Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko kotimaisia tomaatteja, mutta

Vierailija
11.01.2014 |

...painat kuitenkin ulkomaisten tomaattien hinnan niille?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin maksan oikean hinnan!

Vierailija
22/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:44"]Ja ne lehdet voi ihan siististi jättää siihen laatikkoon, missä ne kukkakaalitkin on. Ehkä sun on vaikea ymmärtää tällaista. Järkeä ei kauheasti voi päässä olla ihmisellä, joka pohtii banaanien kuorien jättämistä kauppaan.

[/quote] Joo en voi ymmärtää, miksi aikuisen ihmisen on niin vaikea ostaa ja maksaa tuotetta sellaisena kun on. Kukkakaalin lehdet ja banaanin kuoret on ihan sama asia? Taidat itse olla vähän yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tyhmän rehellinen, mutta tuollainen ei ole koskaan minulle edes tullut mieleen :D

Vierailija
24/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:27"]

Harva se päivä näkee tätä tapahtuvan. Samaan kastiin menee kukkakaalin nyppijät. Aikuiset ihmiset, HUOH!!

Lapsilleen todennäköisesti opettavat varastamisen olevan väärin, mutta harrastavat sitä häpeilemättä itsekin.

[/quote]

No en tiedä onko meidän kauppias sitten turhaan tuonut sen laatikon siihen kukkakaalien luo just siitä syystä että syömättömät lehdet saa ottaa pois.

Mutta tosiaan aikaismmin jo laioinkin että ikinä ei ole käynyt edes mielessä, että painaisin väärää koodia.

Vierailija
25/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:27"]

Harva se päivä näkee tätä tapahtuvan. Samaan kastiin menee kukkakaalin nyppijät. Aikuiset ihmiset, HUOH!!

Lapsilleen todennäköisesti opettavat varastamisen olevan väärin, mutta harrastavat sitä häpeilemättä itsekin.

[/quote]

No en tiedä onko meidän kauppias sitten turhaan tuonut sen laatikon siihen kukkakaalien luo just siitä syystä että syömättömät lehdet saa ottaa pois.

Mutta tosiaan aikaismmin jo laioinkin että ikinä ei ole käynyt edes mielessä, että painaisin väärää koodia.

[/quote] Niinkun tossa jossain vaiheessa kirjotin, että paikasta riippuen ilmeisesti suhtautuminen asiaan on erilaista. Ilmeisesti joissain paikoissa on OK, eikä siinä mitään.

Vierailija
26/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaupassa joskus työskentelleenä ja jopa hevi-osastolla vuoroja tehneenä niin kysyin silloiselta esimieheltäni tätä kukkakaalien nyppimistä / ananaksen "hiuksien" pois ottamista.. Meidän kaupassa tuotteen hinta oli ainakin laitettu sellaiseksi että siihen lasketaan mukaan ne lehtien/hiuksien etc paino. Jos tuollainen on toistuvaa niin alkaa varmaan sitten näkymään tuotteiden hinnoissa..

Vierailija
27/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
28/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:46"]Itse kaupassa joskus työskentelleenä ja jopa hevi-osastolla vuoroja tehneenä niin kysyin silloiselta esimieheltäni tätä kukkakaalien nyppimistä / ananaksen "hiuksien" pois ottamista.. Meidän kaupassa tuotteen hinta oli ainakin laitettu sellaiseksi että siihen lasketaan mukaan ne lehtien/hiuksien etc paino. Jos tuollainen on toistuvaa niin alkaa varmaan sitten näkymään tuotteiden hinnoissa..

[/quote] Meillä ainakin kukkakaalien lehtien hävikin määrä on ihan törkeä. Se sitten puolestaan nostaa kukkakaalin hintaa, joten asiakkaille se kuitenkin ns. kostautuu.

Vierailija
29/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:46"]Itse kaupassa joskus työskentelleenä ja jopa hevi-osastolla vuoroja tehneenä niin kysyin silloiselta esimieheltäni tätä kukkakaalien nyppimistä / ananaksen "hiuksien" pois ottamista.. Meidän kaupassa tuotteen hinta oli ainakin laitettu sellaiseksi että siihen lasketaan mukaan ne lehtien/hiuksien etc paino. Jos tuollainen on toistuvaa niin alkaa varmaan sitten näkymään tuotteiden hinnoissa..

[/quote] Meillä ainakin kukkakaalien lehtien hävikin määrä on ihan törkeä. Se sitten puolestaan nostaa kukkakaalin hintaa, joten asiakkaille se kuitenkin ns. kostautuu.

[/quote]

Minua ei haittaisi sekään, koska olen aina ajatellut että se näkyy jo siinä hinnassa. Mutta kauppakasiin tulee tilaa, kun ottaa turhat lehdet pois. Ehkä on turhamaista, mutta kuitenkin.

Vierailija
30/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:27"]

[/quote]

[/quote]Tai sitten siksi että muuten siellä on ne roskat lattialla tai niiden kasvisten seassa? Ei hyväksy muttei ole voinut muutakaan?

Vierailija
31/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se olisi varastamista.

Vierailija
32/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:18"]

Joku kauppaketju vähän aikaa sitten sanoi, että kaikki tuollaiset tapaukset ilmoitetaan poliisille. Olikohan se petos vai mikä rikosnimike.

[/quote]

Kyseessä on lievä petos. Ja me vartijat muuten nähdään nykyisin kameroilla jopa tekstit purkkien kyljistä, joten nähdään kyllä jos painat väärää nappia vaa'alla! Joten parantakaahan tapanne ;)

Vierailija
33/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee noin, vaikka suomalaiset tomaatit olisi kalliitakin, niin ne on silti vielä halvempia kuin liha tai karkit tai joku muu epäterveellinen ruoka. Yritän syödä mahdollisimma paljon kasviksia, joka ei ole mulle helppoa (inhoan kasviksia), joten tsemppaan näin itseäni jopa niiden "kalliiden" kasvisten ostamiseksi.

Ruuanlaittoon, esim. pizzaan ostan sitten niitä halpoja pahoja espanjalaisia terttutomaatteja.

Joskus olen miettinyt sitä ananastupsun irrottamista, sydäntä kirpaisee maksaa puolet sen puskan hintaa, vaikka se joutuu vain roskikseen. Mutta en sentään ole ollut niin röyhkeä, että tekisin niin =). Muka halpaa ananasta, kun siinä on suurin osa tupsua, kuorta ja keskustaa.

Vierailija
34/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tehnyt niin mutta en enää. Kaaleista revin huonot lehdet pois, koska miksi maksaisin roskasta? Vastaavasti kauppias hinnoittelee esim lihaa/kalaa ostaessani myös paperille hinnan. Eli maksan myös paperista esim 20e kilo.

Vierailija
35/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
36/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
37/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän poliisit tulisivat paikalle, kun eivät noteeraa mitenkään kännykkävarkauksia, autovarkauksia, ja täällä savossa ei syyttäjä edes lähde syyttämään jos tuomiona olisi vain sakkoja.

Vierailija
38/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan reilun kaupan banaaneja mutta punnitsen ne Chiquitoina.

Näin pienituloinenkin voi tukea Reilua Kauppaa.

Vierailija
39/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän aikaan vuodesta tomaatteja ostan niin ulkomaisia.

Vierailija
40/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala, että on pihiä porukkaa jos pitää kukkakaalista nyppiä lehdet sen takia pois, että tulee halvemmaksi :D Ne lehdet varmaan lisääki megalomaanisesti sitä kukkakaalin hintaa.