Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listatkaa teidän päivän syömiset?

Vierailija
10.01.2014 |

Mielenkiinnosta ois mukava tietää muiden päivän aterioista. Sais ehkä ideoita omaanki ruokavalioon :)

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 2 paistettua kananmunaa, 3 siivua pekonia, kurkkua, tomaattia, raejuustoa, kuppi mustaa kahvia

Välipala: Banaani ja kuppi kahvia

Päivällinen: Kaalilaatikkoa ja puolukoita, lasillinen maitoa

Iltapala: Iso kuppi vihreää teetä, 2 riisikakkua, pellavansiemeniä ja molkosania

Vierailija
2/161 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Proteeinipannukakkuja mansikoilla, oma tekemä pirtelö (sisältää jugurttia, pilttiä, persikkaa, maustamatonta rahkaa ja kananmunan valkuaisen), kaksi kananmunaa ja rooibostee.

Lounas: 3 karjalanpiirakkaa ja banaani

Päivällinen: Kermaperunoita, herneitä, fetaa ja ruokalusikallinen Italian salaattia.

Huonot ruuat kieltämättä, kun karjalanpiirakat ja kermaperunat olivat vain jämiä mitä piti syödä pois. Muuten olisin varmaan syönyt kasvistortilloja tai jotakin wokkia ja töissä täysjyväleivät, jotka sisältävät salaattia ja juustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen ja lounas yhdistettynä: peruna-kananmuna-fetasalaatti, vuohenjuustobruschetta ja proteiinirahka, juomana latte.

Päivällinen ja iltapala yhdistettynä: paneer-korma, riisiä ja naanleipää.

Jälkiruoka: kourallinen Julia-konvehteja ja 4cl konjakkia :)

Vierailija
4/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: kaksi kupillista kahvia mustana

lounas: -

välipala: kupillinen kahvia mustana

päivällnen: -

iltapala: viili (1%), lasillinen mehukeittoa

Vierailija
5/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuppi kahvia

Puolen päivän aikaan spagetti bolognesea

Iltapäivällä kahvia ja paahtoleipä hillolla

Klo 19 lohta ja juureksia ja smetanaa

Klo 21 pullo siideriä

Vierailija
6/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ideoita mun ruokavaliosta kyllä.. :)

Just äsken söin mikro-tonnikalapastan, join maitoa. Aiemmin pieni leivos kaupan tarjoiluna, herkkumunkki, suklaata, banaani ja mehukeittoa, maitoa kahvin kanssa. Vapaapäivä ruokailuksi tämä on mulle jo paljon. 173/65

Vierailija
7/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ruisleipää juustolla ja oivariinilla. Tomaatti, omena ja hedelmäsosetta. Megahampurilainen, ranskalaiset, sipulirenkaita, paprikamajoneesia, juustohampurilainen, suklaata, mehua, kokista.

Mutta minulla onkin syömishäiriö (itse ainakin diagnosoisin niin). Nämäkin kaikki jälkimmäiset herkut ahmin noin vartissa ja sen jälkeen olen vain kieriskellyt ähkyssä sohvalla. HUOH. Jospa tämä tästä, kunhan pään saa kuntoon ensin.. :( Haluaisin olla normaali ja PAINAA normaalin verran!

Vierailija
8/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:08"]

No ei ideoita mun ruokavaliosta kyllä.. :)

Just äsken söin mikro-tonnikalapastan, join maitoa. Aiemmin pieni leivos kaupan tarjoiluna, herkkumunkki, suklaata, banaani ja mehukeittoa, maitoa kahvin kanssa. Vapaapäivä ruokailuksi tämä on mulle jo paljon. 173/65

[/quote]

Ei vaan ole sellasta oikeeta ruokaa mikä maistuis. Väkisin jotain koitin taas keksiä. eli ton pastan ja kasvislasagne-annoksen vklopuksi. Viiliä varmaan tulee lisäksi vkloppuna syötyä ja sitä mehukeittoa. Mulle mieleiset joulusuklaatkin jo loppui :)

Vierailija
9/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 g kaurahiutale, 100 g raejuusto, 10g kookosöljy

160 g ananasta(säilyke), 250g rasvaton maitorahka

100g kanaa, 30g täysjyvä riisiä, 100g pakastevihanneksia

Kahvin kanssa 4 palaa fazerin sinistä suklaata..

