Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et sallisi miehellesi toista naista?

Vierailija
08.01.2014 |

onko itsetuntosi niin huono?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahta varten. Jos en riitä, menköön.

Vierailija
2/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naiselle toista miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minä tai joku muu, kumpaakin ei voi saada. Onneksi mies ei haluakaan.

Vierailija
4/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni parisuhteeseen kuuluu vain 2 ihmistä, jos toiselta ei saa tarpeeksi tai oikeanlaista seksiä, niin sillon on puoliso valittu väärin.

Vierailija
5/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpis, lopeta tää miesten mustamaalauskampanja. Kaikki tietää että yrität esittää miestä näissä aloituksissasi ja saattaa heidät huonoon valoon!

Vierailija
6/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole tekemistä itsetuntoni kanssa :)

Parisuhde on parisuhde, ei kolmisuhde tmv :)

Vierailija
7/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni ei sallisi minulle toista miestä.

Vierailija
8/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde (niin kuin nimikin viittaa), on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

Vierailija
9/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyhmä kysymys. Minulla on juuri niin hyvä itsetunto, että pystyn sanomaan pettämiselle ei.

Vierailija
10/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun sallimisestani kiinni, jos mies ottaa toisen naisen. Vai olettaako arvon mammat, että mies tulee lupaa kysymään tuossakin asiassa. 

Vierailija
11/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minulla saa olla oma vaatimukseni suhteelta? Sinä saat olla avoimessa suhteessa jos haluat, miksi minä en saisi olla sellaisessa suhteessa kuin minä haluan? Ei meidän tarvitse olla samassa suhteessa, joten älä vaivaa sillä turhaan päätäsi.

Vierailija
12/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla suhteessa vain mieheni kanssa, en lisäksi jonkun kolmannen osapuolen.

Vierailija
13/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:07"]

Ei ole minun sallimisestani kiinni, jos mies ottaa toisen naisen. Vai olettaako arvon mammat, että mies tulee lupaa kysymään tuossakin asiassa. 

[/quote]

Ymmärsitkö kysymyksen?

Vierailija
14/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun me naimisiin mennessämme luvattiin olla toisillemme ainoat. Mun mielestä lupaukset pitää pitää. Jos haluttaa vierasta, niin se on ero sitten.

Vierailija
15/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista tavoitella vierasta.

Vierailija
16/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä puhuttu aiheesta varsinkin kun olen itse kärsinyt haluttomuudesta. Mies ei halua. Olisin oikeastaan iloinen, jos mies tapaisi jonkun mukavan ihmisen, joka voisi jollain tavalla olla osa omaakin elämääni vaikka ihan ystävänä. Itsekin oikeastaan kaipaisin naista kumppanikseni mieheni lisäksi (olen muutenkin enemmän naisiin päin. Se on ainakin osasyy haluttomuuteen valitettavasti...).

Monogamia on alkanut viime vuosina tuntua jotenkin rajoittavalta. Mieheni tässä lähinnä on jarruna. Häntä en halua menettää ja uusien ihmisten tapaaminen on mulle tosi vaikeaa muutenkin, joten haaveeksi nämä taitaa jäädä. Tulevaisuudesta ei kuitenkaan voi koskaan tietää.

Vierailija
17/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni että toista naista voidaan harkita heti kun hän on valmis myös toiseen mieheen sängyssä. Nainen ja mies-laput hattuun ja arpomaan vaan kumpi etitään sänkyseuraks. Ei oo vielä tarvinnu arpoa ;) Ja tuskinpa sitä tilannetta tulee.

Vierailija
18/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sallisin?

Vierailija
19/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekäs ja haluan pitää mieheni vain itselläni, seksilelunani ja orgasmien tuojanani.

Vierailija
20/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti haluaa parisuhteeseen lisää ihmisiä. Mulla on vaimo enkä tasan kestäisi toista naista kuvioissa. Jos yksi ihminen ei riitä, on valinnut väärän kumppanin.