Hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa?? Mitä?
Siis mitä tuo tarkoittaa? Kaunis biisi, mutta olen kai niin puupää, etten käsitä mitä tuo kertsi meinaa.
"hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät, hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa"
Kommentit (6)
Miten tuon voi selittää toistamatta virkettä?
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.
Voit kuvitella pahan olosi vuoksi, että olet tullut hulluksi. Et ole, sinulla on vain vaikeaa juuri nyt.
Ensimmäiset osasivat vastata mielestäni selventävästi, ymmärsikö ap? :)
Toi biisi kosketti mua tosi isosti sillon kun tuli. Mulla oli (on edelleenkin) ihan tajuttoman vaikea hetki, mies jäi kiinni salasuhteesta ja samaan aikaan ystävä tappoi itsensä. Mä ihan oikeasti kuvittelin, etten selviä siitä hengissä. Yks päivä istuin suihkun lattialla kuumassa vedessä ja katselin kun veri valui viillellyistä sääristä lattiakaivoon, sellainen tilanne jossa en olisi ikinä kuvitellut olevani, minä, joka aina olen ollut vahva ja tervejärkinen ja selvinnyt kaikesta ilman ongelmia. Siinä suihkun lattialle tajusin että olen emnnyt ihan lopullisesti sekaisin, ja en ihan oikeasti selviä hengissä. Sillon mieleen tuli toi biisin kohta "hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät, hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa". Ja vielä olen hengissä, ja ymmärsin senkin, etten ole hullu, mutta munkin psyykeellä on rajansa, kun on tarpeeksi vaikeaa, sitä oikeasti muuttuu hulluksi,.
Enemmän ihmettelen miten tuota ei voi tajuta?
Ja joo, kun on oikein tiukka paikka niin se todellakin tuntuu siltä kuin tulisi hulluksi. Ole onnellinen josset ole kokenut. Kunpa en olisi itsekään.
No sitä että kun on oikein pahasti elämässä pohjalla ja kuvittelee olevansa seonnut tai sekoamassa. Että et ole hullu, mutta nyt sulla on vain niin vaikeaa.