Varmaan aika moni jättää menemättä Koronatestiin koska se on niin epämiellyttävä
Ja muuta testiä ei saa kuin se nenän ja nielun raavinta. Nyt kipeänä viikon ja en mene testiin. Ensi viikolla töihin, heti kun terve.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiatonta vittuilua täällä. Se voi ihan oikeasti sattua kovaa ja jomottaa pitkään jälkeenpäinkin. Itse sain ensimmäisellä kerralla myös toispuoleisen päänsäryn.
Kipu ilmeisesti johtuu siitä että se on väärin otettu.
Vai asiatonta... tyypit itkee jotain koronatestin ottoa, ihan kuin se olisi kamalinta maailmassa. Miten tämmöset pystyy menemään gastroskopiaan/kolonoskopiaan/hammaslääkäriin/synnytykseen ja muihin vastaaviin, jos jostain näytteenotosta saa tuollaisen draaman aikaiseksi?? Aikuistukaa.
Mä olen käynyt kaksi kertaa gastroskopiassa ja luulen, että se on osa syynä siihen, miksi myös koronatesti pelottaa niin paljon. Kokemukset oli ihan hirveitä ja siitä lähtien on ollut sellainen, että en halua kurkkuun, enkä nenään yhtään mitään. Hammaslääkärissä pyydän puudutuksen tarvittaessa. Synnyttänyt en ole vielä, mutta kyllä sitäkin pelkään, mutta siinä on se ero, että synnytyksestä saa useimmissa tapauksissa lapsen, koronatestistä ei.
Koronatestistä sä saat tiedon onko sulla koronaa vai ei.
En ole lukenut.
Vuosi ainakin ollut aikaa testata sylkitestillä.
Nyt myös Suomalainen? puhallusilmasta testi,niinkuin alkotesti.
Nopea ,helppo ja luotettava(mpi).
Miksi ei oteta käyttöön?
Onko sekin joku eu sääntö niinkuin moni muu?
Kuvittelisin, että pääasiallinen syy välttää testiä on pikemminkin ansionmenetys tuloksia odotellessa. Toki jos voi etätyöskennellä niin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kiinassa ole anaalitesti käytössä? Varmaan tarkoituksena juuri matkustelun rajoittaminen. Voi miettiä 2 kertaa, onko pakko matkustaa, jos ehtona on useaan kertaan peräaukon ronkkiminnen...
Itse valitsisin sata kertaa mielummin anaalitestin. Mieti nyt kummasta reiästä kulkee isompaa tavaraa. Nenätesti on kammottava.
Mä olen käynyt kaksi kertaa gastroskopiassa ja luulen, että se on osa syynä siihen, miksi myös koronatesti pelottaa niin paljon. Kokemukset oli ihan hirveitä ja siitä lähtien on ollut sellainen, että en halua kurkkuun, enkä nenään yhtään mitään. Hammaslääkärissä pyydän puudutuksen tarvittaessa. Synnyttänyt en ole vielä, mutta kyllä sitäkin pelkään, mutta siinä on se ero, että synnytyksestä saa useimmissa tapauksissa lapsen, koronatestistä ei.