Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailutaidot ruosteessa

Vierailija
26.12.2013 |

Olen sairastanut pitkään ja ollut melkein kymmenen vutta ikään kuin muovikelmun sisässä. Nyt alan olla paremmassa kunnossa ja yllätyksekseni huomaan miesten kiinnittävän minuun huomiota ja flirttailevan. 

Minä en oikein osaa vastata!  En muista, kuinka näihin piti vastata. Haluaisin heitellä jotain juttua takaisin ja elää vähän leikkimielisesti pitkästä aikaa. lisäksi en osaa erottaa, milloin toinen vain keskustelee tavallisesti ja milloin toiveissa on jotakin enemmän. jotenkin sekava olo, äh. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä tissivako? tärkeää.

Vierailija
2/4 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä osannut :( Varsinkin jos joku mies josta olen vähän kiinnostunut, flirttailee, olen punaisena vartin sen jälkeen. Saatan kyetä vastaamaan jotain,mutta sen jälkeen tulee äkkiä kiire tilanteesta pois.

Hieman noloa kun ikääkin on jo 35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon jo 35v, eli ihan aikuinen. Jotenkin olis mukavaa keventää pitkän raskaan kauden jälkeen, eikä,ottaa kaikkea liian vakavasti. Ehkä ihastunkin näihin flirttailun kohteisiin pikkuisen liikaa, kun en tajua miten tää homma menee :/ tai ainakinnyhteen oon ihastunut ja kuvittelen hänen lähettävän ristiriitaisia viestejä, vaikka tod.näk. Häntä ei vaan kiinnosta.

ap

Vierailija
4/4 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kannattaa vaan innostua tilanteesta ja antaa sen mennä omalla painollaan. Ehkä toi hämmennys helpottaa sitten kun tilanteita tulee lisää.