Mitä jos miehesi haluaisi kokeilla miestä?
Tai jos hän olisi puuhastellut joskus toisen miehen kanssa? Siis heteroksi itsensä mieltävä mies. Luulen että tämä on yleisempää mitä haluavat myöntää. Sitä ei pidetä minään jos naiset vähän keskenään hassuttelevat, koetaan yleisesti jopa positiivisena ja kiihottavana asiana. Miesten väliset seksikokeilut on tabu.
Onko kokemuksia?
Itse tapailen miestä joka on seksuaalisesti avoin kokeilemaan ihan kaikkea, haluaa kokeilla myös miestä. Meinasi tosin että siinä olisi hyvä olla nainen mukana. Minua tämä kiihottaa mutta myös hämmentää.
Itse olen kokeillut naisia useamman kerran ja olen hetero.
N
Kommentit (34)
Jos äijä on härillään, passitan tyypin homostelemaan ulkotöihin.
Olen sinkku, mutta jos minulla olisi mies niin siitä vaan, mikäpä minä olen sitä estämään eikä edes kiinnostaisi estää.
Katsella en silti haluaisi, sillä miesten välinen ällöttää. Mies saisi silti tehdä mitä haluaa, tietysti.
Antaisin luvan, mutta pitäisi olla puhdas ja luotettava mies ja haluaisin että mun mies on turvassa sen kanssa.
Kiihottaisi! Harmi kun omaa miestä ei kiinnosta.
Kysyisin, tietääkö hän mitä tarkoittaa Saunan Taa? Sen jälkeen keräisin kamppeeni ja häippäsisin
Haluisin katsoa kuinka mies imisi miestäni... samalla voisin sormettaa imijän pyllyreikää. Valmistelisin sen miehelleni nussittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin katsoa kuinka mies imisi miestäni... samalla voisin sormettaa imijän pyllyreikää. Valmistelisin sen miehelleni nussittavaksi.
Tämä. Itse parisuhteessa naisen kanssa ja monesti tällaiset mielessä. Sekä ottavana että antavana.
Olisihan se ihanaa! Minua kiinnostaisi päästä imemään toista miestä. Haaveilen siitä usein, mutta vielä on jäänyt haaveeksi. Kortsun kanssa tietysti, mutta olisi ihana tuntea toisen miehen **vän kiihko huulten välissä. Jos osaisin ja olisin onnekas, niin saisin tuntea sen ihanan sykkeen, jonka toinen mies antaisi tulla suuhuni kassien pohjia myöten.
Bi mies.
Mikä Ap sinua ajatuksessa hämmentää, kun olet itse ollut sängyssä myös naisten kanssa? Onko kyse miehisyydestä tjs? Eli nainen voi maata kenen kanssa vain, mutta tosimies panee vain naista tai naisia, ettei häntä tulkita homoksi. Aikalailla tabuja on toki näissä, mistä ne kumpuavat sitten.
Minulla on terve mies, joten ei varmasti halua!
Otan välittömästi eron, asiaan ei liity mitään dramatiikkaa.
Itse miehenä haluaisin siten että suutelisin vaimoani vastatusten , molempia pantaisin takaa samalla , olisi villiä nähdä vaimoa paneva samalla ,
Toinen siten että vaimo ratsastaisi tummalla paksulla ja itse samalla lipittäisin pihlun makuista kul linvarta ja lopuksi lauettaisiin suuhuni.
Lopuksi tuolla laueneella pantaisiin itseäni takaa ja nuolisin samalla vaimoni
Välinettä.
Järjestin miehelleni tilanteen jossa kotiimme saapui perjantai iltana ostamani pesukeneen korjaaja , niin vain kuitenkinkävi että mieheni otti loppuillasta suihin ja antoi laittaa peräänsä , kuten olin jo aikani ajatellut ,
En siis tullut mustasukkaiseksi.
Nanun 44 kirjoitti:
Järjestin miehelleni tilanteen jossa kotiimme saapui perjantai iltana ostamani pesukeneen korjaaja , niin vain kuitenkinkävi että mieheni otti loppuillasta suihin ja antoi laittaa peräänsä , kuten olin jo aikani ajatellut ,
En siis tullut mustasukkaiseksi.
Upeasti tehty!. Itsekin ilahtuisin tuollaisesta yllätyksestä.
Sanoisin heipat. Meidän suhde on meidän kahden välinen ja jos seksiä harrastaa kolmannen osapuolen, oli se mies tai nainen, kanssa niin tämä on tässä.
Vaikka ei yksi kerta homoksi tee niin silti se on sairautta
Höpö höpö. Heterot ei homostele eikä lesboile.
Joku kiimahomo kirjoittelee tänne aina näitä samoja heterohomostelu fantasioita.
Pyytäisin ottamaan paljon videokuvaa, jos eivät huolisi minua mukaan / katselemaan.