Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läpinäkyvä uimapuku uimahallissa, sanoisitko asiasta?

Vierailija
09.01.2014 |

Kun uimahallissa näkee välillä näitä vanhempia rouvia, joiden uimapuku on kulunut vuosien mittaan ihan läpinäkyväksi. Eräällä rouvalla näkyi puvun läpi peppu ja kaikki, melkein kuin olisi alasti ollut. Ajattelin, että olisi ystävällistä kertoa hänelle asiasta, niin voisi käydä vaikka lainaamassa hallilta puvun, sanoin matalalla äänellä "anteeksi rouva, mutta teidän uimapukunne on kulunut takaa ihan läpinäkyväksi". Nainen suuttui kamalasti ja haukkui minut täysin... :( Yritin vain auttaa, kiva kiva. Jatkossa pitää kai antaa ihmisten nolata itsensä vapaasti...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahalleissa on yleensä niin paljon kakaroita ja teinejä, että jos jollakulla on jotain hassua siinä uimapuvussa, niin kyllä nämä kakarat sen yleensä tirskunnallaan ja älyttömillä huuteluillaan kertovat... Toki se jolla se hassu puku on, niin se saattaa olla umpikuuro tai ei piittaa.

Jos puvun kangas on tosi hapertunut, niin kyllä se aika nopeesti sitten hajoaa ihan puhkipahki... että kyllä se siitä.

Oman kokemukseni perusteella uskallan olla eri mieltä. Lapset ei juuri yleensä kiinnitä huomiota aikuisiin ja ei mulle ainakaan kukaan sanonut läpinäkyväksi virttyneestä uimapuvusta.

Huomasin sattumalta itse ja ties miten kauan olin uinut takamus esillä. Uimapuku oli musta joten jotenkin sitä vaan luotti siihen, että musta on aina peittävä.

No, jos sulla pakarat siintää uimapuvun takapuolesta, niin onko se niin paha!

Pakarat! 

Vierailija
22/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihminen ensireaktiona suuttua, ei se minua haittaa. Sanoisin sitten, ettei ole tarkoitus loukata. Moni säikähtäessään reagoi aggressiivisesti, ei se sen kummempaa ole. On kiitollinen sitten jälkikäteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit oikein että kerroit. Olisit voinut sanoa että alahuulet hyvin näkyy läpi uima- asun läpi samoin kamelinvarvas.

Vierailija
24/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa nätisti, varsinkin jos on alle 80v. Se on törkeää esitellä itseään alastomana, siellä voi olla vaikka lapsia hallissa. Antaa rouvien huutaa, mutta faktan voi laittaa pöytään. Osa ei pysty muistamaan, jos on ikää - tarvii muistilapun mukaan. Osalla toimii järki kuitenkin.

Vierailija
25/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naisella niin en sanoisi.

M18

Vierailija
26/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään. Ei eletä missään kalifaatissa

Vierailija
27/29 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olin ainakin otettu kun nuorempi nainen vihjasi minulle hiljaa, että pari numeroa isommat uimahousut ei herättäisi niin paljon puhetta naisten saunassa. En ymmärrä kun joka asiasta loukkaannutaan tänä päivänä.

Vierailija
28/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala

Vierailija
29/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käytti aina lapsia uimassa kun olivat pieniä. Usein meni kaverinsa kanssa jolla myös pieniä lapsia. Kerran sitten minä menin mukaan ja huomasin että miehen uimahousut olivat hiutuneet aivan läpinäkyviksi takapuolesta. Koominen näky, ihmettelen vaan miksei kaveri ollut sanonut mitään. No sieltä mentiin suoraan sitten uimahousuostoksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi