Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netti-ihastus lopetti yhteydenpidon, koska

Vierailija
11.01.2014 |

kerroin hänelle myyneeni pari kertaa seksiä rahapulassa. Selitin, että olin todella vaikeassa tilanteessa ja sain näistä parista kerrasta todella paljon rahaa ja kyseessä oli mies, jonka tiesin entuudestaan. En ymmärrä miten jollain on varaa tuomita näin kovaa. Aloin jo kyseenalaistamaan omia kaverisuhteitani... hylkäisivätkö kaikki ystävänikin, jos asiasta saisivat tietää? Olen tätä ennen kertonut asiasta vain yhdelle exälle ja hän oli asian suhteen todella ymmärtäväinen ja sen takia olen pystynytkin vihdoin olemaan sujut asian kanssa. Harmi, että näin kävi.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä. Kyllä itsekin järkyttyisin moisesta,

Vierailija
2/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko tollasta nyt kertoa? Jos mä kertoisin mun kaikista ex-"sekoiluista" nykyiselle poikaystävälle niin ei varmaan olis kauaa poikaystävää...

Vierailija
4/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myisin seksiä, en todellakaan kertoisi sitä kenellekään, ikinä. Mieti eksäsi motiiveja, jos hän kehotti sinua avautumaan siitä kaikille.

Vierailija
5/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissasi kysy. Olet myynyt itseäsi rahasta ja menet sen vielä miehelle kertomaan.. Vastaisuudessa pidä omana tietonasi! Ei tuollaista kukaan halua kuulla naisystävästään. Vaikka yksi exä on ollut sinut asian kanssa, se ei todellakaan tarkoita, että muut miehet olisivat.

Vierailija
6/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kyllä minä sen ymmärrän, että ei tää ole ihan normaalia ja on todella shokeeraavaa, joo joo. Mutta ollaan kuitenkin oltu niin läheisiä. En kai muuten asiasta mainitsisikaan. Mun tyyliin ei kuulu asioiden salaaminen parisuhteessa. Olen menossa tapaamaan häntä muutaman päivän päästä enkä vain voinut olla kertomatta asiasta ennen kuin asiat etenee liikaa, jos hän ei tätä sitten kuitenkaan tulisi hyväksymään. 

5: ex ei todellakaan kehottanut avautumaan asiasta "kaikille". mistä sä tän repäisit? hän oli vain tosi ymmärtäväinen asian suhteen, jolloin tajusin, että ei se loppujen lopuksi olekaan niin valtavan iso kamala asia, josta mun pitäis loppuikäni potea paskaa omaatuntoa. 

Ja teille muille, jotka sanovat, ettei saisi kertoa mokailuista: Mä en usko parisuhteeseen, jossa on isoja salaisuuksia. Pienet ns. ei tärkeät salaisuudet on ok. 

Vierailija
7/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika monelle ihmisellä on vaan niin valtavan iso asia, jos oma kumppani tai ihastus on ollut huora. Kaikkia se ei vaivaa mutta veikkaisin että kuitenkin suurinta osaa ihmisistä.

Olen samaa mieltä että parisuhteessa ei tarvitse isoja salaisuuksia olla, mutta kaikilla on kuitenkin menneisyys ja jotkut asiat kuuluu sinne menneisyyteen. Kaikkea ei tarvitse kertoa, varsinkaan jos asia ei ole sellainen joka vaikuttaa nykypäivään (esim. huoraat vieläkin). Kaikkea ei tarvitse kaataa kumppanin niskaan vaan sen takia että itsellä olisi parempi omatunto.

Vierailija
8/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ajatteli että kerran huora aina huora?

Vierailija
9/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te ette ole edes tavanneet ja olette jo läheisiä  ja parisuhteessa? Hoh hoijaa... Ei ihmekään, että mies katosi.

Vierailija
10/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti-ihastuksiin kannattaa suhtautua vähän varauksellisesti muutenkin.

Vierailija
11/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:24"]

Kyllä se aika monelle ihmisellä on vaan niin valtavan iso asia, jos oma kumppani tai ihastus on ollut huora. Kaikkia se ei vaivaa mutta veikkaisin että kuitenkin suurinta osaa ihmisistä.

