Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapuri alkaa kolistella heti, jos päästän jonkin ääneen

Vierailija
13.10.2020 |

Jos siirryn toiseen huoneeseen heri seuraa valtava töminä. Onko jokin mt-ongelma?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että on, on omakohtainen kokemus. Kuulemma tulen vaikka seinien läpi ja olen kätkenyt laitteen, jolla voin seurata. 

Vierailija
2/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä?

Meillä yläkerrassa tenava kylässä jonkun sukulaisensa luona ja yrittää töminällä saada meidän koiraa reagoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa se ei liitykään tuohon siirtymiseen. Paukutatko samalla ovia ja huudatat musiikkia tai tv:tä huomaamattasi lujalla?

Vierailija
4/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä? Meillä oli vastaava naapuri ja kyllä oli kyse mt-ongelmasta. Älä välitä, elä normaalisti ja anna meuhkata. Isännöitsijälle kannattaa pirauttaa, varmaan tuntee tapauksen. 

Vierailija
5/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän 😃

Vierailija
6/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on eläinrääkkäystä, pitäisi opettaa että eläimiä ei kiusata.

Vierailija
7/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, aina kun meen yhdeltä yöllä nukkumaan niin naapuri päästää protestiäänen. Sitten herätäänkin jo seitsemältä kolistelemaan. Onneksi saan nukkua hyvin sen jälkeen puoleenpäivään.

Vierailija
8/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eläimet liittyi tähän?

Vierailija
9/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain sitten lopettaisit sen äänien päästelyn?!?

Vierailija
10/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys itsessään herätti suuremmat epäilykset. Liikaa aikaa seurailla ja yhdistää tavalliset kolaukset johonkin asiayhteyteen, jota ei ehkä oikeasti ole olemassa? Onko talossanne huono äänieristys?

Vierailija
11/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa tuskin kuulee alakerrassa kävelemistä, jos et kävele puukengät tms. jalassasi tai sitten olet kantapää astuja. Ja siitäkin häiriytyy varmasti alakerrassa asuva (jos sellaista on) enemmän.

Vierailija
12/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue viesti nro 2.

Vierailija
13/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono äänieristys. Minä en kuule mitään ääniä alakerran naapurista.

Vierailija
14/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jumppaan ja kuuntelen 80-luvun technoa. Anteeksi!

Vierailija
15/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaverin naapuri (yli kolmekymppinen eukko) pitää kotibileitä noin joka toinen viikko. Siihen tietenkin kuuluu myös musiikin huudattaminen. kyllä hän hiljentää sitä, jos käy sanomassa, mutta kukaan ei oikeasti jaksa käydä sanomassa joka helvatan kerta hänelle siitä (luulisi, että tajuaisi jo yhdesä sanomisesta, että jos yhden kerran on äänet kulkeutuneet naapuriin keskellä yötä, niin ne varmaan kulkeutuvat muinakin kertoina)

niinpä hänen naapurinsa ovat yhdessä päättäneet alkaa kolistella, imuroida, siivota, remontoida, askarrella, soittaa musiikkia yms klo 7.00 joka ikisenä bileiden jälkeisenä aamuna. toiveenaan, että naapuri alkaa jossain vaiheessa ajatella.  se kun on kiva krapulassa kuunnella, kun joku alkaa poraamaan seiniä :D

mielestäni tuo on varsin hyvä keino maksaa potut pottuina.

itse aikoinaan soluasunnossa asuessani tahallani aloin paukuttaa keittiön kaappeja aamulla, kun solunaapurini tekivät samaa. minuahan tietnekin siitä syytettiin, mutta kun sanoin, että tuota sama a minäkin kuuntelen teiltä, että miksi te pidätte itsellänne oikeuden kolistella aamulla, mutta minulle raivoatte siitä, ymmärsivät yskän.

Vierailija
16/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun 80-luvulla rakennetussa kerrostalossa ja yläkerran lattiasta kuuluu kaikki äänet,jopa kissan pallon pompottelu ja vessasta miehen löröttely seisaaltaan. Siksi etsin uutta asuntoa paremmin eristetyistä taloista,tällä hetkellä pitää radio tai tv olla päällä ettei kaikki äänet kuulu.

Vierailija
17/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhden kaverin naapuri (yli kolmekymppinen eukko) pitää kotibileitä noin joka toinen viikko. Siihen tietenkin kuuluu myös musiikin huudattaminen. kyllä hän hiljentää sitä, jos käy sanomassa, mutta kukaan ei oikeasti jaksa käydä sanomassa joka helvatan kerta hänelle siitä (luulisi, että tajuaisi jo yhdesä sanomisesta, että jos yhden kerran on äänet kulkeutuneet naapuriin keskellä yötä, niin ne varmaan kulkeutuvat muinakin kertoina)

niinpä hänen naapurinsa ovat yhdessä päättäneet alkaa kolistella, imuroida, siivota, remontoida, askarrella, soittaa musiikkia yms klo 7.00 joka ikisenä bileiden jälkeisenä aamuna. toiveenaan, että naapuri alkaa jossain vaiheessa ajatella.  se kun on kiva krapulassa kuunnella, kun joku alkaa poraamaan seiniä :D

mielestäni tuo on varsin hyvä keino maksaa potut pottuina.

itse aikoinaan soluasunnossa asuessani tahallani aloin paukuttaa keittiön kaappeja aamulla, kun solunaapurini tekivät samaa. minuahan tietnekin siitä syytettiin, mutta kun sanoin, että tuota sama a minäkin kuuntelen teiltä, että miksi te pidätte itsellänne oikeuden kolistella aamulla, mutta minulle raivoatte siitä, ymmärsivät yskän.

Siis joku porailee reikiä seiniin?

Vierailija
18/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään.

Vierailija
19/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään.

Ei minäkään muuten paitsi todella harvoin ja hyvin vaimeasti. Ylhäältä kuuluu hyvin, mutta eivät ne minua haittaa.

Vierailija
20/25 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se on hänen käsityksensä kommunikoinnista? sosiaalista yhteisöllisyyttä siis!

😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi