Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pariskunnasta, jossa mies paremman näköinen ja sosiaalisempi...

Vierailija
11.01.2014 |

kuin vaimo? Kiinnostaisi tietää. Ajatteleeko joku jotain erityistä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää

Vierailija
2/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään. Noita on tuttavapiirissä muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti miten sen tasoinen mies on saattanut ottaa sen näkösen akan. Samoin toisinpäin .

Vierailija
4/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotetaanko tällä nimenomaan kasvonpiirteiden kauneutta/komeutta, vai kaikkea ulkonäössä? Esim ryhti, olemus, pukeutuminen, hiukset, kroppa jne?

Itse kiinnitän huomiota selvään eriparisuuteen, esim komea treenattu ja hyvinpukeutunut mies ja homssuinen ja ylipainoinen nainen herättäisi ihmetystä. Tuntuisi että näkevätkö he itse saman mitä muut.

Toisaalta komea mutta juntisti pukeutunut ja olemukseltaan lipevä mies ja homssuinen "ruma" nainen ei ihmetytä. Sopivat toisilleen varmasti.

Vierailija
5/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooo!!!

Mies paremman näköinen? Kenen mielestä?

Vierailija
6/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksielämä, kotona hyvä henki ja yhteispeli? Yhteinen huumori? Luja rakkaus? Kai se mies nyt enämtäänsä rakastaa jos jää eikä ota huonompaa jos saisi jotain mitä tahtoo ja saisi? Tuo on mitä en käsitä. Mistä te ihmiset kuvittelette tietävänne miten ihmiset parisuhteissaan toimii ja miten nauttii?

Vierailija
7/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minun parisuhteeni.

Kompensoin eroa älyllä, huumorilla ja rentoudella.

Hyvin on mennyt jo kahdeksan vuotta.

Vierailija
8/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi AP:n "ruma" kaveri viedä komean miehen nenän edestä. ;)

Vierailija
9/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kaksi ihmistä ovat löytäneet toisensa. Miksi pitäisi erityisemmin olla mitään mieltä? Tai yleensäkään olla järjettömän kiinnostunut.

Vierailija
10/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saattaa olla parempituloinen.

Vierailija
11/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voi jumalauta näitä juroja suomalaisia akkoja, varmaan toikin oli ihan viehättävä ja kiva opiskeluaikana, mutta lasten myötä siitä on tullut ihme urpo.

Vierailija
12/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kysymys on utopinen koska nainen ei vaan voi päättää mitä mieltä miehet on vaikka ne kuinka haluaa. Se mikä on AP sun mielestä ruma nainen ei yleensä ole sitä miesten mielestä. Hyväksy se.

Vierailija
13/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Kun aloimme seurustelemaan, yksi "ystäväni" oli todella loukkaava minua kohtaan. Ihmetteli mm. ääneen miten minun näköinen nainen on voinut löytää noin komean miehen ja mitä ihmettä mieheni näkee minussa (ulkonäön puolesta). Kun tuollaista sai kuulla tarpeeksi usein, meni hermo ja ystävyys loppui melko pian. Joskus jos oltiin pukalla liikenteessä esim. baarissa, niin että minulla oli pari kaveria mukana ja miehellä pari kaveria. Saatettiin istua eri pöydissä ja miestäni monesti lähestyi joku nainen iskumielessä. Sitten kun nainen tajusi että mies on varattu ja minä siinä lähistöllä, saattoi kääntyä katsomaan päästä varpaisiin ilme hyvin epäuskoisena. Näki ettei pitänyt minua tarpeeksi tasokkaana.

Itse ajattelen että heidän luonteidensa täytyy sopia toisilleen. Ihan kuten ajattelen muistakin pitkistä parisuhteista.

Vierailija
14/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap puhuu tässä nyt ihan itsestään...

