Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako jatkaa aviossa?

Vierailija
08.01.2014 |

10v yhteistä elämää,2 lasta.tuntuu ettei ole enää mitään yhteistä kuin lapset.vaimo katsoo tv.tä ja lihoo.itse haluaisin liikkua ja matkustella,retkeillä.kuuluuko parisuhde olla tälläistä?toisetkin 40v miehet valittaa menettäneensä vaimonsa tv.lle.olisko mulle jossain liikkuvampi/elävämpi nainen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko yhtä huonosti kuin kirjoitat? Ehkä vaimosi ansaitsisi kommunikointi- ja kotityötaitoisen miehen? Mikäli teet kotitöitä niin tee ne kunnolla eikä sutaisten, aikuisen ihmisen pitäisi halutessaan osata alkeelliset kotihommat. 

Itse veikkaan ettei sinua kyllä kukaan huoli, en minä ainakaan huolisi tuollaista. Olet kyllä luetellut puuttuvat negatiiviset ominaisuutesi, muttet ole keksinyt edes itse itsestäsi mitään positiivista. Pettäisitkin varmaan jos vain laiskuudeltasi viitsisit, muttet tee sitä nyt kun kukaan nainen ei sinua sieltä kotoa hae hoideltavaksi.

Vierailija
22/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatkaa aika parisuhdeterapeutilta. Me olimme muutama vuosi sitten eron partaalla,mies ei meinannut lähteä terapeutille,mutta varasin ajan ja lopulta lähti mukaan.Pikkuhiljaa suhde parani ja nyt ollaan onnellisempia kuin koskaan ennen.Yhteiseloa takana kohta 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa täällä vihaisia. Mieshän yrittää kun kyselee edes täällä. Kokeile arjen pieniä juttuja, ruusuja, ruokaa, lastenvahti, hartiahieronta.

Luulen että vaimosi on tosi väsynyt, siksi lihoo ja tuijottaa tv:ta. Minusta on ihan luonnollista, että jos toinen on kotona koko päivän, tekee enemmän kotitöitä. Koskee myös miehiä.

kotitöit

Vierailija
24/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt sen eteen, että liikkuisitte ja matkailisitte? Toteatko, että olisipa kivaa reissata ja sittten odotat että puoliso hoitaa varaukset yms? Vai teetkö käytännön hommat itse? Itse ainakinkyllä saan pehvani ylös telkun edestä jos mies lyö lentolipun naaman eteen ja ilmoittaa että ala nainen pakata (ja miellellään vaan tietty omat kamat, hän vois vaihteeksi hoitaa noi lasten pakkuut..)

Vierailija
25/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap naisesi kotirouva, joka elää siivelläsi?

Jos se on tilanne, niin ei täällä kenekään pitäisi sinulle ehdotella kotitöiden lisää tekemistä. JOs toinen tienaa, toinen tekee kotityöt. Reilu meininki. Jos akka haluaa sellaisessa tilanteessa, että teet esileikkinä lisää kotitöitä, niin nainen saa tehdä esileikkinä lisää oikeita töitä.

Sanon aina naisillekin saman näissä kysymyksissä: et tule nuoremmaksi. Jos olet aikeissa löytää uuden onnen, niin on helpompaa etsiä sitä nyt kuin myöhemmin. MIksi et salaa katselisi ympärillesi? Hyppäät sitte uuden kelkkaan jos sellainen osuu kohdalle. Näin jää se raskain yksin erossa -vaihe välistä pois. Näin sanon aina meille naisillekin. silloin saan yläpeukkuja, katsotaan tuleeko nyt mitä :D

Sinänsä vaikutat kunnon mieheltä ja naisesi tuntuu todella kiittämättömältä sohvapiereskelijältä. Harva mies edes haluaa naistaan lenkkiseuraksi vaan menevät miesporukalla milloin minnekin. Vaimosi pitäisi osata arvostaa sitä, että haluat hänen seuraansa.

Vierailija
26/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi olisi kyllä hyvä jaksaa sietää sitä epätyydyttävääkin liittoa.

Mutta tietysti ensin pitää yrittää parantaa suhdetta. Ei varmaankaan kannata aloittaa vaimon tv:n tuijottamisesta ja lihomisesta, aloita positiivisemmin ehdottamalla niitä matkoja, retkiä ja muuta kivaa yhteistä tekemistä.

Jos vaimo ei laihtuisi mutta lähtisi kuitenkin mielellään mukaan reissuun ja yhteisiä asioita tekemään, olisitko sitten tyytyväinen avioliittoosi? Vai onko tyytymättömyyden ydin siinä vaimon lihomisessa?

Vierailija
27/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja.no kritiikin kyllä kestän.onhan tässä tullut hyviä ajattelemisen aiheita.osaan kyllä mielestäni kotityöt,ongelma vaan että vaimo mollaa kun olen hänen reviirillä kotitöissä.ei oikein kannusta.ja nyt kun hakee täältä Tukea saa katkerat naiset päälleen.

Vierailija
28/28 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kotona oleva tekee enemmän kotitöitä, se on selviö (ellei ole patalaiska), mutta eo KAIKKIA. Myös minä olen naputtanut miehelle kun hän on tehnyt kotitöitä, koska tekee ne väärin; imuroidessa ei imuroi kuin sieltä mistä helpointa on (eli ei esim. sängyn alta ollenkaan), tai sitten jättää puolitiehen "muka tehdyksi" -hommat. Suomeksi sanottuna mennään sieltä missä aita on matalin. Pyykkejä kun laittaa, vaatteet ovat rypyssä narulla (eli täynnä ryppyjä kun kuivuu) jne. Lopetin pyytämästä apua kotitöihin koska jouduin aina kuitenkin itse tekemäån kaiken uudelleen miehen jäljiltä ja pääsen helpommalla näin (mies suuttuu kun huomautan esim. niistä ryppyisistä pyykeistä; ihan hyvin ne on!!) joka sekin suututtaa että apua en "voi" pyytää. On kuitenkin paljon kotitöitä, joissa miehestä on paljon apua. Vie oma-aloitteisesti roskat. Lataa ja tyhjennä tiskikone (tai tiskaa). Siivoa omat sotkusi HETI ja huolella eikä sinne päin. Tai vie lapset jonnekin muutamaksi tunniksi kerran viikossa edes, jotta vaimosi saa OMAA aikaa. Ties vaikka haluaisikin kävelylle lähteä. Yksin.

Voihan olla että kiikastaa jostain muustakin, mutta minä veikkaan väsymystä ja turhautumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän