Moniko bloggaaja lopettanut bloginsa av:llä saadun kritiikin perusteella?
Mikä on arvio? Tai moniko tulee lopettamaan?
Ainakin nämä omasta mielestään edelleen todella suositut pyytävät poistelemaan ketjuja hyvinkin ahkerasti, eli päivystysvuorot lienevät totta eikä urbaanilegendaa?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:43"]
Mä pyydän poistamaan ketjuja, enkä todellakaan ole bloggaaja.
[/quote]
Öööö siis oletko joku Suomen suurin blogifanittaja vai maksavatko sinulle kirjoittelun valvonnasta jotain?
(Hei muuten, tänne Suomeen voisi jo oikeasti tehdä tuollaisen realityshown, että kuka "stalkkaa" jotain bloggaajaa eniten, siihen tietovisa kuka tietää jonkun bloggaajan elämästä eniten, tuntee hänen vaatekaappinsa sisällön jne)
Just oli taas poistettu ketju, johon aloittaja yritti kerätä haukkumisia. Minä en kuitenkaan usko, että blogeja lopetetaan, osa epäammattimaisista blogeista ei enää ole julkisia ja sen blogin pitäjät saavat aivan vapaasti päättää, haukkumisia ja henkilökohtaisuuksia ei tarvitse tuntemattomilta sietää.
Minäkin niitä ilmiannan, enkä ole bloggaaja. Täällä vauhkotaan usein tekijänoikeusrikkomuksista blogeissa yms. mutta samat kirjoittajat heti perään rikkovat itse Suomen lakia levittelemällä a) huhuja julkisella alustalla tuntemattomista ihmsitä b) julkaisevat toisen yksityisyyttä loukkavia tietoja, mitä ei blogissa ole koskaan ollutkaan c) herjaavat ja loukkaavat ihmisiä julkisella alustalla
Minusta liian usein keskustelut riistäytyvät käsistä ja koen oikeaksi teoksi ne ilmiantaa.
[/quote]
En bloggaa enkä aio, mutta satun tietämään muutaman mutkan kautta että monet bloggaajat avaa itse m.m. tänne näennäishaukkumaketjuja hetkeksi jotta saavat kävijöitä eli klikkauksia jotka tietävät heille rahaa. Siksikö pyydät niiden poistoa, vai pelkästä pätemisen tarpeesta?
[/quote]
blogiystävä....?
Moni on lopettanut yhden, ja aloittaneet toisen eri nimellä. Kuvittelevatko ettei kukaan löydä heitä uudestaan blogeineen näin pienestä maasta?
Hyvä ap. En usko että yksikään aikuinen bloggaaja lopettaa blogin pitämistä sen takia että sinä heität paskaa niskaan jossain elämänsä menettäneiden äitien ahdistuksenpurkupalstalla. Joku teinibloggaaja saattaisikin ottaa dissauksesi tosissaan ja lopettaa blogin kiusaamisen takia, mutta usko nyt hyvä ihminen että oikeasti aikuisia ei kiinnosta paskan vertaa mitä hullu kotiäiti kirjoittelee vauva.fi:n av:lla.
Pistä pennut päiväkotiin ja mene töihin niin saat sinäkin vähän sisältöä elämääsi.
Ketään ei kiinnosta sinun tylsä elämäsi.
Ilmiannan kaikki blogeja koskevat aloitukset. Ihan vaan ap:n kaltaisten kiusaajien iloksi. :D
Miksi lopettaisivat? Täältähän kertyy roppakaupalla sitä blogimaailman tärkeintä valuuttaa: klikkauksia.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 11:15"]
Miksi lopettaisivat? Täältähän kertyy roppakaupalla sitä blogimaailman tärkeintä valuuttaa: klikkauksia.
[/quote]
Kaikki ei halua olla mitään blogimaailman supertähtiä, blogeja pidetään eri syistä. Kaupallisuus ei ole kaikkien juttu. Tiedän yhden blogin, joka lopetti AV:n blogihullujen takia, ja muistan joskus kuulleeni toisesta.
Mäkin ilmoittelen ylläpidolle asiattomista ketjuista, vaikka en edes seuraa niitä blogeja, joita keskustelut koskevat. Niistä blogeista, joita seuraan, ei yleensä keskustella AV:lla.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 11:15"]
[/quote]
Kaikki ei halua olla mitään blogimaailman supertähtiä, blogeja pidetään eri syistä. Kaupallisuus ei ole kaikkien juttu. Tiedän yhden blogin, joka lopetti AV:n blogihullujen takia, ja muistan joskus kuulleeni toisesta.
Mäkin ilmoittelen ylläpidolle asiattomista ketjuista, vaikka en edes seuraa niitä blogeja, joita keskustelut koskevat. Niistä blogeista, joita seuraan, ei yleensä keskustella AV:lla.
[/quote]
Niin, no, harvemmin täällä mistään pikkublogista sankoin joukoin kohutaan? Joku idiootti stalkkeri voi tehdä aloituksia (esim. joku pakkomielteilijä tästä Chicago-Iidasta, jonka blogia en edes tiedä) mutta eipä niihin ketjuihin yleensä montaa kommenttia tule.
Selvästi eniten keskustelua herättävät nämä läpeensä kaupalliset blogit, tyyliin Mungot ja Xeniat. Niitä myös eniten poistetaankin.
Harvemmin nykyään enää tulee vastaan blogia, jossa ei ole yhtään mainosta. Ja heti kun blogissa on yksikin mainos, se ON kaupallinen blogi, vaikka kävijämäärä olisi ainakin vielä toistaiseksi pieni.
Mä ihmettelen ettei Pipsa ole vielä lopettanut. On saanut niin paljon kuraa täällä niskaansa. Tai ehkei se tiedä kaikesta koska ei ainakaan omien sanojensa mukaan käy täällä. Mutta uskon että tietää jostakin. Että tuolla naisella on kyllä rautaiset hermot.
En minä ainakaan halua että kukaan lopettaa bloggaamista, kysyin mielestäni aika neutraalilla tavalla tätä.
Ihmettelin samalla vain sitä että miksi noita tiettyjä katoaa niin nopeaan tahtiin, koska en ole itse ainakaan huomannut monissa niistä mitään asiatonta. Jotain parannusehdotuksia tai muuta katsotaan ilkeilynä ilmeisesti, ja huonoa itsetuntoa epäilin siksi koska kun ensimmäinen rakentava kritiikki tulee vastaan niin hermostutaan ja uhataan pistää blogi kiinni.
-AP-
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:40"]
(esim. joku pakkomielteilijä tästä Chicago-Iidasta, jonka blogia en edes tiedä)
Selvästi eniten keskustelua herättävät nämä läpeensä kaupalliset blogit, tyyliin Mungot ja Xeniat. Niitä myös eniten poistetaankin.[/quote]
Niin kun ne on aina just nuo samat ylläolevat joista jollakin joku pakkomielle päällä, ja aina vähintään 1-2 ketjua etusivulla roikkumassa? Saisiko tuon Suomen Suurin Blogifanaatikko-realityshown oikeasti toteutettua, nuo henkilöt jotka noita ketjuja alottaa voisi heti ensiksi ilmoittaa mukaan siihen! :D
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 11:02"]
En usko että yksikään aikuinen bloggaaja lopettaa blogin pitämistä sen takia että sinä heität paskaa niskaan jossain elämänsä menettäneiden äitien ahdistuksenpurkupalstalla.
[/quote]
Hei sinä, tervetuloa vaan tänne joukkoon sitten =D Vai oletko muka-parempi kuin muut??? Silti edelleen täällä??? ;)
Niin no Cava tosiaan taisi lopettaa, kun sai tarpeekseen bloginsa kritisoinnista.
Toisaalta mitään sisältöä blogissa ei ollut, joten ehkä ihan hyvä, että päätti lopettaa.
Moni on kyllä laittanut blogin vain kutsutuille lukijoille av:n vuoksi..Mieleen tulee Helenainen, jota omasta mielestäni haukuttiin ihan syyttä. Mutta on muitakin ollut.
Sitten oli se maalainen "tyyliblogi", onko se vielä olemassa. Maalla (Savossa?) asuva perheenäiti, joka harrasti merkkivaatteita ja päivän asuja ja oli hyvin loukkaantunut av:lta saamastaan huomiosta.