Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kälyni tuli raskaaksi meidän mökkivierailun aikana.

Vierailija
10.01.2014 |

Mä en pysty itselleni mitään, mutta mua ällöttää. Oltiin kesällä viikko mökillä. Minä, mieheni ja meidän lapset ja miehen pikkusisko miehensä kanssa.

Meillä on sellainen mökki, jossa on iso tupakeittiö, yksi makuuhuone ja iso parvi. Minä ja mieheni nukuimme makuuhuoneessa ja tuo nuoripari meidän 5-9v lasten kanssa yläparvella samassa tilassa, eri puolilla parvea. 

Kälyllä ja miehellään oli yhteistä lomaa ainoastaan tuo viikko, muuten olivat koko kuukauden erillään työmatkoilla ja muualla. Olivat siis vain tuon viikon yhdessä.

Käly kertoi nyt loppuvuodesta, että niille tulee vauva. Nyt sitten kuulin, että oli tullut raskaaksi juuri tuon viikon aikana, kun eivät koko kuukauden aikana nähneet missään muuallakaan. Tajusin samalla, että ovat siis duunailleet samassa tilassa meidän lasten kanssa.

Juu, luonnollista joo, mutta ällöä mun mielestä. 

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat hommailleet teidän lasten "vieressä".

Ehkä olet vähän mielikuvitukseton jos luulet että vain yöllä sängyssä niitä lapsia tehdään.

Nuoripari on luonnonhelmassa nautiskellut toisistaan tai sitten saunassa kahdestaan innostunut vähän muutakin tekemään kuin heittämään löylyä.

Vierailija
22/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi te ette itse nukkuneet lastenne kanssa parvella?

No ehkä lastenne maailma avartui tuosta kokemuksesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, siitä tiedämmekin, että tämä tarina oli probe. Ei kun pro. Ei kun provo.

Vierailija
24/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä työ ootte laittanu jonkun nuorenparin nukkumaan TEIDÄN lasten kanssa?! Oisitte nyt hitto vie nukkunu ite lastenne kanssa ja antanu sen makuuhuoneen niille lapsettomille! Ai niin, aattelitte tietenkin et saatte ite touhuta rauhassa? Ja joo, onhan ne voinu hoitaa hommansa vaikka saunassa.

Vierailija
25/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun nyt on suorastaan pakko kysyä kälyltäs.

Vierailija
26/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka olisikin, lapset ovat luultavasti nukkuneet ja nuoripari tehnyt lemmenhommat hiljaa. Tuskin siellä mikään doggystyle on ollut menossa ja peittoheilunut viimeistä päivää. Ymmärrän silti ällötyksen, mutta yritäpä nyt päästä yli. :)

Vierailija
27/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö jo miettiä mahdollista terapiaa?

Vierailija
28/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa siis että mökille tulee nuoripari, joka ei ole nähnyt kuukauteen eikä näe tuon jälkeen toiseen, ja laitatte ne lasten kanssa parvelle? Just just.

Vierailija
29/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on käyneet Ahdin valtakunnassa, siellähän ne kalatkin kutee.

Vierailija
30/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän ällöä, mutta kävivätkö esim. keskenään saunassa?

Vierailija
31/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on kyllä ällöä jos kävivät keskenään saunassa! Hyi! Kaikki tietää heti mistä SIINÄ on kyse!

Vierailija
32/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Miksette tosiana itse nukkuneet lastenne kanssa. Niin mä olisin tehnyt.

Vierailija
33/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* Jälleen kerran aivan timanttinen ketju ja mahtavaa kommentointia :D Priceless. Päivän ehdoton piristys.

Vierailija
34/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä otsikosta ensimmäisenä mieleeni tullutta kysymystä...:)

Vierailija
35/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan päivässä tunteja. Kesäisestä luonnosta löytyy kyllä lempimispaikkoja. 

Vierailija
36/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSIIS. Me olimme mökillä koko kuukauden, eli me olimme majoittuneet makuuhuoneeseemme. Käly ja mies tulivat viikoksi, ei me siinä enää mitään alettu siirtää ja muuttaa tavaroita. Tottakai tätä ehdotin, mutta käly oli ehdottomasti sitä mieltä, että hyvin voivat nukkua siellä parvella. Eivät nyt ihan lasten vieressä nukkuneet, mutta samassa tilassa.

Eivät olleet yhdessä saunassa, eikä kälyn mies käynyt uimassa. Syytä en nyt sano, joku tunnistaa jo tästäkin varmasti. Olimme lähes koko ajan yhdessä. Jos eivät nyt vessareissulla sitten hoitaneet viidessä minuutissa asioitaan, niin kyllä siellä parvella se vauva saatiin alulle.

Ehken tarvitse terapiaa, mutta kestää nyt hetki päästä tästä ällötyksestä eteenpäin.

ap

Vierailija
37/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:12"]

En esitä otsikosta ensimmäisenä mieleeni tullutta kysymystä...:)

[/quote]

Onneksi. Se pilaisi tästä hupaisan tunnelman.

Vierailija
38/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella ajattelematonta ja epäkohteliasta laittaa lapset ja pariskunta samaan sänkyyn. Miten ihmeessä tuollainen edes juolahti mieleenne. Oliko tarkoitus kiusata pariskuntaa? Itse olisin varmaan heinä kantanut lapset keskellä yötä teidän sänkyyn ja kertonut, että nyt on vireillä jotain sellaista, joka ei sovi lapsen silmille.

Ihan sinulla on nyt anteeksipyynnön paikka melkein. 

Vierailija
39/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitseellinen raskautuminen myös mahdollinen.

Vierailija
40/83 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita rauhoittua aikuinen ihminen. Ja 18, arvaanpa, että mulla tuli sama kysymys mieleen ekana.