Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan teinipojan viihtymään Tukholmassa?

Vierailija
10.01.2014 |

Yläkoululainen jätkä on ihan maansa myynyt, kun _pääsee_ talvilomalla Tukholmaan pariksi päiväksi. "Mä en ainakaan sit sitä, tätä enkä tota...EIIIIH, taas jonnekin museoon!!"

Missähän kannattais vierailla, että silläkin on hetki kivaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heron City skärholmenissa Ikean lähellä . Leffateatteri ja Pelihalli

Vierailija
2/27 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:32"]

HOLLISTER

Siinä jokaisen teinin must-kohde Tukholmassa. Varautukaa jonottamaan tunti tai pari tai ehkä enemmänkin.

[/quote]

Jaa niinkun mitä siellä jonotetaan? Häh? Eiks toi oo vaatekauppa? -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tykännyt, kun olen antanut rahaa kouraan ja vienyt Drotningsgatanille vai mikä se ostoskatu on... Sitten on sovittu parin tunnin päähän pitsalle treffit. Sieltä tuli tyytyväinen jannu vaateostoksien kanssa. Ja sit tietty Hollister.

Vierailija
4/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekninen museo? Globen? Mistä ylipäänsä on kiinnostunut - kyllähän suurkaupungissa pitäisi tekemistä löytyä...

Vierailija
5/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teinille löydy Tukholmasta mitään kiinnostavaa, niin sitten on vika teinissä, ei Tukholmassa...

Vierailija
6/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:20"]

Jos ei teinille löydy Tukholmasta mitään kiinnostavaa, niin sitten on vika teinissä, ei Tukholmassa...

[/quote]

No varmaan löytyis, mutta voisitko vaikka ehdottaa jotain täsmäkohdetta?? Sitä mä tässä kyselen.

Vierailija
7/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppa kaljaa ja Playboy käteen. Kyllä se sitte viihtyy. Paras kuitenkin pysytellä hotellihuoneessa sillä välin, kun te muut kierrätte museoita.

Teinipoika ei kiinnostu yhtään mistään, jos joutuu lähtemään perheensä kanssa. Laita se matkaan kaveriporukassa, niin johan innostuu.

Vierailija
8/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:16"]

Tekninen museo? Globen? Mistä ylipäänsä on kiinnostunut - kyllähän suurkaupungissa pitäisi tekemistä löytyä...

[/quote]

No niin pitäis löytyä, mutta pitäis varmaan ensin tietää vähän mihin pitäis mennä? :-) Tekninen museo käyty just viimekesänä, siellä oli teininkin mielestä ihan ok, mutta kai se on saanut tarpeekseen? Onks Globenissa se pointti hissiajelu pallon päällä? Jos on, niin sinne me ei mennä IKINÄ. :-)

Vierailija
9/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kumma sälli kun ei suurkaupunki kiinnosta. Meidän teinit kyllä tykkää käydä vaateostoksilla, syömässä, konserteissa, näyttelyissä, urheilutapahtumissa, saaristoristeilyllä, ja jopa niissä museoissa.

Vierailija
10/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tommonen kiittämätön kakara kotiin tai vaikka isovanhemmille hoitoon sitten.

Vierailija
11/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri mukaan!

Vierailija
12/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom tits

Vierailija
13/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no mulla nyt ei ole harmainta hajua mihin menisi vaikka vaateostoksille, en ole ikinä käynyt... Kaveri ei mahdu mukaan kun pari pienempää sisarustakin on mukana. Mistä mä voisin tutkia esim. noita konsertteja, mitä olis ja missä? Onko saaristoristeily talvella kivaa? -ap-

Vierailija
15/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänet pitää ottaa mukaan, jos hän ei halua olla siellä?

Vierailija
16/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:48"]

Niin, no mulla nyt ei ole harmainta hajua mihin menisi vaikka vaateostoksille, en ole ikinä käynyt... Kaveri ei mahdu mukaan kun pari pienempää sisarustakin on mukana. Mistä mä voisin tutkia esim. noita konsertteja, mitä olis ja missä? Onko saaristoristeily talvella kivaa? -ap-

[/quote]

Sullahan on netti edessäsi! Googlella löydät sekä kauppoja että konsertteja. Sen kun menet mille vain Tukholman matkailusivustolle tai tapahtumakalenteriin, niin jo rupee keikkaa pukkaamaan. Vähän oma-aloitteisuutta pliis. Ei mikään ihme että on tylsää jos ei viitsi edes etsiä. Ja kai se teinikin osaa itse katsoa netistä mikä kiinnostaisi.

Vierailija
17/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:51"]

Miksi hänet pitää ottaa mukaan, jos hän ei halua olla siellä?

[/quote]

Meillä ei 14-vuotiasta jätetä yksin kotiin useiksi päiviksi.

Ja kyl se nyt varmaan tykkäis olla siellä, jos keksittäis jotain kivaa mikä kiinnostaa häntä. Sitä tässä juuri kyselen. Tuo pelinäyttely vaikuttaa lupaavalta, ehkä voitais taas mennä ko. museoon jos säväyttää teiniä! -ap-

Vierailija
18/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:48"]

[/quote]

Sullahan on netti edessäsi! Googlella löydät sekä kauppoja että konsertteja. Sen kun menet mille vain Tukholman matkailusivustolle tai tapahtumakalenteriin, niin jo rupee keikkaa pukkaamaan. Vähän oma-aloitteisuutta pliis. Ei mikään ihme että on tylsää jos ei viitsi edes etsiä. Ja kai se teinikin osaa itse katsoa netistä mikä kiinnostaisi.

[/quote]

No voi vittula. Kysyin, jos täällä olisi jollakulla ihan OMAKOHTAISIA kokemuksia joistain tietyistä paikoista. Tai vaikka jostain tietystä keikkapaikasta jossa on usein jotain teinille passaavia esityksiä. Tai vaikka jostain tietystä teinien vaatemestaskeskittymästä. Ihan katsos vain avuksi. Pahoittelut tiedustelusta, parasta varmaan vain KVG. -ap-

Vierailija
19/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa yhdessä etukäteen Tukholman nähtävyyksiin. Jos lapsia kerran on useampi matkassa: jokainen lapsi valitsee yhden suosikkikohteen, jossa käydään. Jos mukana matkassa on toinenkin aikuinen: jakautukaa jonain päivänä esim. siten, että miesväki käy miespuolisten makuun olevissa kohteissa ja naisväki taas naispuolisten suosikeissa. 

Vierailija
20/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Hollisterille ostoksille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme