sitä yhtään. 

AP:lle tiedoksi, että nainen voi olla hyvä saalis paljon muunkin kuin ulkonäön takia. Voi olla kiinnostava, älykäs, sivistynyt, hauska, rento, himokas, villi, hyvä äiti, kannustava, hellä, rakastava ja reipas harrastuskaveri. Voi osata elää suhteessa nalkuttamatta ja ilkeilemättä ja nauttia elämästä niin, että toinenkin nauttii. Sellaisia naisia on tosi vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:56"]

Tää kysymys on utopinen koska nainen ei vaan voi päättää mitä mieltä miehet on vaikka ne kuinka haluaa. Se mikä on AP sun mielestä ruma nainen ei yleensä ole sitä miesten mielestä. Hyväksy se.

[/quote]

Totta. Olisi hauska nähdä miten tulokset eroaisivat, jos miehet ja naiset valitsisivat 100 naisen kuvista 10 viehätttävintä miesten mielestä.

Vierailija
24/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se yksi Erilaiset äidit-sarjan pariskunta. SIinä nainen oli hyvätuloinen ja näpsäkkä aikaansaaja, tämä varmasti osin kompensoi.

Vierailija
25/29 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea itse sanoa, mikä loppujen lopuksi kompensoi meidän suhteessa miehen komeaa ulkonäköä. En siis ole itsekään mikään kauhea rumilus, mutta kyllä mieheni on ehdottomasti suhteessa komeampi, kuin minä kaunis. Ja välillä tuntuu, että etenkin toiset naiset ajattelevat kun näkevät meidät yhdessä jossain, että mitä tuokin tuon kanssa tekee... Voihan se olla oikeasti, että kuvittelenkin vaan. Mutta katseita mieheni kyllä kerää!

Kai olen sitten enemmän tyyppiä näpsäkkä aikaansaaja, olen ahkera, käytännöllinen, hyvä rahan kanssa, ja vaikka itse sanonkin mieheni elämänlaatu on parantunut hurjasti minun tapaamisen jälkeen, ja hän kyllä itsekin muistaa siitä minua kiittää :) t.ap

Vierailija
26/29 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:04"]

Vaikea itse sanoa, mikä loppujen lopuksi kompensoi meidän suhteessa miehen komeaa ulkonäköä. En siis ole itsekään mikään kauhea rumilus, mutta kyllä mieheni on ehdottomasti suhteessa komeampi, kuin minä kaunis. Ja välillä tuntuu, että etenkin toiset naiset ajattelevat kun näkevät meidät yhdessä jossain, että mitä tuokin tuon kanssa tekee... Voihan se olla oikeasti, että kuvittelenkin vaan. Mutta katseita mieheni kyllä kerää!

Kai olen sitten enemmän tyyppiä näpsäkkä aikaansaaja, olen ahkera, käytännöllinen, hyvä rahan kanssa, ja vaikka itse sanonkin mieheni elämänlaatu on parantunut hurjasti minun tapaamisen jälkeen, ja hän kyllä itsekin muistaa siitä minua kiittää :) t.ap

[/quote]

Hohhoijaa. Miten jaksat miettiä noin tarkasti, mitä muut teistä ajattelee? Ja tulla vielä av:lle kyselemään. Onko muitten mielipiteillä mitään väliä? Varsinkaan, kun suurin osa ihmisistä ei varmasti kiinnitä teihin mitään erityisempää huomiota. Lopeta miettiminen ja analysointi, ja ole vain rauhassa miehesi kanssa.

Vierailija
27/29 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän täälläkin on jo moni sanonut mielipiteensä aiheesta, ja se tuntuu kiinnostavan. 

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:04"]

[/quote]

Hohhoijaa. Miten jaksat miettiä noin tarkasti, mitä muut teistä ajattelee? Ja tulla vielä av:lle kyselemään. Onko muitten mielipiteillä mitään väliä? Varsinkaan, kun suurin osa ihmisistä ei varmasti kiinnitä teihin mitään erityisempää huomiota. Lopeta miettiminen ja analysointi, ja ole vain rauhassa miehesi kanssa.

[/quote]

Vierailija
28/29 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän. Sitten saatan ajatella, että onkohan mies _oikeasti_ tyytyväinen vaimoonsa vai vilkuileeko muualle....

Vierailija
29/29 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni on pariskunta, jossa tasoero on melkoinen. Nainen on ylipainoinen, ikäänsä nähden 10v vanhempi, uskomattoman isolla nenällä varustettu ja lisäksi hänellä on suvun rasitteena tullut elinikäinen sairaus. 

Mies on ollut aina urheilullinen ja todellinen monilahjakkuus. On erittäin lahjakas musikaalisesti, sosiaalisesti ylivertainen, tulee kaikkien kanssa toimeen, on todella hauskaa seuraa, omaa harvinaisen monipuolisen sekä korkeatasoisen akateemisen koulutuksen, on loistava isä lapsilleen, taloudellisesti naista varakkaampi sekä kasvoista niin komea että naisia riittäisi miehellä missä ikinä sitten liikkuisikaan.

Nämä ovat olleet luvattoman pitkään yhdessä vaikka ystäväpiiristämmekin on jo neljä naista yrittänyt hurmata tätä miestä. Vaikuttaa kyllä pelimieheltä mutta ei tunnu koskaan osoittavan sitä missään tutussa ympyrässä. Itse aavistelen että tällä miehellä on pakko olla joitakin naisia rakastajina tai sitten vain vaimo osaa tehdä jotakin sellaista mitä me muut emme tiedä. Eihän muiden elämää ole muutenkaan soveliasta arvioida tyyliin: on sulla sitten naapuria parempi auto tai muuta. Mitenkäs noita tasoeroja voisi oikeasti arvioida kukaan kun heillä itsellään vallitsee tasa-arvo. Turha meidän muiden toivoa että eläisivät meidän muiden mukaan eli meidän odotusten mukaan. Kun nämäkin ovat olleet yhdessä jo vuosikymmeniä niin kaikkea hyvää heille!!! Itse kyllä olen rehellisesti tälle naiselle kateellinen. Olisi pitänyt itse napata tuo mies. Oli nimittäin mahdollisuus kun oltiin nuorena samoissa porukoissa. Nyt olen sinkku mutta uskon että minua odottaa jossakin vielä parempi mies :)

-N 41-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi