Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö kotona rintsikoita päällä?

Vierailija
08.01.2014 |

Mulla lähtee heti kun tuun ovesta sisään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes huomaa liivejä, paitsi jos on huonot liivit niin eihän niitä halua pitää. Ostakaa oikean kokoisia liivejä naiset!!

Vierailija
22/35 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta useimmiten en. Mies tykkää kun olen ilman rintaliivejä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yleensä, kun ovat niin mukavat päällä, ettei niistä ole mitään haittaa.

Vierailija
24/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin pidin. Syksyllä sairastamani vyöruusun jälkeen ihoni on arka, joten riisun liivit tullessani kotiin.

Vierailija
25/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä kuppikoolla pidän jollen nuku. Mukavampaa pitää päällä, kuin olla ilman!

Vierailija
26/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana pitää saada pois kotiin tultua. Vaihdan myös muut vaatteet löpöttävään oloasuun. 75D, ei riipu, ikää 40v.

Vierailija
27/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun lähes aina rintsikat ja vaihdan muutenkin vaatteet, kun tulen kotiin. En halua levittää vaatteitteni mukana muualta tuotua kuonaa kotiini ja rintsikoita en vaan tykkää pitää muutenkaan. Mitä väliä, vaikka tissit alkais vähän roikkua, aivan yhdentekevää mulle. En ole ikinä muutenkaan tajunnut, että miks noista kahdesta rauhasesta jaksetaan olla niin helvetin kiinnostuneita. Kun tarkemmin ajattelen, niin mä oon aina ollut vähän kiusaantunut, kun joku mies on koskenut mua rintoihin; ihan sama onko se ollut joku satunnainen- vai pitkäaikainen poikaystävä, tai ihan tuo puolisonikin, niin lähes aina se vaan ärsyttää. Imetyksen jälkeen tunne on vaan vahvistunut. Tai on se hetken ihan kivaa, mutta sitten alkaa ärsyttämään se miehen tisseihin nauliintunut naama siinä mun edessä, että voi vittu miten tyhmän näköistä, että tuo tolla tavalla kiihkoissaan vahtaa ja pyörittelee tollasia minussa kiinni olevia lihanpaloja, hohhoijaa.

Vierailija
28/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, käytän rintsikoita ehkä viisi tuntia viikossa. Ei mun muutkaan ruumiinosat vaadi mitään erityisiä tukitoimia.

Vierailija
29/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kyllä pidä myöskään mitään muitakaan vaatteita tai asusteita eli aika natuna mennään koko ajan. Mitä vähemmän, sen parempi.

Vierailija
30/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, ellen satu viettämään koko päivää yöpuvussa, jos olen vaikka kipeänä. Joskus tosin saatan olla vaikka alasti, koska asun yksin, mutta silloinkin laitan .päälle, koska muuten niihin alkaa koskea.

Vierailija
31/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:58"]

Tietenkin, ellen satu viettämään koko päivää yöpuvussa, jos olen vaikka kipeänä. Joskus tosin saatan olla vaikka alasti, koska asun yksin, mutta silloinkin laitan .päälle, koska muuten niihin alkaa koskea.

[/quote]

Tuo kipu johtuu siitä, että rintalihakset eivät ole tottuneet kannattelemaan rintoja, kun niitä on koko ajan tuettu ulkoa päin.

Vierailija
32/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ihan aina, yölläkin. Niinpä d-kupin rintani ovatkin vielä lähes kuin nuorella tytöllä, eivät roiku oikeastaan ollenkaan.  Vaikka olen imettänyt noin 7 vuotta elämästäni ja olen jo 45 v. Ennen lapsia kuppikokoni oli aa, ja silloin olin kyllä välillä ilman.

Vierailija
33/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 02:20"]

Minä pidän ihan aina, yölläkin. Niinpä d-kupin rintani ovatkin vielä lähes kuin nuorella tytöllä, eivät roiku oikeastaan ollenkaan.  Vaikka olen imettänyt noin 7 vuotta elämästäni ja olen jo 45 v. Ennen lapsia kuppikokoni oli aa, ja silloin olin kyllä välillä ilman.

[/quote]

Kannattaisko se kissa jo päästää ulos?

Vierailija
34/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän aina. hetkeäkään en osaa olla ilman.

Vierailija
35/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 02:20"]

[/quote]

Miten rinnat kasvaa AA:sta D:hen lastensaannin myötä? Oletko muutenkin lihonut?

t: tupla-a ennen ja jälkeen lasten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä