Nainen, pelaatko videopelejä?
Jos kyllä, niin mitä ja millä alustalla? Jos et, niin move on...
Kommentit (48)
Playstationilla ja Pc:llä pelaan enimmäkseen.
Suosikkipelisarjojani ovat mm. Tomb Raider- Resident Evil- ja Devil May Cry-sarjat.
Pc:llä WoWia, parin viikon päästä onkin seuraava laajennusosa tulilla.
R6, RDR2, vaihtelevasti muitakin. Nää on pysyny pitkän aikaa repertuaarissa. PC ja PS4
Vierailija kirjoitti:
Pelaako WoWia vielä kovin moni? Se oli tosi iso juttu ennen.
Tahtoisin pelata. Olen pitkään seurannut lapseni peli-intoa.
Tahtoisin löytää jonkun keskiaikaan sijoittuvan pelin, missä pääasia ei ole tappaminen. Onko vinkkejä ?
PCllä. Konsolilla on pari peliä mitä pelaan kun ei saa (ainakaan vielä) PClle.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin pelata. Olen pitkään seurannut lapseni peli-intoa.
Tahtoisin löytää jonkun keskiaikaan sijoittuvan pelin, missä pääasia ei ole tappaminen. Onko vinkkejä ?
Kingdom Come Deliverance.
Ja unohtu ne pelit sitten mainita. Lemppareita on The Witcher 3, LFD2, Silent Hill 1&2, Persona 4, Final Fantasy VIII & IX, Catherine, Hellblade. Nuo nyt tuli ekana mieleen. Final Fantasy VII Remake myös yllätti iloisesti vanhan fanin.
-9
Witcher 3. Tässä sopivassa määrin mörköjen tappamista ja bordellissa käyntiä. Vapaa maailma, jossa voit seikkailla, missä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaako WoWia vielä kovin moni? Se oli tosi iso juttu ennen.
Onhan se tilaajien määrä huomattavan alhainen loistovuosiin verrattuna mutta ehkä hiukan piikkaa taas hetkellisesti jos Shadowlands koetaan onnistuneeksi. Legions taisi olla edellinen laajennus johon oltiin vielä suht tyytyväisiä, BoA on käsittääkseni aiheuttanut enemmän nurinaa.
-7
Juu stronghold crusaderia. Oon expertti siinä.
Pleikalla Silent Hillit, The Last of Us, Assassins Creed, GTA yms. PC:llä erilaiset hidden object- ja vastaavat pelit, Medal of Honor (olisi tarkoitus joskus aloittaa), sekä kauhu- ja rikospelit. DS3:lla Super Mario, ym. tasohyppelyt. No joo, tälle eukolle käy peli kun peli, kunhan on kiinnostava 🤓 Ja ikää on 45v.
Vastaaja nro. 16 jatkaa vielä, että Wiillä pelaan tanssi- ja liikuntapelejä. Pitää sitä ihmisellä harrastuksia olla!
Pelaan välillä, joskus pelasin enemmänkin. Peliriippuvainen ex kuitenkin aiheutti traumat tiettyihin peleihin, esim. Wowiin, halittaessa "hei haittaaks sua jos mä iha nopee käyn......." joka 15 min. Ehkä joskus pääsen traumoistani yli.
Joo Giana Sistersiä tulee hakattua Amiga 500:lla.
Pleikalla (ei omisteta muita konsoleita) klassikko tasohyppelyitä kuten crash ja spyro, myös vähän vähemmän tunnettuja. Moninpelinä voin pelata myös esim. WRC:tä, mutta yksin ei ole mielenkiintoa. Nuo on omia lemppareita ja olen tosi hyvä. Ammuntapeleissä olen huono enkä aio harjoitella, en pidä peleistä, joissa on väkivaltainen teema ja mitä väkivaltaisempi niin sitä kamalampi katsoa mielestäni. Myös roolipelit jätän muille, olen kyllä testannut wow:ia, mutten jäänyt koukkuun, ehkä koska mies oli koko ajan neuvomassa enkä päässyt oppimaan kantapään kautta. Oli myös hirviöitä, joista en pidä.
Xbox360:llä tahkon tällä hetkellä Wolfenstein New orderia silloin kun lapsilta saa aikaa. Ps3 hankintalistalla...
Vierailija kirjoitti:
Xbox360:llä tahkon tällä hetkellä Wolfenstein New orderia silloin kun lapsilta saa aikaa. Ps3 hankintalistalla...
Ps4 siis tarkoitin... Aamun aivosumu....
Tuo "move on" triggeröi vielä monta mammaa.