Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen kun mies ei näytä koskaan tunteitaan? Ongelma, auttakaa!

Vierailija
23.07.2006 |

Mies on kuin kirveellä veistetty, ei puhu eikä pukahda tunteistaan, ei halaile, ei pussaile, ei puhu rakkaudesta, ja olemme lähinnä kuin kaverit tässä parisuhteessa!! Yhdessä on oltu pitkään ja naimisissakin jo 7v, lapsiakin on... Seksiä enää aniharvoin, minua ei sytytä yhtään kun miehessä ei ole tippaakaan romantiikkaa.

On kuitenkin rauhallinen, vakaa, kunnollinen ja turvallinen mies, pitkäpinnainen, hyvä isä, menestyy työssään, ja häntä kuitenkin rakastan kovasti mutta KÄRSIN tästä kun ei ole mitään romantiikkaa eikä hellyyttä. Pitkään olen asiaa painanut villaisella mutta nyt tämä asia pulpahtaa pinnalle tämän tästä. Miehen kanssa ei voi jutella näistä asioista, hän menee ihan lukkoon, minä puhun yksin. Mitä ihmettä teen??! Kaipaisin niin syliä, hellyyttä ja rakkautta muutenkin kuin vain tekojen kautta.

Itsetuntokin on nollassa kun ei mies koskaan kehu eikä ihaile... nyyh. Vaikken ole mitenkään rumakaan edes, mutta... mikä tähän tilanteeseen auttaisi?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu ulkopuolisen kanssa keskustelemaan, niin yksinkin voit käydä pahaa oloasi purkamassa esim. perheneuvolassa. Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin oisin itse tuon kirjoittanut. Meillä samanlaista, ei puhu ei pussaa. Viimeks eilen sit ku maltto jonkun sanan mun kanssani vaihtaa, sanoinki, et kai tässä erota pitäis, kun jo pelkkä mun katsomiseni on niin vaikeaa, muusta nyt puhumattakaan. Seksiä ei ole ollut piiiiitkään ikaan, mies ei halua. Mun täytyy sit vissiin olla tösi ällötys, vaikka olenkin ihan siedettävän näköinen. Mut miehelle se välttämätön, joka hoitelee kodin, lapsen... Vaikeeta tää on, enkä itse osaa ratkaisua kesksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei osoita sitä fyysisesti mitenkään =o( Saattaa kuulostaa turhamaiselta, mutta kai jokainen nainen kaipaa huomiota mieheltään. Tunnen olevani niin yksin, surullinen... Mutta on vaikeaa kun ei ole puheyhteyttä ollenkaan. Näissä asioissa.

ap

Vierailija
4/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies on kuin kirveellä veistetty, ei puhu eikä pukahda tunteistaan, ei halaile, ei pussaile, ei puhu rakkaudesta, ja olemme lähinnä kuin kaverit tässä parisuhteessa!! Yhdessä on oltu pitkään ja naimisissakin jo 7v, lapsiakin on... Seksiä enää aniharvoin, minua ei sytytä yhtään kun miehessä ei ole tippaakaan romantiikkaa.

On kuitenkin rauhallinen, vakaa, kunnollinen ja turvallinen mies, pitkäpinnainen, hyvä isä, menestyy työssään, ja häntä kuitenkin rakastan kovasti mutta KÄRSIN tästä kun ei ole mitään romantiikkaa eikä hellyyttä. Pitkään olen asiaa painanut villaisella mutta nyt tämä asia pulpahtaa pinnalle tämän tästä. Miehen kanssa ei voi jutella näistä asioista, hän menee ihan lukkoon, minä puhun yksin. Mitä ihmettä teen??! Kaipaisin niin syliä, hellyyttä ja rakkautta muutenkin kuin vain tekojen kautta.

Itsetuntokin on nollassa kun ei mies koskaan kehu eikä ihaile... nyyh. Vaikken ole mitenkään rumakaan edes, mutta... mikä tähän tilanteeseen auttaisi?!

Vierailija
5/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei tule kysymykseen. Kotiäiti olen, enkä halua muutenkaan erota, koska kuten sanoin, rakastan miestäni.

ap

Vierailija
6/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee keskustellessa lukkoon, koita kirjoittamista. Keskutelun syntymiseen auttaa varmaan yleisesti jos tilanne on rento; esim. saunan jälkeen tms.

Käytä puhuessa " minä" muotoa; älä syytä äläkä mene fraasin " kun sä et koskaan... tai " kun sä aina...." . Kestää aikansa oppia olemaan syyttämättä toista; mutta fakta on että voit vain kertoa omista tunteistasi ja mahdollisesti muuttaa itseäsi; toista ei voi koskaan muuttaa. Muutos lähtee aina omasta tahdosta. (Mutta joskus pieni motivointi tarvitaan että muutostarve tulee näkyviin:)

Vierailija
7/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita miehellesi yhtään häntä syyttelemättä tai osoittelematta. Kerro, miten SINÄ kaipaat sydänverellä hellyyttä, miten sinä koet asiat jne. Voisi kai kysyä, että miten te molemmat voisitte paremmin vastata toistenne tarpeisiin? Millaista huomiota mies kaipaisi puolestaan sinulta? Kirjoitit tosi kauniisti tähän ketjuun, kuinka rakastat miestäsi.

Kaiken sen voisit kirjoittaa hänelle! JOs ei muuta, niin näytä tämä ketju vaikka hänelle.

Mahtavaa, että rakastat miestäsi ja olet häneen sitoutunut! Pidä hänestä kiinni! Ja puhumista voi myös oppia, täällä on elävä todistus siitä:)

Ja aina kannattaa myös kokeilla käänteistä vaikutusta;) Ala sinä osoittamaan hänelle erityishuomiota pienillä arjen teoilla, eleillä jne. (asioilla, jotka ovat hänelle tosi mieluisia), sen vaikutus voi olla aina suuri. Yritän itse aina välillä oikein erityisesti ottaa miestäni huomioon (liian harvoin!) ja sillä on aina hyvä vaikutus.

Vierailija
8/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyyntyy. Asiaa olen vuosien saatossa niin monesti yrittänyt puhua että on selvästi kyllästynyt aiheeseen, kuten olen itsekin... yrittänyt olen kuitenkin... Miehen mielestä " tunkkaan" yhtä ja samaa, näin hän vain sanoo. Yleensä sitten poistuu paikalta ulos tmv. Eikä hän osaa sanoa miksi on niin vaikeaa jo ylipäänsä edes halata?! En saa minkäänlaista vastausta.

Ennen, ennen kuin lapsia oli, hän sentään joskus halasi tai kosketti, mutta kylläkin kovakouraisesti, ei sillä tavalla hellästi kuten rakastuneet ihmiset kai yleensä tekevät. Saattoi puristella kipeästi rinnoista ym. Eli ei siis tippaakaan romantiikkaa!!

Tähän siis on tultu että olemme kuin kaverit. Intohimoa ei ole. Eikä enää minkäänlaista kosketusta. Jos katsomme televisiota kahdestaan niin molemmat istumme toisessa päässä sohvaa... esim.

Surullista.

ap

Vierailija
9/9 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi