Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et sallisi miehellesi toista naista?

Vierailija
08.01.2014 |

onko itsetuntosi niin huono?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua toista, kun minun pimppaloorani on niin laadukas.

Vierailija
22/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että toki voi ottaa jos haluaa, tosin minä ja lapset poistumme silloin muualle. Meillä tuskin niin tapahtuu, mutta varsin yleistä tämä kahden naisen pyöritys näyttää tällä palstalla olevan. Tuskin kovin moni mies on asiasta uskaltanut vaimoltaan lupia kysellä, joten missä on miesten hyvät itsetunnot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niistä saa tauteja. Eksällä oli muita naisia, sain kaksi sukupuolitautia. Siksi en suvaitse keneltäkään pettämistä.

Vierailija
24/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jakaa miestäni toisen naisen kanssa koska ei miehelläni nytkään ole tarpeeksi aikaa minulla ja perheelle kun on työ ja harrastukset.

Niin ja en halua minäkään mitään tauteja.

Vierailija
25/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hankkikoon niin monta kuin ikinä tahtoo... Siksi se onkin ex!

Vierailija
26/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut hälle monta kertaa,  mutta ei kuulemma kiinnosta. Toisaalta hyvä niin.

Vierailija
27/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että hän uittaa onkeaan vieraassa lammikossa. En halua tuliaisiksi vieraita kaloja.

Vierailija
28/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten? Miesten kanssa on saanut vapaasti mennä. Sitten kun saan liikaa seksiä tai huomiota, niin saa tuhlata sitä johonkin toiseenkin.

Vierailija
29/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:56"]

Miksi et sallisi miehellesi toista naista?

onko itsetuntosi niin huono?

[/quote]

palataan tähän kysymykseen sitten, kun olet ap saanut jostain pyydystettyä itsellesi miehen.

Vierailija
30/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin muuten, mutta tiedän ettei se älyäisi huolehtia turvaseksistä tarpeeksi hyvin ja sitten se toisi kaiken maailman hyppykupat kotiin. Toki siis sillä ehdolla, että itsekin saisin juosta vieraissa.

Vierailija
31/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä tuntuu halveeraavalta kun "sallitaan toiselle rakastaja"? 

Olen siis ehdottomasti pettämistä vastaan, perinteisen parisuhdemallin kannattaja ja olen onnellisesti ja vakaasti ihan tavallisessa parisuhteessa. Mutta mietin tällaista, kun haluton osapuoli "sallii puolisolleen rakastajan, kun itseä ei huvita". Se tuntuu vain ajatuksena jotenkin vastenmieliseltä. Esim. jos mieheni sallisi minulle rakastajan, kun hän ei halua minua. Tulee suoraan sanottuna aika koiramainen olo jos minun omaa seksuaalisuuttanikin voi hallinnoida toisen kautta. Lisänä sitten vielä se tunne, kun toinen ei halua minua ja pistää minua eteenpäin, mutta pitää silti "itsellään". 

Tämä nyt oli tällainen filosofinen pläjäys. Kysykää vain lisää jos haluatte tietää enemmänkin kuin vain alapeukuttaa, mutta niin. En sallisi miehelleni rakastajaa, koska a) haluan olla miehelleni ainut ja b) se tuntuu halveeraavalta.

Vierailija
32/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki/provo, tai ei.. Ihan mies voi mennä, jos haluasi. Suomi on vapaa maa. Voin jopa kyydin tarjota :D

Vierailija
33/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt vapaaehtoisesti haluaa hyvästä luopua?

Vierailija
34/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut, että jos ottaisi toisen naisen, mutta ei ole suostunut. Ihan oikeasti ja vakavissani olen ehdottanut, mutta ei niin ei. 

Vierailija
35/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin kerran sanoin että voi mennä vaikka maksullisiin, jos haluaa. Oikeen työnsin, mutta suuttui eikä halunnut mennä :D Mikä teitä miehiä vaivaa vaikka luvan kanssa saisitte mennä, niin ei! Buuu

Vierailija
36/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että pelkään. Menettämisen pelostahan tuossa on kyse. Toivon, että vielä joskus saan availtua omia tunnelukkojani niin paljon, että avoin suhde on mahdollinen, koska mielestäni puhdas rakkaus ei rajoita ja aseta ehtoja (siksi sitä sanotaan ehdottomaksi rakkaudeksi).

Vierailija
37/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska polyamorinen suhde ei kiinnosta minua.

Vierailija
38/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan pitää seksin meidän välisenämme yksityisenä ja kahdenkeskisenä asiana. Meidän välisemme rakastelu on tunteellista ja intohimoista, en itse edes kykenisi menemään sänkyyn vieraan kanssa ja jos mies menisi, se latistaisi meidänkin rakastelumme tylsäksi bylsimiseksi. Melkein mitä tahansa muuta voi jakaa kavereitten kanssa ystävyyttä, henkisyyttä, viihdettä, ajankulua jne. Mutta ei intiimiä kanssakäymistä kuitenkaan.

Vierailija
39/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että minussa on tarpeeksi kestämistä miehelle. Olen kyllä joskus sanonut sille, että voisi hankkia meille jonkun naisen sellaisesta maasta, jossa ne laittaa ruokaa ja siivoaa, olisin onnellinen itsekin. Ei sitä kuulemma kiinnosta. Katsotaan sitten 20kg päästä uudelleen, kun tissejä pitää nostaa että saa housut kiinni.

Vierailija
40/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:14"]

Mä luulen että minussa on tarpeeksi kestämistä miehelle. Olen kyllä joskus sanonut sille, että voisi hankkia meille jonkun naisen sellaisesta maasta, jossa ne laittaa ruokaa ja siivoaa, olisin onnellinen itsekin. Ei sitä kuulemma kiinnosta. Katsotaan sitten 20kg päästä uudelleen, kun tissejä pitää nostaa että saa housut kiinni.

[/quote] Mä olen ehdottanut ihan samaa! :) Yksi lähellä asuva n. 50 vuotias kävi hakemassa itselleen pienen ja sievän naisen toiselta puolelta maapalloa, tosin suomalaista vaimoa ei ollut enää silloin kuvioissa. Yritin ehdottaa samanlaista ratkaisua, mutta ei kelvannut. :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi