Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö pakkeja miehiltä? Miksi?

Vierailija
09.01.2014 |

En ole koskaan ymmärtänyt mitä pahaa on jos kysyy suoraan miehiltä kiinnostaako ja pakit ei tosiaan kauan kirvele. Olenko ainoa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan pelkää, mutta niitä on vaikea saada. Viimeisin ihastukseni vedätti ja vältteli eikä sanonut suoraan ettei kiinnosta. Se on ikävää käytöstä. Itse annan heti aina ystävälliset pakit jos en ole kiinnostunut. 

Vierailija
2/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, miksi ette anna rehellisiä pakkeja? Tai jos olette suhteessa, sano sitä että olette jo suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat ei saa pakkeja, ne antaa niitä. AV-mamma tylytys jäädyttää lassukan veren.

Vierailija
4/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:07"]

Miehet, miksi ette anna rehellisiä pakkeja? Tai jos olette suhteessa, sano sitä että olette jo suhteessa?

[/quote]

No mikseihän?

Pojille toitotetaan koko lapsuus, että tyttöjä ei saa harmistuttaa ja niitä pitää lelliä, ei saa sanoa mielipidettään, ei saa vastata loukkauksiin. Tähän se sitten johtaa. Pojille pitäisi opettaa, etteivät tytöt ole mitään nukkeja ja niille saa sanoa sanottavansa suoraankin. 

Vierailija
5/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:07"]

[/quote]

No mikseihän?

Pojille toitotetaan koko lapsuus, että tyttöjä ei saa harmistuttaa ja niitä pitää lelliä, ei saa sanoa mielipidettään, ei saa vastata loukkauksiin. Tähän se sitten johtaa. Pojille pitäisi opettaa, etteivät tytöt ole mitään nukkeja ja niille saa sanoa sanottavansa suoraankin. 

[/quote]

Kyllä miehet loukata osaavat ja sitä tekevätkin. Huono selitys siis.

Vierailija
6/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Tykkään olla itse aloitteellinen ja aktiivinen. En ikinä saisi miehiä, joista pidän, jos vaan odottelen, että tulevat hakemaan. Mua lähestyy ihan vääränlaiset miehet. Mä en ole mikään saalis. ;D

Vierailija
7/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset yritätte miestä, jonka tiedätte olevan varattu? Kyllähän se itsetuntoa hivelee silkinpehmeästi, ehkä siksi ei tule suoria pakkeja. Ja miksi yrittäminen loppuu heti kun on vapaa? Paistaako se epätoivo ja puute niin pahasti läpi, että pakko kiertää kaukaa.

Vierailija
8/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:34"]

Miksi te naiset yritätte miestä, jonka tiedätte olevan varattu? Kyllähän se itsetuntoa hivelee silkinpehmeästi, ehkä siksi ei tule suoria pakkeja. Ja miksi yrittäminen loppuu heti kun on vapaa? Paistaako se epätoivo ja puute niin pahasti läpi, että pakko kiertää kaukaa.

[/quote]

Joo no minä kyllä olen kysynyt ovatko vapaana vai ei, mutta yleensä kiertävät tuon kysymyksen... Eli kieroilevat. Siksi kysyinkin että miksi ette kerro että kultamussu on jo. 3

Vierailija
9/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että kun se kieroilu paljastuu, ja aina se paljastuu pojat, niin kiinnostus on jo lopahtanut...

3

Vierailija
10/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:55"]

En tosiaan pelkää, mutta niitä on vaikea saada. Viimeisin ihastukseni vedätti ja vältteli eikä sanonut suoraan ettei kiinnosta. Se on ikävää käytöstä. Itse annan heti aina ystävälliset pakit jos en ole kiinnostunut. 

[/quote]

Ehkä hän olisi halunnut pitää sinua varalla?

Vierailija
11/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt ottaa mielellään pakkeja vastaan, haloo!

Vierailija
12/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:55"]

[/quote]

Ehkä hän olisi halunnut pitää sinua varalla?

[/quote]

Joo, huomasin tämän kyllä. En suostu sellaiseen. Ja mies menetti loputkin mahdollisuutensa pelleilemällä.

Vierailija
13/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Kyllä ennemmin ottaa kunnioittavat pakit kuin vittumaisen valehtelun ja veivaamisen.

Vierailija
14/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluisa huono itsetunto. Kaikille pakit eivät ole piece of cake, vaan niihin voi tiivistyä paljonkin raskaita pettymyksen ja arvottomuuden tunteita.

Vierailija
15/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pakit ovat yleensä tylyt. En toisaalta enää juurikaan pelkää pakkeja. Ei vain kiinnosta enää tehdä alotteita.

Vierailija
16/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Mikä siinä on niin ikävää? Kerro mulle, haluan ymmärtää.

Vierailija
17/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vararengas on tarpeellinen jos käy hassusti.

Vierailija
18/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Itseasiassa pelkään. Minulle on muutenkin äärimmäisen hankalaa, tai oikeastaan häpeällistä näyttää tunteitani ja heikkouksiani, ja tuossa asiassahan ne vähän niinkuin molemmat yhdistyy. Olen kyllä muutamat aloitteet tehnyt, ja tilanne on varmaan voitokas onnistuneiden puolelle, en muista. Mutta muistan jokaikiset pakit sanasta sanaan ja ne hävettävät aivan tajuttomasti, enkä kehtaa katsoa kyseisiä ihmisiä enää silmiin jos jossain heihin törmään. Onhan se älytöntä tavallaan juu, mutta en tälle ololle mitään voi. 

Olen myös oppinut siihen ajatusmalliin että miehen kiinnostus lopahtaa jos ei saa jahdata naista. Mielestäni pitää paikkaansa. Nykyään olenkin aikamoinen jääkalikka ja yllätys yllätys sinkku...

Vierailija
19/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 17:57"]

Mielenkiintoinen keskustelu. Itseasiassa pelkään. Minulle on muutenkin äärimmäisen hankalaa, tai oikeastaan häpeällistä näyttää tunteitani ja heikkouksiani, ja tuossa asiassahan ne vähän niinkuin molemmat yhdistyy. Olen kyllä muutamat aloitteet tehnyt, ja tilanne on varmaan voitokas onnistuneiden puolelle, en muista. Mutta muistan jokaikiset pakit sanasta sanaan ja ne hävettävät aivan tajuttomasti, enkä kehtaa katsoa kyseisiä ihmisiä enää silmiin jos jossain heihin törmään. Onhan se älytöntä tavallaan juu, mutta en tälle ololle mitään voi. 

Olen myös oppinut siihen ajatusmalliin että miehen kiinnostus lopahtaa jos ei saa jahdata naista. Mielestäni pitää paikkaansa. Nykyään olenkin aikamoinen jääkalikka ja yllätys yllätys sinkku...

[/quote]

Mun mielenkiinto ei edes herää, jos nainen ei osoita minkäänlaista kiinnostusta.

Vierailija
20/24 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun on vaikea lähestyä naisia, vaikka ajattelen sen olevan hommani miehenä. Ei ole kiva kuulla, ettei ole toisen mielestä kiinnostava, vaikkei sitä tarvitse välttämättä niin ottaa. Sen jälkeen en mielelläni törmää minäkään kyseiseen naiseen, koska tulee nolo tunne.

Olen itsekin antanut pakkeja ja yrittänyt olla niin kohtelias, ettei toisen tarvitse hävetä. Silti osa suuttuu, tivaa syytä jne. Eipä tarvitse enää tehdä aloitteita ja varattuna oleminen on parhaiten kelpaava syy pakkien antamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän