Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko jo tarpeeksesi joulusuklaasta vai vieläkö maistuis?

Vierailija
08.01.2014 |

Minä en saanut niitä lähellekään riittävästi, vieläkin maistuis. :P  Hyvä suklaa on elämän nautintoja!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi rasiaa lahjaksi, joten äkkiä ne meni.

Vierailija
2/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tarpeeksi, maistuis, mutten viitsi houkutella dieetillä olevaa miestäni taas huonoille teille. Ehkäpä ostan suklaata jemmaan ja syön salaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maistuis. En ole edes kova suklaan perään, mutta konvehdit (tietyt) on ihan mun herkkua. Esim. Wiener nougat, jota ostin nyt puoleen hintaan vielä yhden laatikon. Syön sen viikonloppuna. En varmaan ikinä saisi siitä tarpeekseni, en ikinä.

Vierailija
4/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa joulukarkeista vielä syömättä. Pollyja mässytän tässä juuri :P

Vierailija
5/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinakarkit menis kun on kurkku kipeä :/

Vierailija
6/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin lisää, mutta kun oon laihiksella :( ja tällä massamäärällä en varmaan ikinä voi syödä enää suklaata.. tupakoinnin lopetus oli tyhmää samaan sassiin...

Vierailija
7/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä 5 rasiaa avaamatta ja 2 levyä piparisuklaata. Olemme ilmeisesti parantuneet kun ei yhtään tee mieli. Koko jouluna syötiin vain 3 rasiaa 5-henkisellä perheellä, no lapset lisäksi omiaan vielä.. 

Vierailija
8/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli. Ajatuskin suklaasta äklöttä. 

Vierailija
9/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön koko vuoden aikana tasaiseen tahtiin suklaata. Mulle joulu ei ole koskaan ollut erityisesti suklaansyömisestä varten. "Tarvitsen" sitä jatkuvasti ;)

kaapissa iso dumle boxi ja appelsiini julia boxi.

Vierailija
10/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuisi, mutta nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Eilen söin kyllä kahvilassa punssileivoksen ja nyt alkaa sokerilakko. Ei ala huomenna, se alkaa nyt. Tai siis alkoi jo tänään (heti sen päiväkahvilla syödyn pullan jälkeen....) 

Vierailija
11/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11; tsemppiä suklaattomaan elämään. Mulla loppui suklaan syöminen joulunpyhiin, ja vieläkin teke tiukkaa, aamuisin varsinkin tuntuu että tässä menis kahvin kanssa pari konvehtia. En vaan voi syödä suklaata kovin usein, iho reagoi heti. Se on epäreilua, koska en tiedä ketään muuta joka tykkäisi suklaasta yhtä paljon kui minä. :)

ap.