Mitä jos miehesi haluaisi kokeilla miestä?
Tai jos hän olisi puuhastellut joskus toisen miehen kanssa? Siis heteroksi itsensä mieltävä mies. Luulen että tämä on yleisempää mitä haluavat myöntää. Sitä ei pidetä minään jos naiset vähän keskenään hassuttelevat, koetaan yleisesti jopa positiivisena ja kiihottavana asiana. Miesten väliset seksikokeilut on tabu.
Onko kokemuksia?
Itse tapailen miestä joka on seksuaalisesti avoin kokeilemaan ihan kaikkea, haluaa kokeilla myös miestä. Meinasi tosin että siinä olisi hyvä olla nainen mukana. Minua tämä kiihottaa mutta myös hämmentää.
Itse olen kokeillut naisia useamman kerran ja olen hetero.
N
Kommentit (39)
Ei se ole homoa, jos vähän ukkomiesten kanssa touhutaan. Viimeksikin oli käytössä monet eri asennot ja kuti lensi molemmilla. Oli se vaan kiimasta ja mukavaa.
Mulle olis ok jos haluaa kokeilla ja jos huomaa pitävänsä siitä enemmän kuin minun kanssa touhutessa niin ei kait siinä sitte mitään epäselvää ole...
Se ei olis ok että haluaisi jonkun toisen naisen.
Laittaisin kävelemään ja hakisin itselleni lähestymiskiellon
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin kävelemään ja hakisin itselleni lähestymiskiellon
Lähestymiskiellon? Mikä sut saa luulemaan, että mies enää edes sua haluaisi lähestyä, jos olisikin todennut miesten olevan mielenkiintoisempaa seuraa?
Vai meinaatko että kun haet ITSELLESI lähestymiskiellon, niin et enää yrittäisi mennä vonkaamaan sitä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on: homon kulkuset alasimelle ja pajavasara töihin.
No ihanko totta sillä tavalla tekisit? Vai oliko tämä nyt vaan sellainen ”hauska läppä”, ja jos joku loukkaantuu niin se on oma vika kun ei huumoria ymmärrä?
Kerro vielä, mikä olisi hyvä juttu minkä voisi tehdä naisista tykkääville naisille?
En keksi miksi pitäisi sairauteen kannustaa. Uskon homouteen siinä vaiheessa kun mies synnyttää, sonnit poikii ja lipputangot kukkii
Olisi ihanaa löytää mies jonka kanssa voisi kokeilla ihan mitä vain. Vaikka katsella (ja osallistua) kun kaksi miestä kiimailee.
Ei olisi minun mies sekunttiakaan
Oma tapailukumppanini myönsi yksi ilta, että tuntee vetoa myös miehiin. Olen oikeasti järkyttynyt siitä, ettei hän kertonut tätä aiemmin ja olen jo muodostanut tunteita. En tiedä pystynkö olemaan ihmisen kanssa ja samalla miettiä riitänkö, jos hän haluaakin myös jotain muuta. Ja hänellä on myös ollut jotain jonkun miehen kanssa joskus eli ei ole vain mikään fantasia.
Ensin menisin sukupuolitestiin ja sen sen jälkeen ottaisin eron. Mitä hetero nainen tekisi homomiehellä?
Jos mieheni haluaisi kokeilla miestä, ajattelisin asiasta ihan samoin kuin siinä tapauksessa, että hän haluaisi toista naista. Niin kauan kun kyse on fantasiasta, niin mitäpä se minulle kuuluu. Jos kuitenkin toteuttaisi tämän fantasian, ei sukupuolella ole minulle merkitystä; hän haluaa mennä toisen kanssa niin sitten menee, mutta sen jälkeen hän on minun ex-mies
Jos hän taas jo ennen meidän suhdetta olisi ollut miehen kanssa, niin edelleen: mitäpä se minulle kuuluu. Bi tai hetero, kaikilla meillä on entinen elämä, tärkeintä on se että minä riitän hänelle nyt
Harvemmin nuo yhtälöt kohtaavat. Jos nainen on suvaitsevampi ja haluaisi nähdä kahden miehen touhuja niin mies ei sellaista halua. Jos taas on tiukkapipoisempi nainen niin mies fantasioi toisesta miehestä. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään mutta onneksi ehtisin ennen suhdettamme naisen kanssa kokeilemaan miestä joten nyt uskollinen hetero.
ex-bi
Olemme vapaamielinen pari, mieheni sanoi joskus että, vois kokeilla miestä kokemuksena. Vastasin siitä vaan kunhan minä saan katsella ja koittaa naista joskus. Olihan se ihan kiva katsella kun miestäni naitiin B rappuun. Myös sitten kun minä koitin naista sanoi mieheni että, oli erittäin kiihottavaa katseltavaa.
Homopaskan paska-avaus taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Joku kiimahomo kirjoittelee tänne aina näitä samoja heterohomostelu fantasioita.
Juu melko läpinäkyvää, t. bi-mies. Sitten on näitä saunan taakse/pajavasara homofoobikkoja, jotka vastailevat. On taas tasokasta keskustelua.
Täysheteroita harvemmin homoilu kiinnostaa, mutta luultua suurempi osa väestöstä on jotain muuta kuin 100% heteroita.
Bi-miehillä on sikäli huono asema, että heitä syrjitään sekä homomiesten että heteronaisten puolelta. Bi-naiset taas ovat kuuminta hottia heteromiesten silmissä.
Sisäistetty homofobia ja ulkoinen paine aiheuttaa sen, että nuorena ei voi avoimesti kokeilla, mistä oikeasti tykkää. Varsinkaan poikana tai nuorena miehenä. Ns. "hyvän seksuaalisuuden" muotti on edelleen todella kapea. Tukahdutettu halu alkaa helposti oireilla myöhemmin.
Jos kaikki olisivat yhtä heteroita kuin väittävät olevansa, ei cruisingmap ja grindr olisi täynnä seuraa hakevia ukkomiehiä, heitä on siellä PALJON. Tämä kertoo myös siitä, että seksuaalisuutta ei bi-miehenä ole helppo toteuttaa avoimesti, kysyntää on, mutta sosiaaliset tabut ovat sitkeässä.
Jatkoa edelliseen:
Koska homo- ja biseksuaalit ovat vähemmistö, on ymmärrettävää, että kulttuuri on suht heteronormatiivinen. Siksi suurin osa bi-miesten parisuhteista tapahtuu naisten kanssa.
Voisi olla hyvä molempien sukupuolten kannalta, jos asiasta voitaisiin keskustella parisuhteen alussa, ilman, että sieltä tulee "avaimet pöydälle" tai "saunan taakse" -reaktio. Nuorena moni vielä etsii omaa seksuaalisuuttaan ja ei uskalla puhua asiasta, jos reaktio on tuo.
Miehiä katsotaan netissä salaa, ja sitten joskus aletaan imutella ukkomiehiä levareilla. Tämä ei ole hyvä asia oikein kenenkään kannalta. Kaikki häviävät.
En hyväksy pettämistä monogamisessa suhteessa, mutta ymmärrän hyvin, että asiat eivät ole ihan mustavalkoisia. Kulttuurin olisikin hyvä muuttua tältä osin, että toisilleen myös seksuaalisesti sopivat kumppanit löytäisivät toisensa. Monelle miehelle kolmen kimppa naisen kanssa silloin tällöin on unelmien fantasia, palstan kirjoitusten mukaan ainakin jotkut naiset pitäisivät myös mmf kimpasta.
Iso riski ehdottaa sellaista, jos seurauksena on huutoraivari ja ero. Pelkkä "ei ole mun juttu" riittää. Ja tosiaan, näistä olisi hyvä keskustella jo suhteen alkumetreillä eikä sitten kun on 30v avioliittoa takana. Tällaisiakin on näkynyt.
Jos kerran homoja ja bi-miehiä ei syrjitä, ja asiassa ei ole sosiaalista penaltya, miksi monet tulevat kaapista vasta keski-ikäisenä tai jopa sen jälkeen? Miksi koko kaappi-konsepti on olemassa?
Koska seksuaalisuutesi ja identiteettisi on haukkumasana, joudut eristetyksi ja kohtaat jopa väkivaltaa jos olet avoimesti oma itsesi. Siksi.
Vastaus on: homon kulkuset alasimelle ja pajavasara töihin.