Unessa olin viimeisilläni raskaana - mitähän tarkoittanee?
Kärsin jo aika kovista supistuksista ja neuvoksi annettiin jo alkaa ponnistaa kun siltä tuntuu.
Oikeastihan en ole edes raskaana.
Mitäköhän alitajuntani koitti unella sanoa?
Mites muilla, onko raskausunet enteilleet jotain?
Kommentit (7)
Kyllä, näin ennen testin tekoa vauva-aiheisen unen. :) Enkä silloin olettanut olevani raskaana.
Ei enteile. Suunnitteletteko perheenlisäystä? Unet eivät ennusta, alitajuntasi värittää unet toiveillasi, ajatuksillasi ja peloillasi.
No minä olen ollu unessa ruotsin prinsessa ja välillä mikä sattuu, joten ei kannata tulikat vakavasti.
Ei ole lähipiirissä kukaan raskaana/saanut lasta aikoihin.
Miehenkin kanssa ollaan nyt eri puolella Eurooppaa töiden takia. Ollaan tosin menossa naimisiin maaliskuussa, mutta vauvasta emme haaveile vielä muutamaan vuoteen.
Näitä raskausunia olen nähnyt nyt jotenkin valtavasti, lähes viikoittain, alkaa jo vähäsen oudoksuttaa. Jännästi ne vielä "etenee", noin kaks kuukautta sitten plussasin unessa ja nyt sitten lähestytään jo synnytystä näin kronologisesti...
ap
Biologinen kellosi tikittää. Alitajuntaisesti podet vauvakuumetta.
Olet viettänyt aikaa vauvapalstalla...
Hmh. Tarkoittanee sitä, että olet lähiaikoina tai joskus nähnyt tai kuullut jonkun raskaudesta. Nyt jokin seikka aivoissasi on yhdistynyt johonkin toiseen muistoon, uneen, koettuun jne. ja tullut tuottaneeksi raskausunen. Sitä se tarkoittaa!