Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltit ihmiset - miten kestätte maailman epärehellisyyttä?

Vierailija
11.01.2014 |

Mitä vanhemmaksi kasvaa sitä enemmän turhautuu siitä, että kaikki ovat niin kylmiä ja julmia ja epärehellisiä. Työpaikalla, poliitikassa jne vain omaa etuaan ajavia ihmisiä, jotka huijaavat, eivät pidä lupauksiaan, valehtelevat jne jne jne.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt tosi ikäviä asioita, kun olen ollut liian kiltti ja sinisilmäinen. Olen lapsesta asti ollut kiltti ja tunnollinen ihan luonteeltani ja kun esim. äitini tai siskoni tms. yrittää tolkuttaa minulle että minua on kohdeltu huonosti, minun ei tarvitse olla kiltti tai ystävällinen, niin minun on silti vaikeaa olla olematta "kiva".

Varmaan ihan luonteessa tämä ja aika usein kiltteys näkyy lähimmissä ihmissuhteissa.

Vierailija
22/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista on kilttejä. Toki hyväksikäyttöä tapahtuu aina ja kaikissa yhteiskunnissa, mutta kyllä täällä on oikeasti aika harvassa ne tosi pahikset. Kusipäitä nyt tietenkin on, mutta ovat usein niin tyhmiä, että saavat lopulta kuitenkin maistaa omaa lääkettään muodossa tai toisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lukitsen polkupyöräni, jolla ympäri vuoden kuljen, niin ajattelen että jos kaikki muut olisivat kuin minä, ei pyörissä tarvitsisi olla edes lukkoja.

Vierailija
24/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein kestäkään. Kaikki maailman pahuus saa mut niin äärettömään epätoivoon, että mä joskus ihan oikeesti.. en tiedä mitä tekisin. Enkä tiedä miten kestäisin. Olen ihan sairas sisältä. Ja kun en saa sitä tunnetta pois. Pahiten just noi eläimiin kohdistuneet pahat teot. Silloin tuntuu, että ihmiskunnalla ei ole enää toivoa eikä mitään arvoa. Ja myös kaikki muut pahat teot, ihmisen pahuus. Pahan jatkumo.

Vierailija
25/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viestiketju on aikamoista jeesustelua sädekehä pään päällä killuen! Vai on nyt sitten av mammat NIIN KILTTEJÄ,PUHTOISI JA KÄRSIVÄT TOISTEN ILKEYDESTÄ JA MAAILMAN PAHUUDESTA!

Buahahahahaaa!!!!

Täällä kun ei muuta osatakkaan kun haukkua,nälviä ja kiusata muita. Ja omasta mielestänne ootte jokainen neitsyt marioita. BuahahahaAaaaa!

Vierailija
26/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jopa esimies sanonut, että olen liian kiltti. Yliopistomaailmassa kun pitäisi pelata käytäväpeliä, puukottaa ihmisiä selkään, tuoda omaa erinomaisuuttaan esiin tilanteessa kuin tilanteessa, politikoida ja kuppikuntaistua. Se että hoidat sinulle kuuluvat työt kunnialla ei riitä uralla etenemiseen, vaan kilpailijat täytyy kampittaa tieltä pois.

Ei ole minun työpaikkani enää kauaa...

Vierailija
27/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:37"]

Koko viestiketju on aikamoista jeesustelua sädekehä pään päällä killuen! Vai on nyt sitten av mammat NIIN KILTTEJÄ,PUHTOISI JA KÄRSIVÄT TOISTEN ILKEYDESTÄ JA MAAILMAN PAHUUDESTA!

Buahahahahaaa!!!!

Täällä kun ei muuta osatakkaan kun haukkua,nälviä ja kiusata muita. Ja omasta mielestänne ootte jokainen neitsyt marioita. BuahahahaAaaaa!

[/quote]

Tämä on mielestäni hyvä esimerkki siitä, miten ilkeitä ihmiset on.

Onko kirjoittajalle tullut mieleen, että täällä on sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät kirjoita ilkeästi kenellekään? Tähän ketjuun on nyt vastannut heitä.

Vierailija
28/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään, vaan erakoiduin. Näin sitä vain lentelevät yliopistokoulutetut roskiin.

Buahahahahaaa!!!!

[/quote]

Niin, olen kyllä neitsytkin.

Vierailija
29/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahahahaaa!!!!