Olen samaa mieltä että parisuhteessa ei tarvitse isoja salaisuuksia olla, mutta kaikilla on kuitenkin menneisyys ja jotkut asiat kuuluu sinne menneisyyteen. Kaikkea ei tarvitse kertoa, varsinkaan jos asia ei ole sellainen joka vaikuttaa nykypäivään (esim. huoraat vieläkin). Kaikkea ei tarvitse kaataa kumppanin niskaan vaan sen takia että itsellä olisi parempi omatunto.

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista. Saatat hyvinkin olla oikeassa. Nyt harmittaa, että kerroin. Toisaalta... En tiedä haluanko olla ihmisen kanssa, joka on tuomitseva?Varsinkin, kun omat arvot ei oikein katso toisten ihmisten tuomitsemista kauhean hyvällä.

Minun mielestäni huoraaminen, oli se sitten kerran tai tuhat kertaa, ei alenna ihmisen deittailuarvoa, varsinkin kun sitä ei enää tee. Harrastin kaksi kertaa seksiä erään ihmisen kanssa ja sain raha-asiat kuntoon. Eli ei tässä nyt kyse ollut siitä, että olisin ollut joku ammattihuora. Mieskin oli entuudestaan tuttu ja tapaisin hänet koska tahansa uudestaan kaverimielessä.

Ottaen huomioon todella vaikean elämäntilanteeni tuolloin ja sen rahasumman, jonka siitä sain, se oli mielestäni ihan oikeutettua. Enää en missään tilanteessa tekisi samoin. Uskon siihen, että virheitä tehdään sen takia, että niistä opitaan. Ymmärrän paremmin myös muita ihmisiä, koska olen itse tehnyt moraalini vastaisia päätöksiä. Ja kuka sitä tietää, ehkä teen vielä uudestaankin. Ei sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

Koen kuitenkin, että kokemus oli kasvattava ja tekee minusta avarakatseisemman ihmisen, vaikka en suoranaisesti suosittelisi ketään kokeilemaan seksinmyyntiä henkisen kasvun toivossa. Toivoin kuitenkin, että mies olisi tarpeeksi fiksu ymmärtämään myös sen, että tämä on yksi niitä juttuja, joka tekee musta juuri sen ihmisen, joka olen tänä päivänä. Sen johon hän ihastui. 

Vierailija
12/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:19"]

No niin. Kyllä minä sen ymmärrän, että ei tää ole ihan normaalia ja on todella shokeeraavaa, joo joo. Mutta ollaan kuitenkin oltu niin läheisiä. En kai muuten asiasta mainitsisikaan. Mun tyyliin ei kuulu asioiden salaaminen parisuhteessa. Olen menossa tapaamaan häntä muutaman päivän päästä enkä vain voinut olla kertomatta asiasta ennen kuin asiat etenee liikaa, jos hän ei tätä sitten kuitenkaan tulisi hyväksymään. 

5: ex ei todellakaan kehottanut avautumaan asiasta "kaikille". mistä sä tän repäisit? hän oli vain tosi ymmärtäväinen asian suhteen, jolloin tajusin, että ei se loppujen lopuksi olekaan niin valtavan iso kamala asia, josta mun pitäis loppuikäni potea paskaa omaatuntoa. 

Ja teille muille, jotka sanovat, ettei saisi kertoa mokailuista: Mä en usko parisuhteeseen, jossa on isoja salaisuuksia. Pienet ns. ei tärkeät salaisuudet on ok. 

[/quote]

mielestäni seksin myyminen ei ole "iso salaisuus" kuten väität. Mielestäni on asioita, joita ei vain kannata kertoa - ihan vain vastapuolen mielensäpahoittamisen takia.

Salaisuudet ovat henkilökohtaisempia ja vaikeimpia, kuten millaiset vanhemmat omistaa (esim. jos on adoptiolapsi tai alkoholistiset vanhemmat tai vaikeat vanhemmat). Sellaista kerrotaan harvoille ja valituille, mutta jota on pakko kuitenkin kertoa jossain vaiheessa suhdetta kun haluaa, että tuleva mies tutustuu myös perheenjäseniin. Ei kuitenkaan pläjäytetä alkuvaiheessa, vaan halutaan, että toinen tutustuu kunnolla toiseen ja kun aika on oikea, niin syvennetään suhdetta.

En tajua, miksi sulla on tarvetta kertoa, että olet myynyt seksiä rahasta. Miten tämä tieto parantaa sinun suhdetta toisiin? Luuletko, että nouset nyt paremmaksi kaveriksi/ystäväksi/tyttöystäväksi?

Vierailija
13/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:11"]kerroin hänelle myyneeni pari kertaa seksiä rahapulassa. Selitin, että olin todella vaikeassa tilanteessa ja sain näistä parista kerrasta todella paljon rahaa ja kyseessä oli mies, jonka tiesin entuudestaan. En ymmärrä miten jollain on varaa tuomita näin kovaa. Aloin jo kyseenalaistamaan omia kaverisuhteitani... hylkäisivätkö kaikki ystävänikin, jos asiasta saisivat tietää? Olen tätä ennen kertonut asiasta vain yhdelle exälle ja hän oli asian suhteen todella ymmärtäväinen ja sen takia olen pystynytkin vihdoin olemaan sujut asian kanssa. Harmi, että näin kävi.

[/quote]

Huoraamisen takia ymmärtäväinen ex onkin varmaan se exä.

Vierailija
14/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuossa sanoikin, turha kertoa asiasta muille oman omatunnon takia. Käsittele asia, sisäistä se, mitä olet tehnyt ja jatka elämää. 

Vierailija
15/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilmeisesti ajatteli että kun olet huorannut niin olet tautipesä tai huorailusi jatkuu vaikka kuinka selität että ei enää. Mutta kun tulee taas muka "rahapula" niin siinä viimeistään taas persettä myydään.

Vierailija
16/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:11"]kerroin hänelle myyneeni pari kertaa seksiä rahapulassa. Selitin, että olin todella vaikeassa tilanteessa ja sain näistä parista kerrasta todella paljon rahaa ja kyseessä oli mies, jonka tiesin entuudestaan. En ymmärrä miten jollain on varaa tuomita näin kovaa. Aloin jo kyseenalaistamaan omia kaverisuhteitani... hylkäisivätkö kaikki ystävänikin, jos asiasta saisivat tietää? Olen tätä ennen kertonut asiasta vain yhdelle exälle ja hän oli asian suhteen todella ymmärtäväinen ja sen takia olen pystynytkin vihdoin olemaan sujut asian kanssa. Harmi, että näin kävi.

[/quote]

Huoraamisen takia ymmärtäväinen ex onkin varmaan se exä.

[/quote]

Aijaa? Oot varmaan joku selvännäkijä? :-)

ap

Vierailija
17/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se netti-ihastus sitten käski mun lopettaa hermoilun ja ottamaan ihan iisisti. Oon tietenkin saanut jo tuhat paniikkikohtausta ja avautunut sille, siitä, että se menettää elämänsä naisen... Joo oon tosi tasapainoinen, niin kuin näette...

Ei se oo siis sanonut asiaan oikein mitään. Sanoi vain sen jälkeen, kun kerroin, että tää on melkein pahin juttu, mitä kukaan on sille koskaan kertonut. 

Eli todennäköisesti tavataan nyt sit kuitenkin ensiviikolla. :-)

Vierailija
18/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
19/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:55"]Nyt se netti-ihastus sitten käski mun lopettaa hermoilun ja ottamaan ihan iisisti. Oon tietenkin saanut jo tuhat paniikkikohtausta ja avautunut sille, siitä, että se menettää elämänsä naisen... Joo oon tosi tasapainoinen, niin kuin näette...

Ei se oo siis sanonut asiaan oikein mitään. Sanoi vain sen jälkeen, kun kerroin, että tää on melkein pahin juttu, mitä kukaan on sille koskaan kertonut. 

Eli todennäköisesti tavataan nyt sit kuitenkin ensiviikolla. :-)

[/quote]

Muistahan antaa bebaa, pientä maksua vastaan tietenkin :D

Vierailija
20/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti pitää muistaa. Annan hänelle kunnon alennuksen ja kaupanpäällisiä! ;-) Ehkä sillä tuli shokki siitä rahasta, mitä huoraamalla sain. Sain nimittäin reilut 5 tuhatta euroa kahdesta panosta. 

t. Ap