Olen vain miettinyt asiaa. Meillekin on käynyt useammankin kerran niin, että joku toinen nainen on tullut "iskemään" miestäni vaikka olen ollut aivan vieressä. Mietin mitä näidenkin naisten päässä liikkuu? Ja muutenkin. Ehkä olen myös välillä vähän epävarma itsestäni, kun mietin mitä muut ajattelevat... t.ap

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:28"]

[/quote]

Vierailija
15/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mä olen ymmärtänyt että maailma on erittäin ulkonäkökeskeinen paikka. Tuntuu että kivalla ja nauravaisella luonteellani ei ole paskankaan merkitystä, vaan minulla pitäisi olla kauniit kasvot että olisin jotenkin ansainnut hyvännäköisen mieheni. Jotkut tuntuvat myös luulevan että pitääkseni mieheni annan hänen puuhastella ihan vapaasti mitä tahtoo ja minua viedään kuin pässiä narussa. Koska "eihän noin komea mies muuten olisi tuon näköisen naisen kanssa".

Rehellisesti tunnustan että kyllä se joskus loukkaa. Varsinkin jos aivopierun päästäjä on joku tuttava. Läheisimmät on tajunneet jo aikoja sitten että olemme miehen kanssa yhdessä rakkaudesta ja siksi että olemme ainoat toisillemme.

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:59"]

Heh, ap puhuu tässä nyt ihan itsestään...

Olen vain miettinyt asiaa. Meillekin on käynyt useammankin kerran niin, että joku toinen nainen on tullut "iskemään" miestäni vaikka olen ollut aivan vieressä. Mietin mitä näidenkin naisten päässä liikkuu? Ja muutenkin. Ehkä olen myös välillä vähän epävarma itsestäni, kun mietin mitä muut ajattelevat... t.ap

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:28"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
16/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kysymyksiä tulee...

Vierailija
17/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä esim tykkään hoikista miehistä, en voi sietää mahaa miehellä. Ymmärsin jostain aikaisemmasta ketjusta, että sellaiset luikut on suorastaan oksettavia monien naisten mielestä. Ja miehellä on vielä punaiset hiuksetkin, mitä ymmärtääkseni keskimäärin myös inhotaan. (Minusta ne on ihanat.) monien mielestä saisin kuulemma paremmannäköisenkin, ovat kehdanneet sen minulle sanoakin päin naamaa. Mut minusta mun mies on komea.

Lisäksi en voi sietää sitä että joku mies laittautuu ja ulkonäkö on kauhean tärkeää, pussailee omia lihaksiaan peilin edessä tms - olisi tosi turn off!

Vierailija
18/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:40"]

No mä esim tykkään hoikista miehistä, en voi sietää mahaa miehellä. Ymmärsin jostain aikaisemmasta ketjusta, että sellaiset luikut on suorastaan oksettavia monien naisten mielestä. Ja miehellä on vielä punaiset hiuksetkin, mitä ymmärtääkseni keskimäärin myös inhotaan. (Minusta ne on ihanat.) monien mielestä saisin kuulemma paremmannäköisenkin, ovat kehdanneet sen minulle sanoakin päin naamaa. Mut minusta mun mies on komea.

Lisäksi en voi sietää sitä että joku mies laittautuu ja ulkonäkö on kauhean tärkeää, pussailee omia lihaksiaan peilin edessä tms - olisi tosi turn off!

[/quote]

Sano miehesi haukkujille että miksi ihmeessä vaihtaisit hyväluonteisen miehesi johonkin aivottomaan vatipäähän... =)

Vierailija
19/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tuntee pariskunnan jossa mies hyvännäköinen, sosiaalinen jne ja toinen tavallinen, osaa keskustella, parempi koulutus ja parempi tuloinen, ei tarvi ihmetellä miksi yhdessä. Tosin nainen voi kaivata ajanoloon enemmän itsensä kaltaista.

Vierailija
20/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:01"]

Mies pettää

[/quote]

Niin pettääkin. Minun kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan