Siis HYI miten junttimainen firma!
Olen ihan äimän käkenä. Siis tällaista junttia valkoroskaa löytyy oikeastikin... Luulisi että tällainen Facebook-sivu antaa huonon kuvan firmasta. Itse olen kuitenkin työssäni paljon joutunut kouluttamaan sosiaalisen median käyttöä esimerkiksi markkinoinnissa joten tiedän mistä puhun. Ehkä otan itse yhteyttä maanantaina tähän firmaan, toisaalta en tiedä haluanko edes auttaa tuollaisia juntteja "elämän koululaisia"...
Kommentit (29)
Hauska tuo ap:n linkittämä sivu. Kerrankin joku jaksanut nähdä vaivaa ja mielestäni osuu aika hyvin 😊
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:49"]
Olen ihan äimän käkenä. Siis tällaista junttia valkoroskaa löytyy oikeastikin... Luulisi että tällainen Facebook-sivu antaa huonon kuvan firmasta. Itse olen kuitenkin työssäni paljon joutunut kouluttamaan sosiaalisen median käyttöä esimerkiksi markkinoinnissa joten tiedän mistä puhun. Ehkä otan itse yhteyttä maanantaina tähän firmaan, toisaalta en tiedä haluanko edes auttaa tuollaisia juntteja "elämän koululaisia"...
Mitä on valkoroska
-Ameriikan hapatusta.
Ap on varsinainen media-ammattilainen, jos luulee, että sivu on oikeasti jonkun yrityksen sivu.
Kjäh Räh,,.,. kylä mmuute saa Kake ja Pena naurraa räkättää kaffi huoneesa kun kerron tyämaalla tästä,.,
Kaikella kunniootuksella jos ei ole vielä tarpeeksi selvinnyt, meiltä onnistuu myäs ne mehtä-hommat.
Kuappisen Pate kävi kaivamassa mulle uima altaan. homma hoitu hyvin. kunnon työ ukkoja oli.
Aivan omaa luokkaa ja hyvin tehty ,koska ei koskaan unohda firman nimeä eikä omistajan pärstää. Kuinka usein muistat sen firman jonka kotisivun googlasit?
Tää on joku yliksen oma työ ukko virma
Virmalle on suuri etu siinä, jos se pystyy erottumaan massasta.
Tämä virma, olkoonkin sitten todellinen tai ei, erottuu.
Olettaisi "ammattilaisen", jos kenen, tietävän tämän.