Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis HYI miten junttimainen firma!

Vierailija
10.01.2014 |

Olen ihan äimän käkenä. Siis tällaista junttia valkoroskaa löytyy oikeastikin... Luulisi että tällainen Facebook-sivu antaa huonon kuvan firmasta. Itse olen kuitenkin työssäni paljon joutunut kouluttamaan sosiaalisen median käyttöä esimerkiksi markkinoinnissa joten tiedän mistä puhun. Ehkä otan itse yhteyttä maanantaina tähän firmaan, toisaalta en tiedä haluanko edes auttaa tuollaisia juntteja "elämän koululaisia"...

https://www.facebook.com/KauppisenMaanSiirtoFirma

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, Kauppisen maan siirto virma :D Mä kyllä nopealla vilkaisulla olettaisin ton olevan vitsi/parodia, mutta tiedä sitten.. ainakin hyvät naurut sain.

Vierailija
2/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras :DD

nauroin ääneen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:49"]

Olen ihan äimän käkenä. Siis tällaista junttia valkoroskaa löytyy oikeastikin... Luulisi että tällainen Facebook-sivu antaa huonon kuvan firmasta. Itse olen kuitenkin työssäni paljon joutunut kouluttamaan sosiaalisen median käyttöä esimerkiksi markkinoinnissa joten tiedän mistä puhun. Ehkä otan itse yhteyttä maanantaina tähän firmaan, toisaalta en tiedä haluanko edes auttaa tuollaisia juntteja "elämän koululaisia"...

[/quote]Mitä on valkoroska

Vierailija
4/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mainostoimistohörhöt tehneet kännissä ja läpällä. Aloituksia av:lle ja paheksuntaa feikkiprofiileilla. Mikäs siinä, jos tykkää eikä ole parempaakaan tekemistä.

Vierailija
5/29 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 01:22"]

[/quote]Mitä on valkoroska

[/quote]

Valkovenäläisen ja caipiroskan sekoitus perjantain kunniaksi. Cheers!

AP

Vierailija
6/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko AP ymmärtää, ettei kaikkien lähtökohdat elämään ole samanlaiset? ELämänkoulua ette te kirjoja lukeneet taida tajuta...

Vierailija
8/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella tehty nettimeemi. Ei ole Kauppista tai firmaansa oikeasti olemassa. Aika vähän ymmärrät sosiaalista mediaa, vaikka sitä kovasti koulutatkin.

Vierailija
9/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju taas loistaa ap:lla poissaolollaan :-)

Vierailija
10/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:01"]

Tarkoituksella tehty nettimeemi. Ei ole Kauppista tai firmaansa oikeasti olemassa. Aika vähän ymmärrät sosiaalista mediaa, vaikka sitä kovasti koulutatkin.

[/quote]

Siis tuollahan on ihan firman työntekijät kommentoineet asioita. Kukapa nyt viitsisi tehdä facebookiin ihan leikillään tuollaisen sivun ja mainoksia ja kaikkea muuta. Muutenkinhan facebookille täytyy lähettää yrityksestä aika tarkat tiedot, sivun luominen ei muuten onnistu.

Minun ammattitaitoani ei pidä väheksyä. Tuon kaltainen mainostus sosiaalisessa mediassa ei varmastikaan ole firmalle hyväksi, mutta saat olla tietenkin toista mieltä. Ammattilaisena kuitenkin luulen tietäväni asiasta melkoisen paljon.

t. Ap

Vierailija
11/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä...

Vierailija
12/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on trollisivu!

Vierailija
13/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kumpi on tylsempi provo, aloitus vai tuo fb-sivu.

Vierailija
14/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto kun repesin huutonauruun näin perjantain kunniaksi. Hyvä parodia suomalaisista pikkufimoista, kaikella kunnioituksella ja rakkauvella!

Ja ap voi mennä koneelta pois ja katsoa jotain tositvjuttua naama norsunv**ulla. Olen teiltä palstalaisilta oppinut uuden sanan, soon tuo norsunvi.... Olen hyvin ylpeä itsestäni, oppimiskykyinen vielä!

Vierailija
15/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Sosiaalisessa mediassa yrityksen tulee luoda mahdollisimman positiivinen mielikuva itsestään, ei niinkään ole tarkoitus käyttää somea yrityksen tiedonvaihtoon ja "työ ukkojen" jaskanpauhantaan. Se on epäolennaista. Kaikkija faktojakaan ei tarvitse aina tuoda suoraan esille.

Esitin tuon sivun yliopistossa opiskelleile ja sieltä valmistuneille tuttavilleni. He olivat melkein kauhuisaan, niin hirveä se oli. He olivat aivan samaa mieltä siitä, ettei alkuperäinen tarkoitus eli markkinointi onnistu Kauppisilla ollenkaan.

Samalla te "viisaat" voisitte selvittää minulle, kuka hän sitten on jos ei kyseisen firman johtaja itse? https://www.facebook.com/pete.kauppinen

t. Ap

Vierailija
16/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:17"]

Ap jatkaa:

Sosiaalisessa mediassa yrityksen tulee luoda mahdollisimman positiivinen mielikuva itsestään, ei niinkään ole tarkoitus käyttää somea yrityksen tiedonvaihtoon ja "työ ukkojen" jaskanpauhantaan. Se on epäolennaista. Kaikkija faktojakaan ei tarvitse aina tuoda suoraan esille.

Esitin tuon sivun yliopistossa opiskelleile ja sieltä valmistuneille tuttavilleni. He olivat melkein kauhuisaan, niin hirveä se oli. He olivat aivan samaa mieltä siitä, ettei alkuperäinen tarkoitus eli markkinointi onnistu Kauppisilla ollenkaan.

Samalla te "viisaat" voisitte selvittää minulle, kuka hän sitten on jos ei kyseisen firman johtaja itse? https://www.facebook.com/pete.kauppinen

t. Ap

[/quote]

Hohhoijaa. Kalastelet tykkäyksiä?

Vierailija
17/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan ap suoraan Kauppisen Peteen yhteys, niin ehkä pistävät työ ukkojen kanssa sivut parempaan jamaan.

Vierailija
18/29 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Usko jo! Tuo fb-profiili on trollisivu.

Vierailija
19/29 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää että on joillain pikkusen pipo kiriällä. Itekkin oon lukenu markkinointia ja teen sitä osittain työkseni, enkä vois tälläiselle yritykselle paljon parempaa markkinointikamppista/ideaa keksiä mitenkään. Aivan loistavaa settiä, ei sovi tietenkään tiukkapipoisille nirppanokille, mutta ei ko. yritys  varmasti ketjun aloittajasta asiakasta haluisikaan. Enkä haluaisi minäkään. Pää pois sieltä takapuolesta ja järki käteen! Minä pidän tuota avautumista ja suppeakatseisuutta sadasti juntimpana kun kauppisen maan siirto virman, kampanjaa tai mitään toimintaa.

Oli läppä tai ei, niin haaste on heitetty. Tehkää narisijat itse noin tunnettu/tykätty kampanja, idea, video tai mitä vaan. "Minä olen ammattilainen" EI LUOJA!! :DD

Vierailija
20/29 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistista läppää ja muuta typerää kiusaamista, esim. tuo naistenpäiväheitto. Oli vitsi tai ei, niin mauttomiakin juttuja löytyy :( Mun mielestä hauska voi olla ilman että alennetaan toisia ihmisryhmiä.