Onko sinulla kosketusnäyttökynä?
Olen jonkin aikaa etsinyt halvempaa kosketusnäyttökynää ja huomasin juuri että tavallinen lyijykynä ajaa saman asian, jälkiä ei jää näyttöön ainakaan mulla..
Kommentit (21)
Kokeilen. Olin aikeissa just mennä ostaan sen.
http://www.biltema.fi/fi/Toimisto---Tekniikka/Mobiililaitteet/Varusteet/Kosketusnayttokyna-84828/
Itse ostin tablettiin kynän toknetista puoleen hintaan, jäi alle 4 e hinnaksi.
Samsung Galaxy Notessa on valmiina :)
Nyt ei tarvii enää ostaa, suurimmassa osassa talouksista varmaan löytyy lyijäri =)
Tällä kirjoittajalla on vaan kädet kipeät..
Netistä saa edullisesti, ebay ym. murto-osalla siitä mitä maksaa jos hakee Suomessa kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:26"]
Missä on toknet? Siis Hesassa?
[/quote]Toknet on tokmanni-ketjun verkkokauppa. Ei muuten näkynyt tuota kynää siellä enää, jouluksi tilasin. Mutta tosiaan tuo bilteman kuulakärkikynä/kosketuskynä ei ole kallis, jos sellainen löytyy...
Millaisten laitteiden käyttöön te niitä tarvitsette? Meillä on parikin yrityslahjana saatua kynää, mutta en minä niitä esim. tämän iPadin kanssa koe tarvitsevani, päinvastoin. Puhelintenkin kosketusnäytöissä kynä olisi vain haittana. (Joskus aikoinaan jonkun 1. sukupolven kosketusnäyttöpuhelimen mukana tuli kynä, mutta sen puhelimen näyttö nyt oli muutenkin surkea, ei kai sellaisia enää ole?)
No mä kokeilen nyt virkkuukoukkua:)
Siis toimiiko toi lyijäri muka puhelimenkin kosketusnäyttöön?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:43"]No mä kokeilen nyt virkkuukoukkua:)
[/quote]
Tää ainaski
Mä olen saanut noita ilmaiseksi. Käytättekö siis sitä kumipäätä siitä lyijäristä?
Niitä saa ebaysta dollarilla useamman kappaleen pakkauksen.
Huhhelihuu. Lyijykynä juu, näyttö nyt naarmuilla eikä toiminu sit yhtään. Vs kaupasta 2€, yksi järkevimpiä ostoksia.
Pöllin tyttären kynän. Mulla niin isot näpit, että pelkkiä typoja kännykällä kirjoittaessa.
Vuodesta 2009 asti, kun ostin Nokia N900:n. Olen käyttänyt stylusta myöhemmin myös Samsungissa ja Lumiassa.
Onko lyijäri hyvä?