Kälyni tuli raskaaksi meidän mökkivierailun aikana.
Mä en pysty itselleni mitään, mutta mua ällöttää. Oltiin kesällä viikko mökillä. Minä, mieheni ja meidän lapset ja miehen pikkusisko miehensä kanssa.
Meillä on sellainen mökki, jossa on iso tupakeittiö, yksi makuuhuone ja iso parvi. Minä ja mieheni nukuimme makuuhuoneessa ja tuo nuoripari meidän 5-9v lasten kanssa yläparvella samassa tilassa, eri puolilla parvea.
Kälyllä ja miehellään oli yhteistä lomaa ainoastaan tuo viikko, muuten olivat koko kuukauden erillään työmatkoilla ja muualla. Olivat siis vain tuon viikon yhdessä.
Käly kertoi nyt loppuvuodesta, että niille tulee vauva. Nyt sitten kuulin, että oli tullut raskaaksi juuri tuon viikon aikana, kun eivät koko kuukauden aikana nähneet missään muuallakaan. Tajusin samalla, että ovat siis duunailleet samassa tilassa meidän lasten kanssa.
Juu, luonnollista joo, mutta ällöä mun mielestä.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:12"]
En esitä otsikosta ensimmäisenä mieleeni tullutta kysymystä...:)
[/quote]
Onneksi. Se pilaisi tästä hupaisan tunnelman.
[/quote]
Mielikuvituksen lentoa ei voi estää... ;D
No mitä sitten oikein odotit jos tiesit että teille on tulossa nuoripari joka ei ole nähnyt toisiaan pitkään aikaan eikä tule näkemäänkään? Että nukkuvat vaan vierekkäin ja korkeintaan pitelevät toisiaan kädestä? Eiköhän siellä ole pantu menemään joka yö parhaimmillaan useita kertoja ja sitten jollain kerralla tärpännyt.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:17"]
Oli todella ajattelematonta ja epäkohteliasta laittaa lapset ja pariskunta samaan sänkyyn. Miten ihmeessä tuollainen edes juolahti mieleenne. Oliko tarkoitus kiusata pariskuntaa? Itse olisin varmaan heinä kantanut lapset keskellä yötä teidän sänkyyn ja kertonut, että nyt on vireillä jotain sellaista, joka ei sovi lapsen silmille.
Ihan sinulla on nyt anteeksipyynnön paikka melkein.
[/quote]
Ois tietty kiva, jos lukisit ensin ketjun ennen kommentointia. Ne lapset ei ollut samassa SÄNGYSSÄ. Isolla parvella toisessa päässä, mutta siis samalla parvella, siitä ei päästä mihinkään. Tiedätkö mikä on parvi ? Käytännössä ISO huone - ei sänky.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:13"]
NOSIIS. Me olimme mökillä koko kuukauden, eli me olimme majoittuneet makuuhuoneeseemme. Käly ja mies tulivat viikoksi, ei me siinä enää mitään alettu siirtää ja muuttaa tavaroita. Tottakai tätä ehdotin, mutta käly oli ehdottomasti sitä mieltä, että hyvin voivat nukkua siellä parvella. Eivät nyt ihan lasten vieressä nukkuneet, mutta samassa tilassa.
Eivät olleet yhdessä saunassa, eikä kälyn mies käynyt uimassa. Syytä en nyt sano, joku tunnistaa jo tästäkin varmasti. Olimme lähes koko ajan yhdessä. Jos eivät nyt vessareissulla sitten hoitaneet viidessä minuutissa asioitaan, niin kyllä siellä parvella se vauva saatiin alulle.
Ehken tarvitse terapiaa, mutta kestää nyt hetki päästä tästä ällötyksestä eteenpäin.
ap
[/quote]Joopa joo. Viikon kyhjötitte toistenne seurassa herkeämättä. Vain vessareissut yksin sallittu. Jo ootte tiivistunnelmaista sakkia. :D
Minä tulin raskaaksi anoppilan saunassa. Eikö olekin järkyttävää?!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:07"]
Niin, se on kyllä ällöä jos kävivät keskenään saunassa! Hyi! Kaikki tietää heti mistä SIINÄ on kyse!
[/quote]
Kukaan ei ole sanonut että olisi ällöä jos kävivät keskenään saunassa. Vai sinusta se siis on ällöä, miksi?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:27"]
Tiedätkö varmasti kuka on isä?
[/quote]
No jos vaihtoehtoina on kälyni veli, eli minun mieheni, kälyni mies ja oma 5v poika, niin hurjinkaan mielikuvitus ei veny kuin tuohon kälyn mieheen.
ap
Mulle ainakin tuli otsikosta ekana mieleen se, että kuka sen kälyn siellä saattoi raskaaksi...? :D
Ja ap:lle vielä sanon, että tuskin te viikkoa menitte niin käsi kädessä koko porukka, että nuori pari ei hetkeäkään ollut kaksin. Joku kävi varmaan kaupassa ja joku kävelyllä tai mustikassa jne.
Ja mistä kuulit, että käly tuli juuri siellä mökillä raskaaksi. Ja mistä tiedät hänen kierron aikataulut niin tarkkaan? Ja tuliko se nuoripari sinne mökille eri suunnilta ja lähti saman tien ovelta eri suuntiin...
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:13"]
NOSIIS. Me olimme mökillä koko kuukauden, eli me olimme majoittuneet makuuhuoneeseemme. Käly ja mies tulivat viikoksi, ei me siinä enää mitään alettu siirtää ja muuttaa tavaroita. Tottakai tätä ehdotin, mutta käly oli ehdottomasti sitä mieltä, että hyvin voivat nukkua siellä parvella. Eivät nyt ihan lasten vieressä nukkuneet, mutta samassa tilassa.
Eivät olleet yhdessä saunassa, eikä kälyn mies käynyt uimassa. Syytä en nyt sano, joku tunnistaa jo tästäkin varmasti. Olimme lähes koko ajan yhdessä. Jos eivät nyt vessareissulla sitten hoitaneet viidessä minuutissa asioitaan, niin kyllä siellä parvella se vauva saatiin alulle.
Ehken tarvitse terapiaa, mutta kestää nyt hetki päästä tästä ällötyksestä eteenpäin.
ap
[/quote]
Mistä tiedät, etteivät he livahtaneet yöllä keskenään vaikka saunan lauteille lemmiskelemään?
No siis onhan se tietenkin ällöä, 32! Etkö ole kuullut, että saunassa ollaan ihan ILMAN VAATTEITA eli alasti?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:12"]
En esitä otsikosta ensimmäisenä mieleeni tullutta kysymystä...:)
[/quote]
Samapa taisi minullakin käydä mielessä :)
Tulivatko mökille eri autoilla ja lähtivät eri autoilla , eikö mitään mahkuja että ennen tai jälkeen mökille tuloa ?
Av-mammojen perjantain aivoriihen kiihdytysajot.
Jos ap:kään ei kertaakaan viikon aikana heräänyt asiattomiin ääniin tms. niin kyllä ne hoiti sen homman ihan siististi päiväsaikaan jossain pihalla - jos se nyt siellä mökillä ylipäänsä tapahtui. Tuollaisessa mökissä säkin heräisit ääniin.
Ja jos heillä on ollut kuukausi eroa miehen kanssa, niin kierto voi asettua ihan eri tavalla, ei välttämättä just sen kuukauden mukaan. On voinut tulla raskaaksi just ennen sitä eroa tai heti sen jälkeen.
Ei kannata jäädä vaivaamaan päätään toisten seksielämällä. Tai jos et pääse asiasta yli, esitä joskus sukupäivällisillä kysymys, missä se tapahtui, kun en keksi itse :D
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:29"]
Minä tulin raskaaksi anoppilan saunassa. Eikö olekin järkyttävää?!
[/quote]
Tietääkö anoppi? En tarkoita, että olisit kertonut ;D, mutta aavisteleeko, jos ei tiedä?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:53"]
Mut jos ne lapsetkin oli samassa järvessä uimassa???
[/quote]
Mitä jos siellä oli naapurin koira TUIJOTTAMASSA! Se on aiheuttanut naapurin koiralle traumoja!
Aika karmea isäntäväki mökillä. Nuori pari on erossa ennen mökille tuloa ja sen jälkeen viikkotolkulla, ja mökillä pari nukutetaan lasten kanssa samassa huoneessa, saunassakaan eivät saaneet käydä kaksin, ja olivat vissiin lapsenlikkoina koko ajan. En olisi kyllä tuonne mökille jäänyt viikoksi.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:27"]
Aika karmea isäntäväki mökillä. Nuori pari on erossa ennen mökille tuloa ja sen jälkeen viikkotolkulla, ja mökillä pari nukutetaan lasten kanssa samassa huoneessa, saunassakaan eivät saaneet käydä kaksin, ja olivat vissiin lapsenlikkoina koko ajan. En olisi kyllä tuonne mökille jäänyt viikoksi.
[/quote]
Ja silti kaikesta tästä huolimatta nainen tulee raskaaksi.
Siis mikä kysymys on tullut monelle otsikosta mieleen?
Häiritsee, en keksi.