Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helposti erektio?

Vierailija
17.08.2011 |

Eli kuinka helposti teillä miehet tulee erektio? Tuleeko jo ennen kuin nainen edes koskee penikseen, vai vasta kun nainen alkaa koskettelemaan kiveksiä tai penistä pikku hiljaa? ihan sama kumpi tekee aloitteen, mutta jos on jo esileikki aloitettu muulla koskettelulla/suutelulla. Kerrotteko myös ikänne kiitos.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on erektio niin herkkä että jo ajatus seksistä saa heti heijarin päälle. Myös laukeamisen jälkeen tulee tosi helposti uus. M21

Vierailija
2/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljon mielentilasta,väsymyksestä ja tilanteesta.joskus vaan vaimon vihjaus riittää saamaan järjettömän kovan seisokin ja taas joskus se pitää veivata puoliväkisin pystyyn vaikka kuinka haluttais.

ikää 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tässä iässä,68v .Suudellessa olen täydessä erektiossa,jos nainen osoittaa intohimoa vastatessaan suudelmaan.Tietysti nainen on silloin joku muu kuin oma puoliso

Vierailija
4/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää reilu 40 ja erektio ei synny ihan niin herkästi enää. Pitää olla puutteessa tai muuten kiihottunut että jäykistyy ilman naisen kosketusta.

Vierailija
5/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoo salamana. Oman vaimon koskettamana saattaa hieman nousta, suihinotolla vähän paremmin. Kesken panon saattaa veltostua, kun ei vain kiihota tarpeeksi. Kai sitä on tulossa vanhaksi.

M33

Vierailija
6/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää löytyy 17. mulla seisoo tosi usein, haaa nytkin on kovana boksereissa. aamulla on aina kikkeli pystyssä alushousussa. koulussa usein tunnilla alkaa jäykistyä ihan huomaamatta. eikä tarvitse kuin nähdä kaverin bokserit farkkujen alta niin alkaa seisoo. nolointa on ku suihkussa alkaa stondaa.

Vierailija
7/92 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljon mielentilasta,väsymyksestä ja tilanteesta.joskus vaan vaimon vihjaus riittää saamaan järjettömän kovan seisokin ja taas joskus se pitää veivata puoliväkisin pystyyn vaikka kuinka haluttais.

ikää 32

Vierailija
8/92 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen. Tuleehan se joskus ilman kiihottumistakin, esim. aamulla.

Yleensä stondis on päällä heti suudellessa jos on hyvä fiilis. Taas huonommalla fiiliksellä erektio voi olla hakusessa vaikka alaston nainen vatkais kuinka kullia.

Eiköhän nainenkin kostu suutelusta kun on tosi kiihottunut? Ei siihen räpläämistä isommin tarvita.

Vierailija
9/92 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nousee ajatuksen voimalla kuin jedi-ritarilla.

Vierailija
10/92 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v mies, naimisissa toistakymmentä vuotta. Vaimo ei ole turhan aktiivinen, eikä kyllä liiaksi kiihota. Vituttaa kun hänet pitää aina saattaa kovan työn kautta märäksi, mutta ei paljon vastapalvelusta tule, että olisin itse kovana... Runkkaamalla pitää kalu sisäänlaittokuntoon saada ja veltostuu kyllä helposti, jos tuntuu, että löysä pillu on vstassa ja vaimo vielä näyttää ilmeeellään, ettei oikein miltään tunnu... VITUTTAA.

Vierailija
11/92 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v mies, naimisissa toistakymmentä vuotta. Vaimo ei ole turhan aktiivinen, eikä kyllä liiaksi kiihota. Vituttaa kun hänet pitää aina saattaa kovan työn kautta märäksi, mutta ei paljon vastapalvelusta tule, että olisin itse kovana... Runkkaamalla pitää kalu sisäänlaittokuntoon saada ja veltostuu kyllä helposti, jos tuntuu, että löysä pillu on vstassa ja vaimo vielä näyttää ilmeeellään, ettei oikein miltään tunnu... VITUTTAA.

Kamalan työläältä kyllä kuulostaa. Ei ihme että vituttaa. N35v.

Vierailija
12/92 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riittää kun vaimo hiukan kekistelee tai pyllistelee minihameessa niin että pikkarit näkyvät.. Ja usein sillä kiusotteleekin päivisin kun ei voida kuitenkaan puuhiin alkaa lasten takia.

Eli omalle rakkaalle heti valmis ja aina :)

ja yhdessäkin oltu jo pitkä tovi. Mutta tuosata ihanaisesta en saa ikinä varmaan tarpeeksi, aina himoittaa samalla lailla kuin suhteen alussa. Varmaan juuri nuo kiusottelutkin auttaa asiaa.

Vierailija
13/92 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena välillä vaan mietityttää, että jos kumppanilla ei ala seisoa ilman kosketusta, niin mikä on se tapa että miten mies sitten toivoisi sitä kosketusta... kyllä tähän astiset kikkani ovat toimineet, mutta mietin vain mikä olisi paras tapa. Aiemmalla kumppanilla kun seisoi aina itsestään niin ei ole tullut kamalasti alettua käsitellä vielä löysää..

Vierailija
14/92 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena välillä vaan mietityttää, että jos kumppanilla ei ala seisoa ilman kosketusta, niin mikä on se tapa että miten mies sitten toivoisi sitä kosketusta... kyllä tähän astiset kikkani ovat toimineet, mutta mietin vain mikä olisi paras tapa. Aiemmalla kumppanilla kun seisoi aina itsestään niin ei ole tullut kamalasti alettua käsitellä vielä löysää..

Ainakaan löysän kullin vatkaaminen ei oikein auta eikä ole kiinnostavaa. Se vaan ahdistaa ennemmin. Kyllä se yleensä nousee suutelusta ja nivusten yms sivelystä jos haluja on eikä ole stressiä/jännitystä.

Vierailija
15/92 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2011 klo 09:16"]

Ainakaan löysän kullin vatkaaminen ei oikein auta eikä ole kiinnostavaa. Se vaan ahdistaa ennemmin. Kyllä se yleensä nousee suutelusta ja nivusten yms sivelystä jos haluja on eikä ole stressiä/jännitystä.

Amen

Vierailija
16/92 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa seisoa jo helposti puolenkin tunnin runkuttamisen jälkeen. Vaimo tykkää, kun ei tarvii tuntitolkulla vatkata.

Vierailija
17/92 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2011 klo 00:32"]

[/quote]

Tutulle kuulostaa, EX-vaimo toimi juuri noin ;)

Vierailija
18/92 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta ja fiiliksestä kiinni,pitkälti täällä päin.jos pesättää "SIKANA"niin pikkuveli on samantien lippu salossa.Välillä taas pitkän hyväilyn saattelemana.Ikää on 40v.

Vierailija
19/92 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:32"]

Mulla alkaa seisoa jo helposti puolenkin tunnin runkuttamisen jälkeen. Vaimo tykkää, kun ei tarvii tuntitolkulla vatkata.

[/quote]

Aika laiskalta kuulostaa... mitä järkee käyttää puoli tuntia runkkaamiseen kun sen jälkeen ei kuitenkaan jaksa harrastaa kovin pitkään?

Vierailija
20/92 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää noin 40 ja kyllä seisoo helpolla, joka aamu on kovana ja päivisinkin monesti. Oikeastaan seisoo ihan yhtä paljon kuin teininä. Johtuiskohan yli neljännesvuosisadan jatkuneesta päivittäistä runkkaamisesta...