Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naissotilaat kausi 3 OFFICIAL

Vierailija
14.10.2020 |

Oletteko seurannut Naissotilaiden kolmannen kauden jaksot Yle Areenasta? Mitä pidätte sarjasta ja sarjan naissotilaista?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun unelma oli mennä armeijaan ja nimenomaan saada sieltä ammatti. Mutta elämä toi eteen ihan muita kuvioita nuorena ja kun sen aika olisi ollut, olin liian vanha. Hienoa, että sinne pääsee motivoituneet naiset! Vaikka nyt itsellä se jäikin sitten haaveeksi.

Oletko MPK:n koulutusta harkinnut?

Ammattia puolustusvoimissa tuota reittiä ei saa, mutta koulutus on hyvää ja monipuolista.

Sinne vaan rohkeasti mukaan.

Tuo on hienoa toimintaa, mutta kun haaveena oli ammatti, niin ei vastaa sitä mihin itse halusi. Onneksi tänä päivänä oma ammatti on sellainen, joka tuntuu omalta sitten kuitenkin.

Vierailija
42/43 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites on mahdollista, että spol rukin käynyt mimmi on viimeisessä jaksossa alikessun natsat kaulassa. Taisi jotain jäädä sarjassa näyttämättä.

Taisit itse katsoa sarjaa vain puolella silmällä ja sekoittaa asioita. Parhaassa kunnossa ollut nainen meni spol-koulutukseen ja tuli siellä valituksi aukiin, mutta ei enää rukiin. Joten suoritti aukin loppuun ja palveli johtajakauden ihan normaalisti alikessuna. Toinen naisista meni tulenjohtolinjalle, tuli siellä valituksi rukiin, suoritti sen ja palveli johtajakauden kokelaana, ihan normaalisti.

Kukaan sarjan seuraamista naisista ei mennyt spol-rukiin. Ohimennen mainittiin, että sinne pääsi joku nainen, joka ei ollut sarjassa päähenkilönä, eikä hänen myöhempiä vaiheitaan seurattu (tietenkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusin kausi oli huonoin kaikista.

Jotenkin vaisu ja flegmaattinen.