Miksi et sallisi miehellesi toista naista?
Kommentit (40)
Se on minä tai joku muu, kumpaakin ei voi saada. Onneksi mies ei haluakaan.
minun mielestäni parisuhteeseen kuuluu vain 2 ihmistä, jos toiselta ei saa tarpeeksi tai oikeanlaista seksiä, niin sillon on puoliso valittu väärin.
Kyrpis, lopeta tää miesten mustamaalauskampanja. Kaikki tietää että yrität esittää miestä näissä aloituksissasi ja saattaa heidät huonoon valoon!
Ei sillä ole tekemistä itsetuntoni kanssa :)
Parisuhde on parisuhde, ei kolmisuhde tmv :)
Koska mieheni ei sallisi minulle toista miestä.
Parisuhde (niin kuin nimikin viittaa), on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Todella tyhmä kysymys. Minulla on juuri niin hyvä itsetunto, että pystyn sanomaan pettämiselle ei.
Ei ole minun sallimisestani kiinni, jos mies ottaa toisen naisen. Vai olettaako arvon mammat, että mies tulee lupaa kysymään tuossakin asiassa.
Kai minulla saa olla oma vaatimukseni suhteelta? Sinä saat olla avoimessa suhteessa jos haluat, miksi minä en saisi olla sellaisessa suhteessa kuin minä haluan? Ei meidän tarvitse olla samassa suhteessa, joten älä vaivaa sillä turhaan päätäsi.
Koska haluan olla suhteessa vain mieheni kanssa, en lisäksi jonkun kolmannen osapuolen.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:07"]
Ei ole minun sallimisestani kiinni, jos mies ottaa toisen naisen. Vai olettaako arvon mammat, että mies tulee lupaa kysymään tuossakin asiassa.
[/quote]
Ymmärsitkö kysymyksen?
No kun me naimisiin mennessämme luvattiin olla toisillemme ainoat. Mun mielestä lupaukset pitää pitää. Jos haluttaa vierasta, niin se on ero sitten.
Ei ole kaunista tavoitella vierasta.
Ollaan kyllä puhuttu aiheesta varsinkin kun olen itse kärsinyt haluttomuudesta. Mies ei halua. Olisin oikeastaan iloinen, jos mies tapaisi jonkun mukavan ihmisen, joka voisi jollain tavalla olla osa omaakin elämääni vaikka ihan ystävänä. Itsekin oikeastaan kaipaisin naista kumppanikseni mieheni lisäksi (olen muutenkin enemmän naisiin päin. Se on ainakin osasyy haluttomuuteen valitettavasti...).
Monogamia on alkanut viime vuosina tuntua jotenkin rajoittavalta. Mieheni tässä lähinnä on jarruna. Häntä en halua menettää ja uusien ihmisten tapaaminen on mulle tosi vaikeaa muutenkin, joten haaveeksi nämä taitaa jäädä. Tulevaisuudesta ei kuitenkaan voi koskaan tietää.
Olen sanonut miehelleni että toista naista voidaan harkita heti kun hän on valmis myös toiseen mieheen sängyssä. Nainen ja mies-laput hattuun ja arpomaan vaan kumpi etitään sänkyseuraks. Ei oo vielä tarvinnu arpoa ;) Ja tuskinpa sitä tilannetta tulee.
Koska olen itsekäs ja haluan pitää mieheni vain itselläni, seksilelunani ja orgasmien tuojanani.
Kuka helvetti haluaa parisuhteeseen lisää ihmisiä. Mulla on vaimo enkä tasan kestäisi toista naista kuvioissa. Jos yksi ihminen ei riitä, on valinnut väärän kumppanin.
Parisuhde on kahta varten. Jos en riitä, menköön.