16v & 40v - kuinka paljon vanhemmat "saavat" puuttua?
Tilanne on hypoteettinen, tutun kanssa puhuimme ikäerosta ja hänen mielestään tuollainenkin ikäero on vielä ihan hyväksyttävä, eivätkä vanhempien hänestä tulisi suuremmin puuttua asiaan?? Mitä mieltä?
Kommentit (29)
Vanhempien pitää kaikin keinoin estää "seurustelusuhde" tuon ikäisten välillä. Kaikin keinoin.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:50"]
Mikä hänen mielestään on ok? 16v ja 60v? Onko häntä hyväksikäytetty teininä?
[/quote]
No enpä tiedä, mikä olisi vilä ok. Perusteli sillä, että hänen vanhempansa ovat olleet tällaisia "liian rajoittavia ja hallitsevia" kuten mekin.
ap
Hyi mitä hittoa keski-ikänen mies näkee teinitytössä??? Tiukkaa lihaa? Hyi saasta.
En missään nimessä antaisi 16-vuotiaan lapseni tapailla jotain ikivanhaa ihmistä. Mielestäni lapsen kanssa seurusteleva on rikollinen. Tekisin kaiken, mitä voisin estääkseni suhteen.
Kaikki tuntuvat olettavan, että mies on 40 v. ja tyttö 16 v. - Entäpä, jos ikäero onkin toisin päin?
Tämä tuttusi vaikuttaa miellyttävältä ihmiseltä, toivottavasti hänellä on teini-ikäisiä lapsia :)
No mitä väliä kumminpäin? Ja kuka 40 v nainen nyt haluasi teinin roiskimaan reisille? :D
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:58"]
Kaikki tuntuvat olettavan, että mies on 40 v. ja tyttö 16 v. - Entäpä, jos ikäero onkin toisin päin?
[/quote]
Aivan yhtä sairasta.
Ei puuttumisella mitään hyvää saa aikaan, mitenkäs kiellät tuon ikäisen seurustelun?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:48"]
Tilanne on hypoteettinen, tutun kanssa puhuimme ikäerosta ja hänen mielestään tuollainenkin ikäero on vielä ihan hyväksyttävä, eivätkä vanhempien hänestä tulisi suuremmin puuttua asiaan?? Mitä mieltä?
[/quote]
Pyydä tuttuasi tekemään treffipalstalle 16-v tytön profiili ja katsomaan mitä tapahtuu. Olen kokeillut, se avasi silmäni. 40+ miehet vonkasivat seksiseuraa, kun teki mieli nuorta lihaa. Joku lupasi lahjoja. Monen kanssa vaihdoin useamman viestin, kyselin kotioloista jne. Usein ne olivat miesten mielestä kunnossa (vaimo ja lapset), mies vain kaipasi pientä seikkailua.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:48"]Tilanne on hypoteettinen, tutun kanssa puhuimme ikäerosta ja hänen mielestään tuollainenkin ikäero on vielä ihan hyväksyttävä, eivätkä vanhempien hänestä tulisi suuremmin puuttua asiaan?? Mitä mieltä?
[/quote]minulla oli 16-vuotiaana suhde 40v mieheen ja olisi se ollut parempi, ettei sitä suhdetta olisi ollut. Se kesti 4v ajan ja oli ihan paskamaista.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:58"]Kaikki tuntuvat olettavan, että mies on 40 v. ja tyttö 16 v. - Entäpä, jos ikäero onkin toisin päin?
[/quote]se on yhtä yököttävää. Minä olen itse 40v ja koen, etten voisi panna alle 27v.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:58"]Kaikki tuntuvat olettavan, että mies on 40 v. ja tyttö 16 v. - Entäpä, jos ikäero onkin toisin päin?
[/quote]se on yhtä yököttävää. Minä olen itse 40v ja koen, etten voisi panna alle 27v.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:56"]
En missään nimessä antaisi 16-vuotiaan lapseni tapailla jotain ikivanhaa ihmistä. Mielestäni lapsen kanssa seurusteleva on rikollinen. Tekisin kaiken, mitä voisin estääkseni suhteen.
[/quote]
Alapeukku "ikivanhalle".. päivää vaan, vai sellanen on 40v :D
No 16-vuotiaalle 40v. on ikivanha romanttisessa mielessä. Osaa nyt suhteuttaa hyvä ihminen.
Olin 14 vuotiaana parin yli 30 kanssa.
16 vuotiaana tapailin pari kuukautta 35 vuotiasta.
Seksiähän seenimmäkseen oli.
Olen mies ja ei minulla ole mitään ongelmia tuon asian kanssa
Siinä kyllä oli raja kun olin 17 vuotiaana kappelissa ja Hermunen yritti iskeä minua. Hermunen oli hiukan yli 50.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 09:19"]Ei kai ihmiset siitä mene rikki
[/quote]Kyllä voi mennä rikki ja pahasti.
Mikä hänen mielestään on ok? 16v ja 60v? Onko häntä hyväksikäytetty teininä?