Moni feisbuukin käytön lopettanut kokee huojennusta
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:58"]
Minä tunnen huojennusta. Eipähän tarvitse enää saada nyrpeitä katseita ja huutoa ihmisiltä joiden kaveripyyntöä en hyväksynyt :D
[/quote]
Oletko 12 v.?
Ei kukaan normaali aikuinen ihminen tee tuollaista :D
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:58"]
Minä tunnen huojennusta. Eipähän tarvitse enää saada nyrpeitä katseita ja huutoa ihmisiltä joiden kaveripyyntöä en hyväksynyt :D
[/quote]
Oletko 12 v.?
[/quote]
Tee mitä?
Musta tuntuu, että mitä enemmän kavereita, sitä tyytymättömämpi facebookin käyttäjä on. Tulee vähän pellefiilis, kun kaikki mahdolliset tutut on haalittu sinne kavereiksi. Jos taas fb-kaveripiiri on pieni, facebook on ihan ok, eikä mikään hirmu iso asia tai ahdistuksen aihe, jos parillekymmenelle läheiselle jakaakin jotain.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:58"]
[/quote]
Oletko 12 v.?
[/quote]
Tee mitä?
[/quote]
Huuda, tai muuten reagoi siihen jos toinen aikuinen ihminen ei hyväksy facekaveriksi, todella lapsellista touhua.
Minusta se on oikein kiva ja viihdyttävä väline. Ja minulla on satoja kavereita.
En ole liittynyt enkä liity. MHO.