Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain Lidlin uutiskirjeen ja ehdotukset viikon ruoiasta

Vierailija
13.10.2020 |

opiskelijalle ja lapsiperheelle. Pelkkää läskiruokaa, pastaa, pizzaa ja texmex-ruokaa. Ei mitään kasviksia, hedelmiä tai mitään terveellistä. Lidlin slogan: "Näin syöt halvalla. Kuolet sydäninfarktiin niin ei tarvitse miettiä hintoja."

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sieltä salaattitarpeetkin jos haluaa, sekä ruisleipää. Juureksista vaikka joku sosekeitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sieltä salaattitarpeetkin jos haluaa, sekä ruisleipää. Juureksista vaikka joku sosekeitto.

Luepa aloitus vielä kerran. Tai edes kerran.

Vierailija
4/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esim valion viikkoehdotelmat on tuollaisia. Täysin hyödyttömiä.

Vierailija
5/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikastike oli ainakin tarjouksessa.

Vierailija
6/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee K-kaupan omina tarjouksina pelkkää moskaruokaa. Keksejä, hamppareita yms. Olisi kiva jos olisi jotain myös hevi osastolta aina mukana.

Vierailija
7/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä sinun ongelmasi on? Tarjosin aapeelle kasvisruokaehdotelman koska Lidl sitä ei ollut tarjonnut.

Aika uusavutonta jos ei saa TERVEELLISTÄ kasvisruokaa aikaiseksi Lidlin valikoimasta ilman appia.

Vierailija
8/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä sinun ongelmasi on? Tarjosin aapeelle kasvisruokaehdotelman koska Lidl sitä ei ollut tarjonnut.

Aika uusavutonta jos ei saa TERVEELLISTÄ kasvisruokaa aikaiseksi Lidlin valikoimasta ilman appia.

appia=apua

Vierailija
9/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee K-kaupan omina tarjouksina pelkkää moskaruokaa. Keksejä, hamppareita yms. Olisi kiva jos olisi jotain myös hevi osastolta aina mukana.

Eikös hevarit syö aina noin?

Vierailija
10/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ehdotus, ei niitä ole mitenkään pakko laittaa ja syödä.

Vierailija
11/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan tarjoukset perustuvat omaan ostohistoriaan. :)

Vierailija
12/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä sain ehdotuksen, jossa oli pääosin kalaa ja vihanneksia (sekä juustoa, se on pelkkää rasvaa).

Vierailija
13/13 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevissä ei ole niin kovat katteet, yksinkertaista. Aika naiivia ajatella, että kauppaketju/kauppias (eli yritys/yrittäjä) ottaisi tässä nyt vastuuta kansanterveydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän