Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekstailu on niin helvetin työlästä!

Vierailija
09.01.2014 |

En jaksa yhtään sitä esileikkiä ja kiemurtelua ja kiiman näyttelemistä ja ennen seksiä on vieläkin parehmpi kun pitää ajaa säärikarvoja ja kainalokarvoja ja hajustaa ja raapia ja rapsuttaa ja maalata kynsiä ja kaikkea saatana mitä nyt onkaan.

Annan kyllä ukolle, mutta en pidä siitä ollenkaan, tai siis ehkä kerran pari vuodessa se on kivaa, muutoin koko homma on näyttelyä ja pakkopullaa alusta loppuun. Jeeesus mihin kaikkeen nainen alistuukaan!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään onnekas PERHEENäiti, kun saan aivan mielettömiä (huom. samanaikaisia) orgasmeja aviomieheni kanssa.. Sekstailumme tapahtuu aina suunnittelemattomasti (mutta silloin kun lapset nukkuu/ovat poissa kotoa), jolloin molemmat ajautuu aivan villin himon vietäviksi ja itsekin menetän paikan ja ajan tajun. Alkoipa panettaa, kun kuvailin seksielämääni :D

Ja voin kertoa etten ole mikään parikymppinen hemaiseva pikkumissi, vaan 30-vuotias, kurvikas eli ylipainoinen ;) äiti, jolta löytyy niin raskausarpia kuin paksua reittäkin :D. Idea on siis se että kun on TUNTEELLA mukana, niin ei siinä mitään säärikarvoja ehdi katsomaan. :)

Vierailija
42/42 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä ajattelin, että aloittaja kokee seksin fyysisesti raskaaksi, itse nimittäin joskus koen, mutta meillä siihen ei ulkonäkö liity oikeastaan mitenkään, emmekä kokeile "uusia temppuja" emmekä juttuja, me vaan teemme toisillemme hyvää, annamme rakkautta sängyssä. Siinä se. Mä en saa orgasmia, mutta en ole milloinkaan saanut. En silti koe sitä ongelmana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme