Kälyni tuli raskaaksi meidän mökkivierailun aikana.
Mä en pysty itselleni mitään, mutta mua ällöttää. Oltiin kesällä viikko mökillä. Minä, mieheni ja meidän lapset ja miehen pikkusisko miehensä kanssa.
Meillä on sellainen mökki, jossa on iso tupakeittiö, yksi makuuhuone ja iso parvi. Minä ja mieheni nukuimme makuuhuoneessa ja tuo nuoripari meidän 5-9v lasten kanssa yläparvella samassa tilassa, eri puolilla parvea.
Kälyllä ja miehellään oli yhteistä lomaa ainoastaan tuo viikko, muuten olivat koko kuukauden erillään työmatkoilla ja muualla. Olivat siis vain tuon viikon yhdessä.
Käly kertoi nyt loppuvuodesta, että niille tulee vauva. Nyt sitten kuulin, että oli tullut raskaaksi juuri tuon viikon aikana, kun eivät koko kuukauden aikana nähneet missään muuallakaan. Tajusin samalla, että ovat siis duunailleet samassa tilassa meidän lasten kanssa.
Juu, luonnollista joo, mutta ällöä mun mielestä.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:27"]
Aika karmea isäntäväki mökillä. Nuori pari on erossa ennen mökille tuloa ja sen jälkeen viikkotolkulla, ja mökillä pari nukutetaan lasten kanssa samassa huoneessa, saunassakaan eivät saaneet käydä kaksin, ja olivat vissiin lapsenlikkoina koko ajan. En olisi kyllä tuonne mökille jäänyt viikoksi.
[/quote]
Ja silti kaikesta tästä huolimatta nainen tulee raskaaksi.
[/quote]
Milloinhan ap ja hänen miehensä duunailee..
Jos tuo on ollut ainut viikko jolloin ovat nähneet ko.kuussa niin aika pirun ymmärrettävää on haluta naida..:D
Mistä ihmeestä tiedät hedelmöitysviikon, tai mistä sen sait selville? Entä jos olivatkin hedelmöityshoidoissa?
Käly ollut vieraissa? "Nähtiin vain silloin...*tuik tuik*"?
Entäs ne mökkinaapurit? Joku yksinäinen ja komea kalastaja?
Ou blaah tätä palstaa.
Yksinkertaistettuna: käly kertoi aika avoimesti (aivan liiankin) omista raskausviikoistaan, viimeisten kuukautisten ajankohdasta ja hedelmöitysviikosta. Oltiin siis samassa isossa naisporukassa ravintolassa syömässä. Raskaus on ensimmäinen, eikä ole kunnolla näkynyt hoikasta kälystä ennen tätä päivää, vaikka vauva syntyykin jo nyt keväällä.
Käly kertoi, että vauva oli yllätys ja että tuli raskaaksi sillä ja sillä viikolla (eli sillä mökkiviikolla) ja millä viikolla nyt on tasan ja mulla meinas mennä pastat väärään kurkkuun. Laskin sata kertaa, että sanoiko se nyt oikean viikon ja mitä ihmettä, jos nyt on menossa se ja se viikko ja se ja se päivä, niin hedelmöitys on tapahtunut juuri meidän mökillä.
Eivät nähneet ennen mökkireissua eikä jälkeenkään, koska kälyn mies haettiin lentokentältä suoraan mökille (mies haki) ja käly lähti meidän kanssa takaisin kotiin suoraan mökiltä, kälyn mies lähti toisella autolla työmatkalle.
PAINOTAN NYT VIELÄ, ETTÄ EHDOTIN SATA KERTAA MAKUUHUONETTA NIILLE, mutta ehdottomasti halusivat parisänkyyn parvelle. Parvi on 50 neliön parvi, jossa on keskellä takka, alhaalta noustaan keskelle parvea. Toisin sanoen kaksi eri puolta sen takan molemmilla puolilla, toisessa päässä nukkuivat lapset, toisessa nyt tämä lemmekäs pari. SILTI SE ON SAMAA TILAA!
En mä nyt tästä pääse yli enkä ympäri.
ap
"Parvi on 50 neliön parvi, jossa on keskellä takka, alhaalta noustaan keskelle parvea. Toisin sanoen kaksi eri puolta sen takan molemmilla puolilla, toisessa päässä nukkuivat lapset, toisessa nyt tämä lemmekäs pari. SILTI SE ON SAMAA TILAA!"
Voi helvetti. :D Et voi olla tosissasi.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:35"]
Ou blaah tätä palstaa.
Yksinkertaistettuna: käly kertoi aika avoimesti (aivan liiankin) omista raskausviikoistaan, viimeisten kuukautisten ajankohdasta ja hedelmöitysviikosta. Oltiin siis samassa isossa naisporukassa ravintolassa syömässä. Raskaus on ensimmäinen, eikä ole kunnolla näkynyt hoikasta kälystä ennen tätä päivää, vaikka vauva syntyykin jo nyt keväällä.
Käly kertoi, että vauva oli yllätys ja että tuli raskaaksi sillä ja sillä viikolla (eli sillä mökkiviikolla) ja millä viikolla nyt on tasan ja mulla meinas mennä pastat väärään kurkkuun. Laskin sata kertaa, että sanoiko se nyt oikean viikon ja mitä ihmettä, jos nyt on menossa se ja se viikko ja se ja se päivä, niin hedelmöitys on tapahtunut juuri meidän mökillä.
Eivät nähneet ennen mökkireissua eikä jälkeenkään, koska kälyn mies haettiin lentokentältä suoraan mökille (mies haki) ja käly lähti meidän kanssa takaisin kotiin suoraan mökiltä, kälyn mies lähti toisella autolla työmatkalle.
PAINOTAN NYT VIELÄ, ETTÄ EHDOTIN SATA KERTAA MAKUUHUONETTA NIILLE, mutta ehdottomasti halusivat parisänkyyn parvelle. Parvi on 50 neliön parvi, jossa on keskellä takka, alhaalta noustaan keskelle parvea. Toisin sanoen kaksi eri puolta sen takan molemmilla puolilla, toisessa päässä nukkuivat lapset, toisessa nyt tämä lemmekäs pari. SILTI SE ON SAMAA TILAA!
ap
[/quote]
Ehkä ihan off topic, mutta mulle ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä mieheni kanssa kylässä. Missään. Ikinä. Joko täysin oma tila, siis tässä tapauksessa joku kylpyhuoneellinen oma makuuhuone tai kokonaan oma aittarakennus. Jossain parvella - never. Mun on ihan pakko käydä vessassa seksin jälkeen ja kiva olisi joskus keskellä yötä hipsiä jostain parvelta parhaimmassa tapauksessa ulkohuussiin.
Kutsukaa meidät seuraavalle mökkireissulle, ei varmasti peitto heilu!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:35"]
Ou blaah tätä palstaa.
ap
[/quote]
Ja oletko sinä nyt sitten sataprosenttisen varma, että he viettivät jokaisen yön kokonaan sängyssään? Etteivät kumminkin piipahtaneet muiden nukkuessa vaikka siellä saunassa jossain luonnon helmassa?
Hehe. Todellaki tosta otsikosta tulee mieleen, et ap:n mies on saattanu kälynsä raskaaks. Ties vaikka oliskin. Yöllä hipsineet metsään. . . Vai oletko ollu vahtimassa milloin kukakin nukkui.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 20:28"]
Hehe. Todellaki tosta otsikosta tulee mieleen, et ap:n mies on saattanu kälynsä raskaaks. Ties vaikka oliskin. Yöllä hipsineet metsään. . . Vai oletko ollu vahtimassa milloin kukakin nukkui.
[/quote]
Ap:n mies on kälyn VELI, joten tokkopa on omaa siskoaan pamauttanut raskaaksi. Muutoin kyseessä olisi ollut todella omituinen mökkireissu.
Olisin huolissani jos sun lapses olis tullut raskaaksi teidän mökkireissun aikana.
Siis onko seksi jonkun mielestä ällöä?
Nonniin tokkiisa tämä tämmönen tarkoittaapi, että ensi kesänä siellä parvella on viel enempi porukkaa kun pikkukakkosta aletaan värkkään...
"Siis mikä kysymys on tullut monelle otsikosta mieleen?
Häiritsee, en keksi."
Otsikosta saa sen käsityksen, että kirjoittajan perhe on tehnyt mökkivierailun, jonka seurauksena käly on tullut raskaaksi. Oikeasti mökki olikin kirjoittajan, mutta otsikointi "meidän mökkivierailu" oli harhaanjohtava.
Piristänkö teitä kertomalla, kuka yksinäinen ja komea kalastaja tuli mieleeni, kun joku sellaista tyyppiä ehdotti kälyn kavaljeeriksi? Älä suutu, maankuulu Pena, mutta sinun kuvasi päsähti silmieni eteen yhtä elävänä kuin sinun manaamasi lähtölaskenta ihmiskunnalle.
Ellei ap ole joku von Gyllenbök kahdennessakymmenennessä polvessa, niin viimeistään hänen isovanhemmistaan joku on pantu alulle tilassa, joka on ollut mökin parvea pienempi, ja jossa on nukkunut koko olemassa oleva perhe vaareja myöten. Jos isovanhempia on siis vielä elossa, niin kannatta kysäistä heiltä, miten ovat päässeet yli lapsuudessa todistamastaan vanhempien lemmiskelystä.
Voi 55 kuinka tyhmä olet! Ai omaa siskoansa nainut!
Kuules ap, onko sinulla jäänyt historiat opiskelematta? Ei tartte mennä kuin reilut viiskymmentä vuotta ajassa taaksepäin, niin asunnot olivat huomattavasti pienempiä kuin nyt. Samassa tilassa nukkuivat vanhemmat ja lapset ja joskus vielä joku yövieraskin, ja kuitenkin uusia ihmisiä pantiin alulle. Yököttely oli vain raskauspahoinvointia. Kaikki eivät nimittäin voineet puuhastella saunassakaan, kun omaa saunaa ei ollut, vaan perhe kävi yleisessä saunassa. Kyllä siellä kotiahtaudessa varmasti välillä kävi niinkin, että joku lapsista heräsi vanhempien ähinään, mutta mitä siitä. Lapsi käänsi kylkeä ja vetäisi peiton korville ja jatkoi uniaan. Jos ne teidän kesävieraat olisivat kovasti puuhillaan häirinneet teidän muksujanne, niin kai nämä olisivat kertoneet teille, että täti ja setä elämöivät yöllä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:34"]
No siis onhan se tietenkin ällöä, 32! Etkö ole kuullut, että saunassa ollaan ihan ILMAN VAATTEITA eli alasti?
[/quote]
Yöpaidoissa kylvetään! Ettekö sitä tienneet!