15 cm Subileipä grillikanalla, kasviksilla, juustolla ja kevytmajoneesilla ja valkosuklaakeksi

Päivän mittaa juonut 4 litraa vettä, maitoa ainoastaan kahvin kanssa tilkka.. :)

Vierailija
10/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala klo 7.20: kaksi paahtoleipää, päällä tuorejuustoa, kaksi siivua jotain ohuenohutta leikkelettä, kurkkusiivuja, kahvia mustana

klo 10:15 desi kahvia maidolla

klo 11:30 lounas - aika vähän spagetti bolognaisea, vähän salaattia ja porkkanaraastetta, vettä

klo 20 puolikas kaupan kana-avokado-kolmioleipä, pieni annos (1,5 dl keitettynä) basmatiriisiä ja kukkoa viinissä (vajaa kauhallinen), juomana vettä ja punaviiniä 2 lasillista

klo 23 yksi pala suklaata, 1 corona ja limemehua

Ei vaan ehdi syömään! Noikin vähät söin sen takia et pakko tyhjentää kaappeja kun ruoka menossa vanhaksi. Ihailen oikeesti ihmisiä jotka nauttivat kaikenlaisten pähkinöiden, hedelmien, myslien jne. ryynien napostelusta. Jos mulle tuotaisiin joku ryynikippo aamulla eteen ni oksentaisin. Syön väkisin yhden-kaks leipää et pysyn tolkuissani lounaaseen asti. Ja lounaskin on yleensä työpaikan ruokalassa täyttä p*skaa (punertavaa salaattia, ruskeaa porkkanaraastetta, jotain kaalisotkua jota vatsa ei tod kestä), joten otan vaan sen minimin että pärjään taas jotenkin iltaan. Kiireettöminä päivinä käyn hyvässä ravintolassa tunnin parin lounaalla syömässä hyvää ruokaa mut tänään ei vaan ehtinyt. Anteeksi tilitys, mut huomasin just et toi mun päivän saldo näyttää ihan kauheelta!!

Vierailija
11/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:21"]

aamupala klo 7.20: kaksi paahtoleipää, päällä tuorejuustoa, kaksi siivua jotain ohuenohutta leikkelettä, kurkkusiivuja, kahvia mustana

klo 10:15 desi kahvia maidolla

klo 11:30 lounas - aika vähän spagetti bolognaisea, vähän salaattia ja porkkanaraastetta, vettä

klo 20 puolikas kaupan kana-avokado-kolmioleipä, pieni annos (1,5 dl keitettynä) basmatiriisiä ja kukkoa viinissä (vajaa kauhallinen), juomana vettä ja punaviiniä 2 lasillista

klo 23 yksi pala suklaata, 1 corona ja limemehua

Ei vaan ehdi syömään! Noikin vähät söin sen takia et pakko tyhjentää kaappeja kun ruoka menossa vanhaksi. Ihailen oikeesti ihmisiä jotka nauttivat kaikenlaisten pähkinöiden, hedelmien, myslien jne. ryynien napostelusta. Jos mulle tuotaisiin joku ryynikippo aamulla eteen ni oksentaisin. Syön väkisin yhden-kaks leipää et pysyn tolkuissani lounaaseen asti. Ja lounaskin on yleensä työpaikan ruokalassa täyttä p*skaa (punertavaa salaattia, ruskeaa porkkanaraastetta, jotain kaalisotkua jota vatsa ei tod kestä), joten otan vaan sen minimin että pärjään taas jotenkin iltaan. Kiireettöminä päivinä käyn hyvässä ravintolassa tunnin parin lounaalla syömässä hyvää ruokaa mut tänään ei vaan ehtinyt. Anteeksi tilitys, mut huomasin just et toi mun päivän saldo näyttää ihan kauheelta!!

[/quote]

Ja jos paino-pituutta halutaan ni se on 166/49.

Vierailija
12/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mandariini ja kaurapuuro maidolla.

Sämpylä ja teetä

Lounas salaattia, leipää ja kalakeittoa.

Iltapäivällä kaakao ja mandariini.

Päivällinen Lasagnea, jälkkäriksi suklaakakkupala.

Iltapala jugurtti ja 2 palaa hapankorppua juustolla.

Join pari litraa vettä ja kaksi lasia tuoremehua.

