Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eva Biaudet on taas ahkeroinut kovasti palkkansa eteen

Vierailija
08.01.2014 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014010817909950_uu.shtml

Antanut lausunnon: Ei saa kysellä oleskelulupia ulkomaalaisilta. Se on rasismia, hyi! 

Tuon Bideen toimiston voisi aivan hyvin hyvin lakkauttaa eikä kukaan huomaisi mitään muuta kuin, että veronmaksajien rahaa säästyy. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ofm.fi/fi/vahemmistovaltuutettu/yhteystiedot

Tuossakin toimistossa on kaikenlaista ylitarkastajaa, koordinaattoria ja sihteeriä "töissä". Mitähän ne kaikki oikein tekee? Juo kahvia, syö pullaa ja kiusaa veronmaksajia?

Vierailija
2/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kohdeltiin kai sitten rasistisesti, kun pyydettiin näyttämään kela- korttia käydessäni terveyskeskuksessa...

Tuon Bideen älykkyysosamäärä taitaa olla todella alhainen, täysin turha tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt rasistit ja persut, että Suomen täytyy olla ilmaisena sosiaalitoimistona koko muulle maailmalla. Huom! MUULLE, omat vanhukset saavat kitua paskoissaan ja lastensairaalakin rahoitetaan kansan karttuisalla kädellä. Verovarat ohjataan maahanmuuttajien elättämiseen. Tervetuloa Suomeen kaikki maailman pummit, täältä löytyy ilmainen elatus koko suurelle suvullenne!

Vierailija
4/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vaikuttaa kyllä vähän pölhöltä. Mulla oli samankaltainen esimies, hirveän hillitty ja puhui huolellisesti ja rauhallisesti, arvokkaasti. Meni kauan, että tajusin katsoa tämän kuoren taakse ja huomata, että täti on ihan pihalla 80% ajasta ja tyhmä kun saapas!

Vierailija
5/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo että minunkaa ei tarvi kertoa mitään tietojani. Sanon vaan että olen ulkomaalinen eikä minulla ole mitään henkilötunnuksia eikä mitään. Ei tule sitten sitä ikävää laskuakaan

Vierailija
6/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukekoon omasta paksusta plånbokistaan kaikkia maailman kurjia, suatana.

Vierailija
7/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruosinkielinen eliitti ja paperittomat maahanmuuttajat ovat todellinen siunaus maallemme.

Vierailija
8/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki saakin nyt maksella paperittomien hoidot omista veroistaan, samaan aikaan helsinkiläiset kuolevat leikkausjonoihin.

Meidän perhe muutti pois, tuo päätös paperittomien hoitamisesta ilmaiseksi oli meille liikaa. Meidänkin perheessä on yksi apua tarvitseva, joka ei meinannut saada kaupungilta edes lakisääteisiä palveluitaan!

Vierailija
9/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaankin seuraavissa vaaleissa hieman miettiä, antaako edelleen äänensä tällaiselle yhteiskuntakehitykselle.

Vierailija
10/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:40"]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014010817909950_uu.shtml

Antanut lausunnon: Ei saa kysellä oleskelulupia ulkomaalaisilta. Se on rasismia, hyi! 

Tuon Bideen toimiston voisi aivan hyvin hyvin lakkauttaa eikä kukaan huomaisi mitään muuta kuin, että veronmaksajien rahaa säästyy. 

[/quote]

Lääkäritädin viimeisetkin uskon rippeet siihen, että EB:n toiminta voisi olla jollain tasolla järkevää, karisivat kun sain vähemmistövaltuutetun toimistosta postia itsensä EB:n allekirjoittamana. Yksityiskohtiin ei voi täällä mennä, mutta sen jälkeen olen ollut JÄRKYTTYNYT. Tällaista roskavirkaako me verovaroin ylläpidämme? Ei hallelujaa. T.Lääkäritäti 

Vierailija
11/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin ennen sinisilmäinen suvaitsevainen, mutta vuodet sairaan lapsen äitinä ovat muuttaneet mielipiteitäni.

Tuo paperittomien hoitaminen, kun omat syöpälapsemme hoidetaan museossa (Lastenklinikka) on ollut minulle vähän liikaa..

Ovatko nämä päättäjät, Biaudet etunenässä, tyhmiä vai ilkeitä?

Vihaan tuota naista.

Vierailija
12/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin ennen sinisilmäinen suvaitsevainen, mutta vuodet sairaan lapsen äitinä ovat muuttaneet mielipiteitäni.

Tuo paperittomien hoitaminen, kun omat syöpälapsemme hoidetaan museossa (Lastenklinikka) on ollut minulle vähän liikaa..

Vihaan tuota naista.

Vierailija
13/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tuota naista.

Vierailija
14/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:53"]

Vihaan tuota naista.

[/quote]

Tarkoitus on panna suomalainen enemmistö kyykkyyn ja nöyräksi. Sen jälkeen niitä on helpompi 'sorretun' vähemmistön hallita. Tähän käy hienosti tällaisetkin järjettömät ohjeistukset. Jotenkin näin nämä bideet ajattelevat. Sinusta kiinni, toteutuvatko suunnitelmat..

Vierailija
15/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:52"]

Vihaan tuota naista.

[/quote]

Tyhmiä, ymmärtämättömiä, ja kirkkaasti irti monista niistä realiteeteista joiden kanssa ihmiset joutuvat joka päivä elämään. En voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä; meillä ei riitä verovaroja lasten sairaalaan, aikuisten hyvästä hoidosta puhumattakaan. Samaan aikaan nämä evabiuadeet ovat syytämässä verovaroja paperittomien - ja valitettavasti usein rikollisten - ulkomaalaisten KIIREETTÖMÄÄN hoitoon. Miten tähän voidaan saada muutos?? T.Lääkäritäti

Vierailija
16/16 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paperittomien hoito tarkoittaa käytännössä sitä, että tänne saa tulla afrikkalaisia AIDS-kyrpiään hoidattaan veronmaksajien laskuun maailman parhailla lääkkeillä. Tämä oli nimenomaan kirjattu tuohon ehdotukseen.

Yhden AIDS-kyrvän hoito maksaa 20 000 euroa / v pelkkä hoito.

Päälle tietysti AIDS-kyrvän kantajan täysihoito, asunnot, ruuat, kännykät, muotivaatteet, diskorahat jne.

Mitään ylärajaa tulijoiden määrälle ei ole, koska ainoa hoitoonpääsy-vaatimus on että olet paperiton!