Mies jäi kiinni
Mies jäi tosiaan kiinni toisen naisen kanssa viestittelystä. Olemme ollet pitkään yhdessä melkeen 15 vuotta ja meillä on kolme lasta. Aloin epäillä miehen muuttuneen käytöksen takia, että jotain on meneillään. Ensin mies kielsi asian pitkään, mutta viimein joutu tunnustamaan. On viestitellyt kyseisen naisen kanssa noin kolme kuukautta viikottain. Itse en tunne kyseistä naista ja mies on tutustunut häneen työn kautta sen kolme kuukautta sitten. Minulla on asian ilmi tultua ollut todella loukattu olo. Mieheni mielestä hän ei ole tehnyt mitään väärää ja aikoo jatkaa yhteydenpitoa kyseisen naisen kanssa. Koska ovat hänen kertoman mukaan vain kavereita. Minä kuulema vain ylireakoin ja olen sairaalloisen mustasukkainen, koska en pidä kyseisestä asiasta. Tunnenko jotenkin väärin, vai kuuluuko tuollainen käytös parisuhteeseen?
Kommentit (19)
En tykkää minäkään! Ja en tosiaan tiedä mistä viestittelevät. En ole vietejä nähnyt eikä niistä minulle mitään kerrota. Asia olis mulle ok, jos olis vanha tuttavuus. Mutta mistä yhtäkkiä tälläinen ystävyys? Ja miksi se on pitänyt minulta salata. Miehelläni ei ole koskaan ollut naispuolisia ystäviä ennen.
Mistä sitten sait selville miehen viestittelyn, jos et oo viestejä nähnyt?
Jos miehellä ei ole mitään salattavaa, niin miksei antaisi sinun vilkaista niitä viestejä? Mun mies ei mitenkään piilottele viestittelyjään, puhelin on myös mun käytössä jne, joten mulla ei ole mitään syytä epäillä häntä. Salamyhkäisyys kielii jostakin.. ei mua ainakaan kiinnosta ratsata miehen viestejä jne kun mulla on vapaa pääsy niihin muutenkin. Kysyppä mieheltä niiitä viestejä luettavaksi. Varmista, ettei poista mitään ennen sitä! ;)
Salassa pitäminen on tossa musta se pahin.
Sanoo yksi, joka on myös muutaman kuukauden aika tiheään viestitellyt yhden miehen kanssa, mutta oma mies tietää kyllä tästä ja hänelle on ok, vaikka tunteitakin on pelissä... Uskoo ohimeneväksi ja niin se varmasti onkin :)
Kyllä jokaisella on oikeus omaan puhelimeensa, naurettavaa ruinata viestejä nähtäväksi. Joko luottaa tai sitten ei ja toimii sen mukaan.
Kuten oon täällä aikasemminkin kertonut, mun mies viestitteli myös erään kanssa jonka tapasi työkursseilla. Olin vain iloinen kun mies oli löytänyt uuden ystävän. Oikein kannustin jos mies oli tylsistynyt, että "soita sille Kaisalle jos se lähtis sun kans kahville". Itsekin tapasin tän Kaisan ja kävimme kolmestaankin ulkona. Kaisa vaan ei ollut niin paljon minun mieleeni, joten vietin aikaa omien kavereideni kanssa. Eräänä aamuna menin tietokoneelle kun mies oli vielä sängyssä, kirjauduin omaan facebookiin, omilla tunnuksillani (en edes tiedä miehen salasanaa yms. sillä en ole mikään kyylä taikka mustasukkaista sorttia) ja fb kirjasi minut MIEHEN profiiliin. En huomannut sitä ennen kuin avasin keskustelun joka vilkkui ruudussa. Siinä oli Kaisa. Ihmettelin mitä asiaa Kaisalla minulle on, mutta sehän olikin heidän oma keskustelunsa... Siellä luki vaikka ja mitä. Fantasioitiin panoista ja ihasteltiin edellisen tapaamisen suudelmaa. Pohdittiin tulevaisuutta. Huoh... Meni jotenkin usko miehen ja naisen ystävyyteen, joten sinuna olisin HYVIN tarkka tuollaisista viestittelyistä. Etenkin kun mies ei ole kertonut sinulle tapaamastaan naisesta. Jos hän on kaveri/uusi tuttavuus ja kiva ihminen niin kai hän olisi sinulle siitä maininnut? Kertonut että "etpäs arvaa miten mukavan kaverin tapasin tänään!"
Itse en hyväksyisi, koska ei mieheni viestittele miespuolisten kavereidenkaan kanssa, vaan soittelevat. Jos käytös on ihan erilaista kuin mieskavereiden kanssa, niin ei hyvä heilu!
Ollaan oltu yhdessä niin pitkään, että kyllä sen vain toisesta huomaan jos kaikki ei oo ok. Miehen käytöksestä aloin epäilemään jotain ja useamman kerran kysyin ihan suoraan mikä on ja onko joku muu. Viimein siis tunnusti ihan itse. On poistanut kuulema kaikki naisen viestit. Siski en uskokkaan, että kyse on pelkästä ystävyydestä.
Ystävän voi tuoda kotiin kyläilemään, sutturaa ei.
Eihän tuossa mitään väärää -vielä ole tapahtunut. Näillä tiedoilla siis. Kyllä tiettyyn varovaisuuteen on aihetta.
Mun miehellä on paljon naispuolisia ystäviä ja uusiakin on vuosien varrella tullut. Saattaa kuulostaa oudolta, etten ole miestäni koskaan pettämisestä epäillyt. Se vaan on niin avoin asioidensa kanssa. Kaikki ovat perheineenkin meillä käynyt ja me niillä, ja mäkin olen pari ystävää saanut niillä retkillä. Ei ole syytä epäillä.
Selvisikö asia tänään? Mitä meinaat tehdä ap?
Miten miehesi käytös muuttui? Epäilen omalla miehelläni samaa.
Asia selvisi minulle pari päivää sitten. Mies muuttui etäiseksi, välinpitämättömäksi. Puhelinta räpläs kokoajan ja jos jotain kysyin, niin takasin vaan tiuskittiin. Siis ihan eri ihminen, mitä ennen. Naamastakin sen jo näki, että jotain jätetään kertomatta. Asiaa on puitu paljon, mutta mies vain väittää. Että ylireakoin ja hän ei tee mitään väärää. Niin vähän vaikea on asiasta keskustella. Oman kantani kyllä olen tehnyt selväksi ja toullaista touhua en hyväksy.
Eikö miehellä voi sitten olla naispuolista ystävää? Homoilla ei sitten varmaan saa olla miespuolista ystävää sehän olisi pettämistä...
Millä kirjaimella miehesi etunimi alkaa?
Tää ap:n viimeinen viesti kuullostaa kovin tutulta miehen käytökseltä. Meillä mies alkoi juuri tuollaiseksi ja sitä kun puitiin kävi ilmi et nainen oli kuvioissa, silloin oli vielä kaveripohjalta mut tunteet pelissä alusta alkaen. Erohan siitä lopulta tuli ja mies on tän viestikaverin kans edelleen. Pahinta oli et asia kävi ilmi 2 vk ennen vauvan syntymää ja mies viestitteli naisen kanssa jopa synnytyssalissa.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:04"]
A
[/quote]7
Jos tämä oli ap niin mä taidan olla se nainen kenen kanssa viestittelee... Mistäpäin Suomea?
Mitä viestittelevät? Mulle oli eksän kanssa asia aivan okei juttu, kunnes näin viestin, jossa mies tälle toiselle naiselle sanoi "hyvää yötä, söpö" ja nainen vastasi "hihi, sinä olet". Siinä meni mun raja.
Nykyinen mieheni myös viestittelee kaverinaisten kanssa. Kuulumisia ym. Musta ihan ok.