Olen raskaana ja syötävä usein. 170/61

Vierailija
13/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kuppi kahvia, banaani

Lounas: makaronilaatikkoa, vihersalaattia, maitoa

Välipala: olo-jogurtti, kuppi kahvia

Päivällinen: naudan ulkofileepihvi, salaattia, raejuustoa, maitoa

Illalla: kaksi ruisleipää juustolla, salaatilla, tomaatilla ja paprikalla

Lisäksi join n. 3 litraa vettä. :) 

Vierailija
14/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomas heti ketä on dietillä... ;) Apua, mitähän kaikkee sitä on tullut tänää syötyä..

Aamusti pari ruisleipää lisukkeineen ja puolen pannuu kahvia. Lounaaks makaronikanasalaattia. Pala banaania. Varmaa puolen vuokaa lasagnea ja kurkun paloja vähän päivälliseks. Iltapalaks pari vaaleeta leipää ja jogurtti myslillä.

Vierailija
15/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:10"]

Pari ruisleipää juustolla ja oivariinilla. Tomaatti, omena ja hedelmäsosetta. Megahampurilainen, ranskalaiset, sipulirenkaita, paprikamajoneesia, juustohampurilainen, suklaata, mehua, kokista.

Mutta minulla onkin syömishäiriö (itse ainakin diagnosoisin niin). Nämäkin kaikki jälkimmäiset herkut ahmin noin vartissa ja sen jälkeen olen vain kieriskellyt ähkyssä sohvalla. HUOH. Jospa tämä tästä, kunhan pään saa kuntoon ensin.. :( Haluaisin olla normaali ja PAINAA normaalin verran!

[/quote]Miksi minua oli alapeukutettu, muutenkin paha mieli..? :( Olin siis ihan tosissani kun ruokailuistani kerroin, niistä ei toki mitään ideoita saa, jos ap niitä vain haki.

Vierailija
16/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei kamalasti ideoita kannata hakea...

9.45 porkkanasämpylä, 150 grammaa raejuustoa, 50 g salmiakkia

13.15 friteerattua kanaa hapanimeläkastikkeessa ja riisiä, puolet take away -annoksesta, muutama salmiakki

16.00-19.00 kolme pinttiä olutta

21.00 loput take away -annoksesta, kaksi suolakeksiä, pussin pohja chilipähkinöistä

Röyh.

Vierailija
17/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: Appelsiinituoremehua, kaksi täysjyväruisleipäsiivua Oivariinilla, juustolla ja kurkulla. 1 keitetty kananmuna, 1 päärynä, mysliä maidolla.

Välipala: 1 appelsiini, 1 tai 2 ruisleipää juustolla ja Oivariinilla.

Ruoaksi: Täysjyväpastaa itsetehdyllä tomaattikastikkeella, sis. tuoretta basilikaa (tällä kertaa ei ollut muuta "salaattia" ateriassa mukana, vaikka monesti on). Jälkkäriksi muutama piparkakku.

Iltapala: Appelsiinituoremehua, 1 appelsiini + 1 pieni avokado. Meinaan syödä vielä jotain ennen nukkumaanmenoa. Se tulee olemaan maustamatonta jogurttia + mysliä ja ehkä vielä vähän ruisleipää.

Syön normaalisti vähän enemmän kuin mitä tänään on tullut syötyä.

Vierailija
18/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aamiaista. Lounaaksi neljä hapankorppua jonka päällä kinkkua. Päivälliseksi pastaa kerma kastikkeessa ja kinkkua. Illalliseksi 0,5l olut.

Älä ota mallia tästä!

Vierailija
19/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mennyt näin:

-aamiainen full english vegeterian eli paistettua tomaattia, herkkusieniä ja kasvishernerullia, paahtoleipää ja teetä

- lounas puolikas bitteri ja kulhollinen peruna-purjokeittoa sekä leivänpalasia

- illallinen: endiivisalaatti, joku pienen kampelan mallinen valkoinen kala ruotoineen, pari perunaa, 2 lasia valkkaria

- lisäksi muutama mukillinen teetä eri väleissä.

Vierailija
20/161 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: kaksi kupillista mustaa kahvia, joku rahkavälipalajugurtti

Lounas: ei ollut nälkä

Päivällä: kaksi pullaviipaletta, kaksi kupillista kahvia

Jossain välissä: Twix-patukka

Illalla: Saarioisten valmispitsa, kaksi hapankorppua oivariinilla. Kaksi nelosolutta.

Söin näin, koska mies ja lapset ovat poissa pari päivää. Normaalisti on terveellinen ruokavalio ja lautasmallit sun muut kasviksineen kaikkineen, mutta nyt nautin siitä kun saan pari päivää elää kuin opiskelija, syödä jos tykkään ja mitä tykkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan