Mikä on hirveintä, mitä olet nähnyt miehen päällä?
Itse kauhistelen silloin tällöin vastaantulevia nuorehkoja miehiä (25-35) jotka pukeutuvat kuin mitkäkin vanhukset! Setätyyli alle 50-vuotiaalla luo jotenkin älyttömän ressukkamaisen vanhapoika meiningin...
Kommentit (34)
Oikeastaan kamalinta oli 90-luvun puolivälissä baarissa nähdä yhden miehen päällä neonvärinen verkkopaita.
Kaiken ikäisillä miehillä "hauskat" tekstipaidat ym. mainospaidat. Kolmenkympin ylittäneillä miehillä kulutetut farkut joissa yhtäaikaa vaaleaa ja tummansinistä, ja roikkotyyliset farkut. Ryppyiset kauluspaidat on myös tökerön näköisiä ja paidat joissa on reikiä - ellei niitä käytetä esim. remppapaitoina tai maalaushommissa. Ja ne Kiitos-paidat, Suomileijona-paidat ja liekki- sekä pääkallopaidat on aika turn off. Exälläni oli myös äitinsä ostamat boxerit joissa oli persaukon kohdalla suuri reikä..ne olivat aika reppanan oloiset. :( Kyllä miehen pitää osata vaatteidensa päälle huolehtia vaikkei mikään muodikas tarvitse ollakaan.
N25.
Iisalmen Maxissa seikkaili taannoin naisten alusvaateosastolla noin nelikymppinen mies jolla oli naisten polvipituinen nahkahme! Silloin oli kyllä hieman hymy herkässä itsellä, vaikka en tietenkään halunnut päin naamaa hänelle nauraa js mieltänsä pahoittaa. :D Aika itsevarma täytyy olla miehenä niissä tamineissa ja itsevarman oloisesti hän siellä hepeneiden keskellä pyörikin.
N25
Iisalmen Maxissa seikkaili taannoin naisten alusvaateosastolla noin nelikymppinen mies jolla oli naisten polvipituinen nahkahme! Silloin oli kyllä hieman hymy herkässä itsellä, vaikka en tietenkään halunnut päin naamaa hänelle nauraa js mieltänsä pahoittaa. :D Aika itsevarma täytyy olla miehenä niissä tamineissa ja itsevarman oloisesti hän siellä hepeneiden keskellä pyörikin.
N25
Kerran tulin kotiin aikaisemmin kuin tavallisesti. Ja siellä naapurirapun Ulla ratsasti mieheni päällä. Se oli hirveintä, mitä minä tiedän mieheni päällä. Onhan hän ratsastanut ennenkin, mutta silloin täydessä yhteisymmärryksessä minun kanssani ja minun luvallani. En aio sietää tätä kauempaa, vaan vaadin Ullalta lupausta, että minun pitää olla paikalla esileikistä alkaen.
Tarrasandaalit, sukat ja shortsit. Kamala yhdistelmä mitä suomalaisilla näkee, myös naisilla. Ulkomailla ollessa kuvaan astuu myös vyölaukku. Ahh niin tyylikästä!
Tarrasandaalit, sukat ja shortsit. Kamala yhdistelmä mitä suomalaisilla näkee, myös naisilla. Ulkomailla ollessa kuvaan astuu myös vyölaukku. Ahh niin tyylikästä!
Valkoiset piilolinssit, voi kai nekin laskea mukaan.
Oli muuten ihan normin näkönen, ehkä neljänkymmenen ikäinen semmonen rokkarityylinen mies. Ja ne valkoiset piilolinssit... ei.
Tossa vieressä istuvalla miehellä kulahtanut musta t-paita juoksutapahtumasta vuodelta 2008.
Niin tiukat farkut, että vehkeetkin puristuvat sisäänpäin. Skinny jeans miehillä ei kiitos! Pahimmassa tapauksessa ne housut ovat väriltään punaiset ja vielä kauheammassa tapauksessa valkoiset.
Sellaiset jalkovälistä topatut pyöräilyshortsit. Aivan järkyttävän rumat ja epäseksikkäät vaikka ymmärränkin miksi sellaisia piti...
90-luku JKL:n kävelykadulla: keski-ikäinen vatsakas mies, jolla kulahtanut kanariapaita, shortsit, sukat-sandaaliyhdistelmä. Tämän kokonaisuuden kruunasi silloin niin muodissa ollut ANTENNIPIPO. Näky paloi verkkokalvoilleni loppuiäksi.
194 cm pitkällä miehellä viininpunaiset college-housut ja samaan settiin kuuluva samanvärinen paita. Oli siinä hämmentävän paljon katseltavana viininpunaista kokonaisuutta.