Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen kipeenä, miten mies suhtautuu?

Vierailija
09.01.2014 |

Miten miehesi suhtautuu jos oot ite kipeenä? Kun tuntuu et miestä ei hirveesti kiinnosta, tosin kun se herra itse on kpeenä ni kyllä mä olen huolissani ja hoidan.

minkälaisia kokemuskia teillä on?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Vierailija
2/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kipeenä, tekee siitä hirveen numeron ja mä kyllä mielelläni hoivaan ja teen jotain syötävää jos maistuu ja käytän koiraa lenkillä, siivoan, pesen pyykkiä ja annan miehen olla rauhassa.

Jos mä oon kipeä, niin teen ruokaa (jos maistuu), käyn koiran kanssa pihalla, siivoan ja pesen pyykkiä jos jaksan.. ei mies sitä ainakaan mitenkään erityisesti ota huomioon jos olen kipeä.

Vierailija
4/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia.

Vierailija
5/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.....

Vierailija
6/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään positiivisia kokemuksia? Esim että mies vaikka auttais ja huolehtisi

Vierailija
7/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on huolissaan ja hoitaa kaikki hommat. Mutta olen tosi harvoin sairas ja silloin kun olen, kyse on aina jostain vakavasta. Viimeksi oli lämpöhalvaus toissakesänä.

Vierailija
8/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksii jonkun oman vaivan, jota alkaa valittaa.

Vierailija
9/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksii jonkun oman vaivan, jota alkaa valittaa.

Vierailija
10/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, onpa kurja kuulla etteivät miehenne huolehdi teistä.

Kun minä olen kipeä, voin maata röhnottää aamusta iltaan. Mies tekee vaikka kotona duunia tarvittaessa, että tulee lapsi hoidettua. Mies käy myös kaupassa, laittaa ruoan ja siivoaa jäljetkin. Passaa minua sänkyyn niin että välillä jo ärsyttää, patistaa ja antaa kyydin lääkäriin jos tarvitsee. Taidan saada aika hyvää hoitoa? :)

Vierailija
11/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen

Vierailija
12/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyrkii päälle tyhjentämään kassinsa jos nyt en ihan kuolemaa tee. Ilman olemisesta seuraa sellanen valitus, että helpompi vaan nostaa kuumeinen pylly pystyyn.

Vierailija
13/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:42"]

Mies pyrkii päälle tyhjentämään kassinsa jos nyt en ihan kuolemaa tee. Ilman olemisesta seuraa sellanen valitus, että helpompi vaan nostaa kuumeinen pylly pystyyn.

[/quote]

Eihän tämmönen ole totta, eihän?

Melkein kaikkien vastaukset on niin ikäviä, että teidän on pakko pelleillä. Vai?

10

Vierailija
14/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei pelleillä, näin se menee.

Meillä vielä lisäksi niin, että jos soitan miehelle töihin olevani niin sairas, että tarvitsen apua lasten (3 kpl) ja koiran kanssa, niin mies kyllä lupaa tulla ajoissa kotiin, mutta todellisuudessa tulee n. 2h myöhemmin kuin yleensä, eikä edes vastaa puhelimeen enää. Yleensä tulee n. kotiin n. klo 19-20, lapset sängyissään viim. klo 20.

Nykyisin en viitsi edes sanoa olevani sairas, niin pääsen helpommalla.

Vierailija
15/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei pelleillä, näin se menee.

Meillä vielä lisäksi niin, että jos soitan miehelle töihin olevani niin sairas, että tarvitsen apua lasten (3 kpl) ja koiran kanssa, niin mies kyllä lupaa tulla ajoissa kotiin, mutta todellisuudessa tulee n. 2h myöhemmin kuin yleensä, eikä edes vastaa puhelimeen enää. Yleensä tulee n. kotiin n. klo 19-20, lapset sängyissään viim. klo 20.

Nykyisin en viitsi edes sanoa olevani sairas, niin pääsen helpommalla.

Vierailija
16/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä pääsääntöisesti ole hoivaviettiä :(

Ja mitä enemmän testoa, sen vähemmän tollasen päälle ymmärtää. 

Vierailija
17/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jaksatte tommosii miehii? En mä suostuis tommoseen

Vierailija
18/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sairastaa rauhassa. Palvelee ja passaa. Hoitaa kodin ja ruoat. Tuo kaiken nenän eteen.

Samoin jos mies sairastaa niin saa rauhassa sairastaa ja saa saman palvelun.

Vierailija
19/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kyllä huolehtii hirveesti, vaikka en edes olisi kovin kipeä.

- Soittelee töistä, mikä on vointi.

- Tuo kaupasta kaikkia sellaisia ruokia, mitä vain suinkin pystyn syömään.

- Heräilee yöllä kokeileen, oonko hengissä.

- Huolehtii, että juon riittävästi, ettei tule nestehukkaa.

- Tekisi mitä vaan parantaakseen minun oloani.

Mutta oksennustautia mieheni "pelkää"... ei ole kovin innokas oksennusten siivoaja eikä tule viittä metriä lähemmäksi!

Tuli paha mieli teidän puolesta, jos miehenne ei "huolehdi" teistä sairastaessanne. Tosin omani nyt on sellainen murunen silloinkin, kun olen terve. Tsemppejä! Haluaisin itse tulla joskus huolehtimaan teistä silloin kun sairastatte.. Tekemään vaikka kotitöitä ja kuumaa teetä tai viemään lapset sieltä jaloista pyörimästä pihalle.

Vierailija
20/38 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mun sairastaa ja hoitaa kaiken mikä normisti kuuluisi minulle. Kun lapset olivat pieniä, hoiti heidätkin vaikkei biologisesti edes hänen lapsia ole. Harvoin olen kyllä kipeä, mutta jos kuumetta on niin miehen suuri toive on panna kuumeista pimppiä. Tämän hänelle suon aina hymyssä suin. Ehkä siitä syystä saan huolenpitoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän