Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden ultra

23.07.2006 |

Milloin siihen voi mennä? Ja mitä se kustantaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin rv 6+5, mutta joissain paikoissa kuulemma eivät ota vielä noin aikaisessa vaiheessa. Maksoi 85¿ (Treella) mutta me ei saatu mitään Kela-korvausta tuosta.

SS

Vierailija
2/7 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin elikkäs mitä siellä silloin 6+6 viikolla näkyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä eka ultra oli viikolla 12+6, joka oli vapaaehtoinen niskaturvokeultra. Se maksoi poliklinikkamaksun (kemissä 22¿). Siellä näkyi vauvan alku =) Pää ja vartalo oli, jalat ja kädet tais olla vielä aika tyngät. Kuva kun on kotona ja kirjahyllyssä kehyksissä.

Vierailija
4/7 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin alkuraskauden ultrassa yksityisellä kun luulin olevani viikoilla 7+5, mutta alkio vastasi viikkoja 7+0. Silloin näkyi, että kaveri on kasvamassa oikeassa paikassa ja sykekin näkyi ruudulla. Hintaa kelakorvauksen jälkeen jutulle jäi sellainen 90 euroa. Kannattaa kysellä hintoja eri paikoista, vaihtelevat tosi paljon. Ja tuossa 6+ alkaa syke näkyä, jos hedelmöittyminen on tapahtunut " ajoissa" , mutta ainakin silloin näkyy, että onko alkio oikeassa kohdassa eikä esim. kohdun ulkopuolinen.

-Amy, rv 26+3

Vierailija
5/7 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rv 7+2, alkio vastasi viikkoja, oli oikeassa paikassa ja sydämen syke näkyi. Kelakorvauksen jälkeen maksettavaksi jäi n. 50 e

Vierailija
6/7 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiperohan on käynyt halvassa paikassa, minäkin voisin haluta yhtä halpaan ;)

minun ei kannata siis mennä vielä pitkään aikaa koska minun kierto olis ollu jotain 34 päivää. Eli ne viikot ei oo niin paljon mitä ne kuukautisista laskettuna on. Kyllä tää elämä on vaikeeta :/

Vierailija
7/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin viikolla 6+1 ja syke näkyi jo. Ei sinne tosin ihan noin aikaisin kannata mennä, jos ei ole vaivoja, mutta kun mulla tuli veristä vuotoa, kävin oman mielenrauhan vuoksi ja onneksi kaikki oli hyvin. Mulla maksoi kela-korvauksen jälkeen 59 euroa.