Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska lasten välikausivaatteet tulevat kauppoihin?

Vierailija
10.01.2014 |

Tässä jo pohdiskelin kevätvaatteiden ostamista...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun aikana suurin osa.

Vierailija
2/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Oon raskaana, joten mulla on varmaankin joku ihme pesänrakennusvietti, kun mietin näin hartaasti jotain hemmetin välikausivaatteit...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoloman jälkeen. Joissakin paikoissa aiemmin, toisissa myöhemmin. Yleensä isot ketjukaupat roudaa ne kevätkamat silloin, kun pakkanen meillä paukuttaa parhaimmillaan, suunnilleen jo tammikuussa. Sitten jotkut lastentarvikeliikkeet tuo valikoiman esille aika myöhään, siinä maalis-toukokuussa, melkein jo kausi ohi. Mutta pakko vaan ostaa syyskauden kamatkin silloin, nimittäin alkusyksystä jo tuodaan topat... ja ne "syysvaatteet", mutta ne on ne keväällä myymättä jääneet.

Vierailija
4/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppoihin tulee kuitenkin varmaan aikaisin? Ostan varmaan netistä ainakin haalarin.

Ap

Vierailija
5/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä vasta odottelen niitä kunnon toppavaatteita. Tässä kaupungissa ilmeisesti ajatellaan kaikissa kaupoissa, että maailmassa on vastasyntyneitä ja ekaluokkalaisia muttei mitään siltä väliltä, mitä tulee toppavaatteisiin.

Vierailija
6/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:51"]

Minä tässä vasta odottelen niitä kunnon toppavaatteita. Tässä kaupungissa ilmeisesti ajatellaan kaikissa kaupoissa, että maailmassa on vastasyntyneitä ja ekaluokkalaisia muttei mitään siltä väliltä, mitä tulee toppavaatteisiin.

[/quote]Osta nettikaupasta nyt, niin saat ihan hyvällä tarjouksella topat ja vielä on mallejakin jäljellä.

Vierailija
7/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:30"]

Nettikauppoihin tulee kuitenkin varmaan aikaisin? Ostan varmaan netistä ainakin haalarin.

Ap

[/quote]

laita nettikauppoihin niin minäkin tein, kun ulkosuomalaisena piti ostaa netin kautta vk-vaatteet lapsille viime syksyksi

ja pelkkää positiivista palautetta kaikista nettikaupoista, joista ostin vaatteita. Sain paljon apua ja neuvoja ja vaatteiden mittoja, joista oli ensikertalaiselle hirveästi hyötyä

Vierailija
8/8 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevana ajattelet aika hölmösti, että pitää saada sitä uutta kuosia, joka tulee keväällä myyntiin, maksoi mitä maksoi. Hormonihärdellistä päästyäsi huomaat, että olisikin fiksumpaa ostaa alevaatteita, niin lyhyen aikaa kuin pienellä nyt yhtä välikausihaalaria tarvitsee, seuraavalle kaudelle on pakko jo ostaa taas isompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme