Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet ensimmäiseksi, kun koronapandemia on lopullisesti ohitse?

Vierailija
13.10.2020 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keväällä piti teettää keittiöremontti, mutta tulikin pandemia. Kesällä epidemia rauhoittui, joten oli tarkoitus teettää keittiöremontti syksyllä. Tartuntaluvut alkoivatkin taas nousta, joten keittiöremontti odottelee nyt parempia aikoja. Eli varmaankin pandemian loputtua alkaa vihdoin keittiöremontti. 

Miten pandemia lykkää keittiöremonttia?

Koska en osaa enkä edes pystyisi tekemään keittiöremonttia yksin. Kyllä mä seiniä maalaan, mutta keittiöremontiin tarvitsen ammattilaiset. Pandemian aikana ei kukaan ulkopuolinen tule kotiini. Sen vuoksi pitää odottaa pandemian loppumista. 

:D Vain av:lla.

AV:llä on niin  taitavia ihmisiä, että he tekevät keittiörempan vaikka yhdellä kädellä :D

Vierailija
42/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipaisen sormeani hedelmäpussia avatessa kaupassa. Ah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan jonnekin

Vierailija
44/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandemian aikana ei kukaan ulkopuolinen tule kotiini.

Tulee ne kun pyytää ja maksaa.

Vierailija
45/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pandemian aikana ei kukaan ulkopuolinen tule kotiini.

Tulee ne kun pyytää ja maksaa.

:D Ymmärsit väärin. Mä huolehdin iäkkäistä vanhemmistani, joten en halua, että tänne tulee nyt ketään ulkopuolisia. 

Vierailija
46/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki maskit mitä löytyy ja levitän vauvapalstalla huhun, että korona saattaa olla tulossa.Voi sitä rahan tuloa.

Vierailija
47/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin mennä miehen kanssa kaksin ruotsinlaivalle.

Oltiin juuri alkuvuodesta sovittu, että panostetaan kahdenkeskiseen aikaan. Lapset ovat niin isoja, että voivat olla yön yli kaksistaan.

Ja mitä käy? Tulee korona. Emme ole olleet kaksi missään. Ei edes kaupassa.

Miksi ei voi kaksin lähteä vaikka hotelliyötä viettämään, tai ravintolaan, tai edes kauppaan?!

Hotellit on todettu koronavaarallisiksi paikoiksi. Samoin ei sitä viitsi turhaan mennä ravintolaan tautia saamaan. Eikä kaupoissakaan luuhata enempää kuin on tarvitsee. Ollaan nyt rauhassa kotona. Töissä kyllä käydään ja lapset käyvät harrastuksissa.

20 v hääpäivälomamatkakin jäi tekemättä. Se pitää joskus tehdä.

T.5

Mites kesällä, mikä oli tekosyy silloin? Et taida edes haluta minnekään puolison kanssa kahden...

Oltiin paljon mökillä ja tehtiin monenlaista perheen kanssa aina kun oli vapaata. Työnantaja pakotti minut koronan vuoksi pitämään kesälomasta puolet jo keväällä, joten kesällä oli minulla lomaa vain 2 viikkoa.

T. 5

Vierailija
48/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisen helpotuksesta. Muuten mikään ei muutu, samalla tavalla minä mökkihöperehdin täällä kuin nytkin jo vuosikausia.

Vierailija
49/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epidemia ei ole juurikaan vaikuttanut elämääni. Olen hyvin introvertti ja vietin paljon aikaa yksikseni jo ennen koronaa. En usko, että tilanteen mentyä ohi teen mitään erityistä.

Vierailija
50/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan áhŧèríín.

Vierailija
51/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistää töräytän ruokapöydässä ihan kuten aikana ennen koronaa.

Vien kipeät/puolikuntoiset muksut päiväkotiin ja itse menen pieneessä oksutaudissa tai kuumeessa töihin, ihan riippuen kumman nyt vain satun ensiksi saamaan.

Julkisessa käymälässä jätän tarpeiden jälkeen kädet pesemättä tai pesaista huiskaisen vedellä hanan alla ja sitten kuivailen sillä puhaltimella huolella, ainakin kolmesti painan tuuletuksen käyntiin.

Vierailija
52/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sen kummempaa kuin nytkään. Ehkä alan käydä talvisin uimahallissa.

Vierailija
53/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatin tosi tarkasti ja ylikin suosituksia puolisen vuotta. Sitten havahduin kun tajusin ettei muut ihan niin justiinsa noudatakaan vaikka niin kovasti väittävät. Ja lopetin, elän lähes normaalisti(ei matkoja ulkomaille, ainoa poikkeus). Maskin laitan tarvittaessa, ei se menoa haittaa.

Käyn kulttuuririennoissa, urheilen muuallakin kuin ulkona luonnossa, tapaan ystäviäni jne. Ei minusta ole sohvaperunakotihiireksi. Mielenterveys edellä mennään.

Vierailija
54/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 vielä, toisin sanoen, elän jo nyt kuin olisi ohi. Lähes. Sitten vaan reissuun ja maskinkin voi ehkä jättää pois naamalta.

Vierailija
55/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn äitini haudalla.

Vierailija
56/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellainen ole edes alkanut. Mitä te horisette. 

Vierailija
57/57 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin:

"KIITOS JEESUS, KUN OLET OLEMASSA!"