[/quote] En luule olevani mikään puhdas pulmunen, mutta en tahallani halua aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään. Edes vittuilemalla nimettömänä netissä. T. Eläinrääkkäyksestä sekoava

Vierailija
30/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tieda. Joku survival mode se varmaan on. Mita muuta mahdollisuutta kun yrittaa silti vaan jaksaa ja kestaa. Oma aviomieheni oli tulossa toista kotiin viime toukokuussa. Iso 18 pyorainen rekka paatti ohittaa risteyksessa juuri kun mieheni oli kaantymassa omalle pihalle. Raahasi sitten mieheni auton pari sataa metria meidan pihalla. Aviomies makasi tajuttomana autossa ja rekkakuski puhuu kannykkaan. Ei valittanyt. Poliisille valehteli etta aviomiehellani oli oikea vilkku paalla, vaikka vasenhan se oli. Onneksi oli kolme silmin nakijaa, ja todennakoisesti mennaan oikeuteen. Ei edes pyytanyt anteeksi. Aivovamma ja murtunut selka, ja todella paha miele ja tasta. Miten joku voi todella ollla niin valinpitamaton.....

Vierailija
31/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:13"]

En todellakaan tieda. Joku survival mode se varmaan on. Mita muuta mahdollisuutta kun yrittaa silti vaan jaksaa ja kestaa. Oma aviomieheni oli tulossa toista kotiin viime toukokuussa. Iso 18 pyorainen rekka paatti ohittaa risteyksessa juuri kun mieheni oli kaantymassa omalle pihalle. Raahasi sitten mieheni auton pari sataa metria meidan pihalla. Aviomies makasi tajuttomana autossa ja rekkakuski puhuu kannykkaan. Ei valittanyt. Poliisille valehteli etta aviomiehellani oli oikea vilkku paalla, vaikka vasenhan se oli. Onneksi oli kolme silmin nakijaa, ja todennakoisesti mennaan oikeuteen. Ei edes pyytanyt anteeksi. Aivovamma ja murtunut selka, ja todella paha miele ja tasta. Miten joku voi todella ollla niin valinpitamaton.....

[/quote] Kauheeta!

Vierailija
32/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten täällä jotkut pitää eläinrääkkäystä maailman pahimpana asiana ja sekoaa siitä, vaikka niin paljon IHMISIÄ maailmalla kidutetaan, tapetaan, silvotaan, pahoinpidellään, raiskataan yms. Kyllä se niin on että ensin pitäisi huolehtia ihmisoikeuksien toteutumisesta ja sitten vasta eläinten.

Vierailija
33/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:34"]

Ihmetyttää miten täällä jotkut pitää eläinrääkkäystä maailman pahimpana asiana ja sekoaa siitä, vaikka niin paljon IHMISIÄ maailmalla kidutetaan, tapetaan, silvotaan, pahoinpidellään, raiskataan yms. Kyllä se niin on että ensin pitäisi huolehtia ihmisoikeuksien toteutumisesta ja sitten vasta eläinten.

[/quote] Juuri niin! Monesti katsomme miehin kanssa pelastakaan elaimet mainoksia, mutta ihmiset asuvat siltojen alla.......

Vierailija
34/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kerroin vaan mikä minua järkyttää eniten. Sanoinko ettei ihmisten pahoinvointi ahdista? Miten se on keneltäkään pois jos minä välitän eläimistä? Eläimet ovat syyttömiä tähän maapallon tuhoon, eivät ole itsekkäitä ahneita paskiaisia kuten ihmiset. Ketkä niitä IHMISIÄ kiduttaa, tappaa, silpoo, pahoinpitelee, raiskaa? Toiset IHMISET.

Vierailija
35/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:43"]

[/quote] Kerroin vaan mikä minua järkyttää eniten. Sanoinko ettei ihmisten pahoinvointi ahdista? Miten se on keneltäkään pois jos minä välitän eläimistä? Eläimet ovat syyttömiä tähän maapallon tuhoon, eivät ole itsekkäitä ahneita paskiaisia kuten ihmiset. Ketkä niitä IHMISIÄ kiduttaa, tappaa, silpoo, pahoinpitelee, raiskaa? Toiset IHMISET.

[/quote]

Tiesitkö että myös eläimet tappavat toisia eläimiä, ja jopa ihmisiä ja omia poikasia, raiskaavat, kiusaavat jne.?

Vierailija
36/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Mutta syyt ovat ihan erilaiset kuin ihmisten. Luonnossa kyse on selviytymisestä ja vaistoista, ihmiset raiskaavat ja tappavat silkkaa pahuuttaan.

Vierailija
37/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:50"]

Tiesin. Mutta syyt ovat ihan erilaiset kuin ihmisten. Luonnossa kyse on selviytymisestä ja vaistoista, ihmiset raiskaavat ja tappavat silkkaa pahuuttaan.

[/quote]

Eli evoluutio on mielestäsi roskaa?

Vierailija
38/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Vierailija
39/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:50"]

[/quote]

Eli evoluutio on mielestäsi roskaa?

[/quote] Evoluution  on roskaa. En todellakaan usko

Vierailija
40/49 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:57"]

Miten niin?

[/quote]

Ihminenkin on evoluution mukaan eläin, ja toimii vaistojen varassa. Vahvin voittaa.

Itse en kyllä evoluutioon usko. Se ei laita ihmistä vastuuseen mistään.