Nainen, pelaatko videopelejä?
Jos kyllä, niin mitä ja millä alustalla? Jos et, niin move on...
Kommentit (48)
Pc-pelaaja nyt kun on varaa ostaa kunnon pelikone.
Skyrim, ESO, WOT, Minecraft, SecondLife, Portal, Witcher jne.
Pojan VR on mahtava, hankin itsellekin, kun hän muuttaa kotoa. Alyx oli fantastinen, mutta vähän liikaa kauhua mulle.
Tykkään eniten open world mmporg.
N53
Enimmäkseen PC:llä ja PS4:lla tällä hetkellä, mutta Nintendo Switch löytyy myös. Suosikkina roolipelit, stategiapelit, simulaatiot ja tasohyppelyt. Viimeisimmät pelit mitä olen pelannut runsaasti: Persona 5, Hollow Knight, Kingdom Hearts 3.
PC:llä ja pleikalla. Haluaisin myös Switchin, koska se Ringfit-peli näyttää tosi hauskalta ja kaverilla pääsin kokeilemaan yhtä tanssipeliä.
Pelaan aika kivoja pelejä. Stardew Valleyta olen pelannut tosi paljon ja olen myös pelannut Two Point Hospitalia, joka on vähän samanlainen kuin muinainen Theme Hospital. Ostin Call of Cthulhun, mutta se peli heiluu niin paljon, että saan puolen tunnin pelaamisen jälkeen matkapahoinvointia.
Steamissa on alennuksessa Assassin's Creed Origin ja Odyssey, joiden ostamista olen harkinnut. Odysseyn olen joskus lainannut kirjastosta ja se oli tosi hyvä peli.
N34
Ehdottomasti! Nuorempana Ps 1:llä GTA ja Resident Evil (mahtavia). Myöhemmin PC:llä Sims, Far Cry ja GTA. Sitten siirryin Ps 3:lle jolla tuli tahkottua pelejä enemmänkin; Red Dead Redemption, GTA (ofc), Call of Dutyt yms. Nyt Xboxilla Call of Dutya siskon kanssa ja samalla joskus PC:llä lyhyitä tarinapelejä ja PUBGia porukalla. Rakastan pelaamista ja minullakin se on kausittaista. Joskus pelisessioissa pyörähtää helposti puoli vuorokautta ja sitten (peli)kone seisoo koskemattomana kuukausia. Dead by Daylight kiinnostaisi mutta ei ole porukkaa kenen kanssa pelata tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Nuorempana Ps 1:llä GTA ja Resident Evil (mahtavia). Myöhemmin PC:llä Sims, Far Cry ja GTA. Sitten siirryin Ps 3:lle jolla tuli tahkottua pelejä enemmänkin; Red Dead Redemption, GTA (ofc), Call of Dutyt yms. Nyt Xboxilla Call of Dutya siskon kanssa ja samalla joskus PC:llä lyhyitä tarinapelejä ja PUBGia porukalla. Rakastan pelaamista ja minullakin se on kausittaista. Joskus pelisessioissa pyörähtää helposti puoli vuorokautta ja sitten (peli)kone seisoo koskemattomana kuukausia. Dead by Daylight kiinnostaisi mutta ei ole porukkaa kenen kanssa pelata tällä hetkellä.
Tuon Dead by Daylightin konsepti kuulostaa mahtavalta.
35v täällä. Tietokoneella pelaan, nyt Guild Wars 2:ta kun WoW alkoi kyllästyttämään. Jostain syystä MMO:t vetää minua puoleensa WoWin vanillasta lähtien. Silloin tällöin innostun ja pelaan läpi jotain “tavallisia” pelejä maratonimeiningillä.
Tykkäsin tosi paljon Alien Isolationista. Jos olisi enemmän rahaa ja aikaa niin pelaisin enemmän varmaan kauhu-, scifi- ja jännityspelejä, tai jotain PvP-henkistä ja hankkisin pleikkarin VR:llä (mulla olikin muutama vuosi sitten sellanen, mutta ei ollut juuri aikaa siihen silloin). En pysy uusimmissa hienoimmissa peleissä atm ollenkaan kartalla koska alkaisi vain harmittamaan etten pääse pelailemaan niitä. Mut sen verran osaan sanoa että haluaisin pelata Red Dead Redemption 2:ta ja Witcher 3:a.
Vierailija kirjoitti:
En nykyään. Joskus muinoin pelasin enemmän. Baldurs gatet oli lemppareita. En jaksa opetella nykyisten pelien monimutkaisia ohjauksia.
Baldurit ei kyllä olleet sieltä simppelimmästä päästä jos monimutkaisuudesta puhutaan :D Paitsi jos meinaat näitä konsoleille kauan sitten tehtyjä omia Baldureita jotka eivät olleet sitä pääsarjaa.
Toki. Konsoleista löytyy Pleikkarit 2-4 ja meillä on myös Wii U ja Switch. Tietokoneella tulee pelattua aika satunnaisesti. Tykkään pelata enemmän isolta telkkarilta ohjaimen kanssa.