Mikä on hirveintä, mitä olet nähnyt miehen päällä?
Itse kauhistelen silloin tällöin vastaantulevia nuorehkoja miehiä (25-35) jotka pukeutuvat kuin mitkäkin vanhukset! Setätyyli alle 50-vuotiaalla luo jotenkin älyttömän ressukkamaisen vanhapoika meiningin...
Kommentit (34)
Jos puhutaan vaatteista ja jätetään pois pultsarit yms sekä valitaan tutkisteltavaksi joukoksi nk tavalliset ihmiset, niin kamalinta lähiaikoina miehen päällä näkemääni on ollut valkoiset pillifarkut pyöreähkön ja lyhytjalkaisen hemmolla näillä kurakeleillä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:07"]
Naapurin muija.
[/quote]
Läski?
Aika hirveää oli uimahallissa yhdellä papparaisella sellaiset liian isot, kulahtaneet uikkarit joissa oli myös ihan venyneet lahkeet ja niistä putoili pallit ulos.
Kerran 90-luvulla bongasin persjalkaisen vantteran miehen jolla olivat sinimustaruudelliset housut ja neonvihreä untuvatakki sekä joku pipo päässä.
Suomalaiset miehet pukeutuu järkyttävän huonosti.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:07"]
Naapurin muija.
[/quote]
Paskat ole! Oikea vastaus on SINÄ!
T: Naapurin muija
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:18"]
Toinen mies...
[/quote]
No siksihän ne yleensä onkin peräkkäin, ettei näyttäisi niin hirveältä
Homoseksuaalin. Kylpylän höyrysaunassa.
Sellaiset harmaat sämpylät jalassa, mieskengät. Tai jatsarit, mieskengät joissa on korko.
Luin että mitä olet TEHNYT, ja olin vastaamassa että potkaissut vahingossa munille.
No, mitään elämää järkkyvää vaatetusta ei ole tullut vastaan, mut ne puoliperseessä roikkuvat "räppärifarkut" ei kyllä pue ketään.
Hirveintä, mitä olen nähnyt miehen päällä, oli varmaankin rakennustyömaan iso nosturi, joka romahti yhden työmiehen päälle. Ja toinen oli hirvi, joka oli tömähtänyt auton katon kasaan ja mies oli siellä kuskin paikalla.