Rinnat roikkuu napaan asti
Mitä niille voisi tehdä ettei ne ilman rintaliivejä roikkuisi?
Kommentit (21)
Heität tissit olan yli vähän niin kuin jonkun huivin.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Laita kuva.
Kyllä ne vaan roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miestäsi okseta?
Ei. Se on ihan tottunut niihin.
Rintojenkohotusleikkaus.
Et sinä nyt oikeasti niin yksinkertainen ole, ettet tiennyt vastausta jo valmiiksi.
Toi onn oikeesti saatanan kaunista minusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miestäsi okseta?
Miestäsi? En ole homo!
Pienennytä. Ei siihen muuta konstia ole. Venynyttä nahkapussia ei millään lihasharjoittelulla saa nousemaan pois navasta.
Jos on noin isot niin onneksi roikkuu. Ajattelepas kun olisi tyhmän näköistä jos sojoittaisi eteenpäin niin ettei kävellä näkisi.
Normaalit isot rinnat roikkuu ja jos on synnyttänyt/imettänyt sekä painon pudotus. Itse pudotin painoa 25kiloa hitaasti mutta ei se hyvää siltikään rinnoille tehnyt. En mene veitsen alle, ne on mitä ovat, jos ei mies tykkä luonnollisesta vartalosta ja normaalista vartalon muutoksista niin saa olla pumpattavan barbaran kanssa :D Asia erikseen jos sulla on vaikeuksia arvostaa vartaloasi. Nuorena ihon vielä pitäisi vetäytyy ja geeneistä kiinni myös.
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin isot niin onneksi roikkuu. Ajattelepas kun olisi tyhmän näköistä jos sojoittaisi eteenpäin niin ettei kävellä näkisi.
Sellaiset ylipitkät lauantaimakkara pötköt nänneillä... :D
Jos lihot tarpeeksi, ehkä napakin alkaa roikkua ja siirtyy alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista 😂
Mulla puoleenväliin. Mutta ovat tiivistä kudosta ja painavat. Jos otan niistä kiinni ja nostan niin on helpompi hengittääkin. Eikä selälle tule niin paljon painoa. Mun pitäisi palkata itselleni henkilökohtainen tissienkannattelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista 😂
Näin se menee. Napa voi olla polvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla puoleenväliin. Mutta ovat tiivistä kudosta ja painavat. Jos otan niistä kiinni ja nostan niin on helpompi hengittääkin. Eikä selälle tule niin paljon painoa. Mun pitäisi palkata itselleni henkilökohtainen tissienkannattelija.
Palkkaa joku kilttis, niin tulee iloa hänenkin elämäänsä. Mutta ei niitä ulisija-versioita!
Mistäs sen tietää kuka on kilttis?
En usko. Laita kuva.